Tänään on 29 Maalis 2024, 16:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 18:48 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem-raasu lankesi huonoon heittooni ja ilmeisesti menetti juuri naistentuoksuneitsyytensä Tommy Girlille. Olen pahoillani... ( 8) )

Mutta autetaanpa nyt aidosti miestä mäessä hyvät naiset?

Mistä kunnon naisten tuoksuista Jaakiemin tulisi alkaa? Ja nyt yst vast vain tositarkoituksella...

Mä voisin omistani lemppareistani suosittaa Eau du Sudia ja Rive Gauchea (eikä ole mahdotonta kokeilla klassikko-Chaneleitakaan) mutta Jaakiem ei taida enää uskoa mitään mitä minä sanon. Minusta kaikki kokeilemani Lutensit ja L'Artisanit ovat unisexejä, niissä on siis turvallisia mieskukkia.


Viimeksi muokannut Gogol päivämäärä 27 Maalis 2012, 11:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 21:29 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jos mies haluaa testata muniensa koon, kannattaa katse kääntää ensin osastoon Guerlain.

Mitsouko - Chypre
Shalimar - Oriental

Molemmat pidettävissä, vaikkakin Shalimar on niin tunnistettava että se voi tuottaa suuria hankaluuksia. Tämän ongelman kiertää käyttämällä konsentraatiota joka ei ole niin suosittu. Pitää siis välttää Eau de Toilettea sekä Eau de Parfumia, ja kokeilla jotain muuta. ( Parfum, EdC)


Jos nämä rutistavat mukavasti kalsareissa, voi lähteä nahkaisen Banditin kautta kohti moderneja luomuksia.
Vaikka Narciso Rodriguezin Essence (Morillas). Se on magneettinen, puuterinen, intensiiivisen pesula-myskinen tuoksu. Voisi toimia miehellä aika jänskästi. Rauhallisesti annosteltuna, toki.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 23:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Lyhyesti ja ytimekkäästi - Angel.

:)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 20:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Haa, mietin juuri tänään, miten kohtalokkaalta Angel tuoksuisikaan miehellä!

Miss Dior (L'Original)?

Margielan Untitled

Donna Karan Black Cashmere (jos jostain sitä vielä saa)

Chanel No. 19

Prada Infusion D'iris.

Hermesin Jardin-sarja

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 00:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kiitos mahtavista vinkeistä, kokeilen näitä kaikkia heti, kun tulee mahdollisuus. Mietin, että missä kohdin päätettiin, että tämä reviirin laajennus on tarpeen? Oliko se miesten maaliskuun alkaessa.

Shalimar kiinnostaa ajatuksena kovasti. Olen aina tykännyt orientaaleista.
Rive gauche kuulostaa lupaavalta. Kolme topkymppi tuoksuani on ruusuja: Dreamer, Egoiste ja Habit rouge ja sanotaanhan Ruve gauchea ruusujen referenssiksi, joten miksi ei voisi koettaa.

Angel. Ok. Gourmandit eivät ole vieneet sydäntä. Olen käyttänyt Lolita Lempickan Au masculinia ja Rochas mania, mutta Enkeli lienee omassa sarjassaan ja kokeilemisen arvoinen. Mun ongelmana gourmandien kanssa on ollut se, että ne maistuvat monesti kielellä keinotekoisilta. Makeista tuoksuista olen huomannut vähitellen pitäväni kovastikin.

Hermeksen Niili-Jardinin, joka muuten taitaa itse asiassa ollakin unisex, omistankin, mutta en ole käyttänyt kuin ehkä kerran, eikä se silloin tehnyt suurta vaikutusta. Aion antaa tälle kuitenkin uuden mahdollisuuden kesällä. Ehkä se silloin toimiikin ihan eri tavalla.

Mitä mieltä muuten olette? Uskotteko ihokemiaan? Haisevatko samat tuoksut naisten kuin miesten yllä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 00:29 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem, näin Esxensessä Osmoteekin tarjottimella vanhaa Diorellaa ja ajattelin sinua (toki siellä oli myös Shalimarit ja kumppanit).

Unohdin kaiken messuhässäkän lomassa kirjoittaa blogiini synteesin miesten maaliskuusta, mutta jutun pointti on: ei mitään kiirettä juosta klassikoita hätäisesti läpi. Olen oikeasti täysin unisex, tulen nuuhkimaan miesten tuoksuja vielä pitkään ja käyttämäänkin osaa niistä.

Mullakin on tuo Niili-tuoksu ja se on ihan kiva mutta jotenkin... no. (Palaan sen pariin tarkemmin huhtikuun aikana.)

Mä olen periaatteessa suuri gourmandien ystävä mutta kehnoja gourmandeja on tosi paljon. Niitä saa haistella oikein urakalla että seasta löytyy joku johon olen tyytyväinen. (Vasilisa vinkkasi Profumumin Acqua e Zuccheron. Jos olet jossain vaiheessa tulossa Roomaan, niiden kiinnostava puoti kannattaa tutkia, se on ihan must-stop Olfattorian vieressä.)

Ihokemia: olen vähän varautunut uskomaan asioihin joista mulla ei ole empiiristä havaintoa. Joten otan asiat itsenään ja sovittelen tuoksuja itseni päälle ja reittaan omien mieltymysteni mukaan. (Emmehän pidä kaikki samoista väreistäkään, samanlaisesta musiikista tai samoista taidesuunnista.) Noin tosi karkeasti mun olisi helpompi uskoa että tuoksuhavainnon sekundaariprosessointi aivoissa muuttaa sitä paljon enemmän kuin ihon lämpötila, kosteus tai happamuus, mutta ehkä olen väärässä.

Hoh, alkaa kuulostaa luennolta, paras mennä nukkumaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: miehille
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 15:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Kaikille: Diorissimo.
Tosimiehille: Arpège.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 20:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä uskon ihokemiaan. Minulla muuten tuoksuu hajuvesi hieman erilaiselta eri ranteissa. :shock: Vasemmalle ranteelle tuoksuttelen yleensä, sitä on oikeakätisenä jostain syystä helpompi haistella. Mutta olen huomannut, että kun laitan samaa tuoksua molempiin ranteisiin niin jotkut tuoksut tuoksuvat aavistuksen erilaiselta riippuen kumpaa rannetta nuuhkii. Melko mielenkiintoista, sanoisinko. :)

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Balmainin Jolie Madame - nahkaa ja orvokkeja. Olen saanut päähänpinttymän, että Iggy Popin pitäisi käyttää tätä. 8)

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tosi hyvä ehdotus. Aion tsekata heti, kun tulee tilaisuus. Tammisammalta, nahkaa, vetiveriä, sivettiä. Tosi kiinnostava.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 17:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
BumtsiBum Jaakiem, Fragrantican FruitSalad-niminen jäsen tykkää suihkutella JGP:n Classiqueta suoraan karvaisiin kainaloihinsa. Kokeile perässä?

Ja ja, toinen vinkki: Chanelin Crystal Vert, tai se, vihreä kristalli kuitenkin. Toimii tuntemallani nuorellamiehellä erittäin hyvin ja huokuu luksusta. Naminami. (; (;

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 17:41 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Haha. FruitSalad. Siinäpä taas nimimerkki. Kertoo kaiken. Mieti sitä Jaakiem ennenkuin lähdet karvojasi Classiquella kostuttelemaan. :D

Vakavasti, not a good idea. Ilona, Crystal Vert vinkki sen sijaan mielestäni erinomainen. Kannatetaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 18:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
En tiedä, mihin noista minun joustavuuteni riittää. Aion kyllä kokeilla kaikkia ehdotettuja, jos vain tilaisuus tulee, mutta ehkä mulla on vain niin paljon, ettei kompensoitavaa, että viihdyn parhaiten 70- ja 80-lukujen klassikoiden seurassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 21:47 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem, täällä on sulle pikku listaa Basenotesista. Jickyn tunnetkin jo ja Fracashan sulla on jo mukana... (ei lentokoneeseen pliis)

http://www.basenotes.net/threads/300355 ... ts-for-men


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group