Tänään on 28 Maalis 2024, 19:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sporttituoksut
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 01:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Juupsista, just se se oli. ;)

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Sporttituoksut
ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 04:48 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mulla paras sporttituoksu on ollut Donna Karanin DKNY. Puhtaan raikas, sitruunainen ja koivuinen ja lämpenee iholla siten, että säilyttää raikkautensa. Olin DKNY heavy user monta vuotta, nyt mulla ei ole sitä. Yleensäkin olen kokenut toimiviksi salituoksuiksi sellaiset, missä on seetriä pohjassa. Jotenkin sellaiset pysyy raikkaana ja hyvänä. Nykyään tosin valitsen tuoksut ihan muin perustein, koska liikun niin paljon, että saisin käyttää "sporttituoksuja" viisi päivää viikosta. Mua tosin ärsyttää ihan jumalattomasti, että aina salilla joku katsoo pahasti, kun suihkauttaa suihkun jälkeen hajuvettä. Tuntuu, että salit (varsinkin Suomessa) mielletään sellaisiksi hajustevapaiksi alueiksi, missä mikään (paitsi hiki) ei saisi haista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Sporttituoksut
ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 08:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minua ilahduttavat myös salilla seetripohjaiset tuoksut, esim. Hermesin välimeren puutarha käyttäytyy todella hyvin. Toisaalta - pidän myös kirpeän raikkaista mausteista, Esprit du Tigre sopii ihanasti liikuntaan!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Sporttituoksut
ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 19:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Olen innostunut Benettonin tuoksuista,nimenomaan sali ja kesäkuumille :aurinko: Mulla on 5 Benettonin tuoksua.Kaikki kevyitä,hedelmäisiä vesituoksuja(paitsi colors,joka vähän voimakkaampi laventelipohjainen 80luvun tuoksu),hyvänhajuisia ja pullon hinnat pyörii 10e molemmin puolin :aurinko:Benetton ei yritäkään olla mitään muuta,kuin juuri hyvä työjuhta esim. noihin yllämainittuihin tarkoituksiin.Olin viime kesänä Espanjassa ja +30 asteen helteessä käytetyin tuoksuni oli Benetton sport :aurinko:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Sporttituoksut
ViestiLähetetty: 28 Touko 2013, 22:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Anissa kirjoitti:
. Mua tosin ärsyttää ihan jumalattomasti, että aina salilla joku katsoo pahasti, kun suihkauttaa suihkun jälkeen hajuvettä. Tuntuu, että salit (varsinkin Suomessa) mielletään sellaisiksi hajustevapaiksi alueiksi, missä mikään (paitsi hiki) ei saisi haista.


Tämä on totta. Siksi olen tyytyväinen että salilla jossa käyn, on hajusteeton pukuhuone erikseen. Saa ihan itse päättää haluaako suihkauttaa tuoksua ja haistella muiden hajusteita, vai haluaako olla hajusteettomassa ympäristössä. Siinä kohtaa saa kyllä jopa minulta pahaa silmää jos tulee tuonne hajusteettomaan pukkariin suihkuttelemaan Britney Spearsin tuoksua raskaalla kädellä (tositarina). Käytän usein tuota pukuhuonetta siksi että siellä on harvemmin ruuhkaa, ja joskus myös silloin jos on sellainen tunne että saattaa olla tulossa pää kipeäksi.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group