Tänään on 28 Maalis 2024, 14:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 18:26 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Haha, kuulostaapa hiukan hassulta näin suomalaisittain.

Kyseessä on tietysti asia, josta minäkin olen tottunut puhumaan termillä "layering" (fragrances).

Tämä on sellainen juttu, jonka monet tuoksuihmiset maailmalla ottavat pyhäinhäväistyksenä. Toiset harrastavat sitä paljonkin.

Miten te? Käytättekö tuoksuja koskaan niin, että laitatte yllenne kahta tai jopa useampaa tuoksua yhtäaikaa, joko niin, että tuoksuttelu kohdat ovat eri paikoissa kehoa, tai sitten jopa niin, että suihkutat ihollesi ensin yhtä tuoksua tiettyyn paikkaan, ja sen jälkeen ammut sen päälle samaan paikkaan uuden kerroksen toista tuoksua...

Itse en juuri myöskään tästä kerrospukeutumisesta pidä, vaikka onhan sitäkin tullut kokeiltua. Ja aina silloin tällöin vielä tänäkin päivänä.
Suosittelen kaikkia joskus testaamaan. Kuka tietää, se saattaa olla juttusi.

Tällätavoinhan ihmisen tuoksu on helppo personoida niin, ettei varmasti tule vastaan ihmistä joka tuoksuu samalta.

Ja etenkin siitä, että suihkuttaa kahta tuoksua ihan kirjaimellisesti päällekkäin, saattaa joskus syntyä pyörryttävän mielenkiintoisia muodostelmia joita tekee mieli nuuhkia kaiken aikaa...

Tai, kokeile vaikka sekoittaa keskenään jotain naisten ja miesten tuoksua. Miltä kuulostaa esimerkiksi Angelin ja A*Menin sekoitus? Laita esim. suihkaus Angelia kaulallesi, ja pari suihkausta A*Meniä ranteisiisi...voin kertoa että se muodostaa mielenkiintoisen tuoksuauran.
Myöskin kannattaa kokeilla kuinka jännittäviä juttuja voi syntyä siitä, että pitää yhdessä paria täysin erilaista tuoksua, esim. jotain raikkaampaa yhdessä mausteisen itämaisen kera.

Mielenkiintoisia vaihtoehtoja on useita - vain mielikuvituksesi on rajana.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
En ole ikinä harrastanut tätä. Tai ehkä joskus lapsena..

A*Menin ja Angelin kimppakivaa täytyy kyllä kokeilla joskus.

En myöskään osaa käyttää suihkugeeliä tai voidetta ja tuoksua kerrostettuna. Luonnollinen mukavuus ei pysy, ihon tulee paikoin tuoksua ihan vain iholta. Liika lotraaminen ei enää saa tuoksua sulamaan iholle.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:42 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tiia kirjoitti:
A*Menin ja Angelin kimppakivaa täytyy kyllä kokeilla joskus.


Ota Womanity mukaan niin siulla on kasassa Ménage à trois. Toisinsanoen Rakkauden sämpylä. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ajattelin olla itse siinä välissä.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:59 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä limittelen tuoksuja lähinnä vahingossa ja ahneuksissani, mutta täällä todella inspiroivia neuvoja:

http://boisdejasmin.com/2011/03/layerin ... tions.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 21:00 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tiia kirjoitti:
Ajattelin olla itse siinä välissä.


Niin minäkin sen ajattelin. :wink:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 21:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minulla on jossain The Body Shopin 5 ml pullojen tuoksusetti jossa on tarkoitus juurikin kerrostella tuoksuja ja näin muodostaa ihan oma tuoksunsa. Oliskohan niitä tuoksuja ollut 6 tai 7. Tai itse asiassa minulla on niitä kaksi mutta toisesta olen käyttänyt ainakin osan tuoksuista kokonaan. En muistaakseni oikein päässyt sisälle siihen kerrostamiseen.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 21:35 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tomppa on käsittääkeseni myös kehottanut kerrostelemaan tuoksujaan. Ja Jo Malone.

Mä olisin juuri äsken katsonut mitä tapahtuu kun Sirkka-Liisa nai ryssänsatulan, mutta SL on lainassa. Toisen kerran.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 00:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Gogol kirjoitti:
Tomppa on käsittääkeseni myös kehottanut kerrostelemaan tuoksujaan. Ja Jo Malone.


Voisin kuvitella toimivan. Ovat lähtökohtaisesti niin selkeitä, että pienellä mielikuvituksella voisi saada luotua jotain tosi kaunista. :) Mulla on samplet ja pullokin yhä odottamassa.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 01:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Oon ajatellut, että terrellä saisi lisähapetettua muitakin Ellenoita. Uskoisin, että toimii.

Guerlainin Cologne du 68:sia voi ymmärtääkseni lisätä aika moneenkin Guerlainiin, jos haluaa lisäsyvyyttä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 17:51 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä kerrostelen tuoksuja aika usein. Yleensä niin, että olen suihkinut jotain kirpeää, ja huomaankin kaipaavani pehmeämpää, niin suihkautan esim. vaniljaa päälle. Tai toisinpäin. Tietysti homma toimii parhaiten suht simppeleillä tuoksuilla, esim. YR Vanille Noire on hyvä "lämmittäjä". Juuri ostamani Gres Cabaret taitaa päästä myös kerrosteluun, lisäämään viileää ryhdikästä patsulia lässyihin tuoksuihin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 17:51 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Minä kerrostan ihan häpeilemättä, esim. SL Clair de Muscin rasvaisesra avauksesta en pidä, mutta sen loppu on taivaallinen vieno myski jota ilman en halua olla. Kerrostan sitä siis jonkin krpsakan ja lyhytkestoisen kanssa. Samoin Penhaligonsin upean kieloinen Lily of the Valley on vaikea käytettävä sen puuterisen myrkyllisyyden vuoksi, joten olin kovin onnellinen kun eilisen haistelupäivän tuloksena keksin parittaa sen Jo Malonen lempeänmakean Vintage Gardenian kanssa.

Prkl tuo raivostuttava mainosbanneri keskellä kirjoitusruutua tekee mut HULLUKSI!

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 20:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
naapio kirjoitti:
Prkl tuo raivostuttava mainosbanneri keskellä kirjoitusruutua tekee mut HULLUKSI!


Joo, eihän tästä tule mitään. Miten ihmeessä nämä mainokset ovat näin riistäytyneet käsistä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 20:58 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mainokset maksavat osan (noin puolet) serverin ylläpitokuluista.
Lahjoituksia otetaan vastaan jos haluatte ne pois.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 21:59 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Bannerit on tervetulleita muualle kuin siihen, johon yritän kirjoittaa.Superörjy deodoranttimainos kelluu keskellä ruutua! Onko vika siinä että surffaan Ipadilla vai onko kaikilla se tuossa tekstinpäällä?

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group