Tänään on 19 Maalis 2024, 06:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 21:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Un bois vanille on kuulema reformuloitu. Luin eilen yhdestä blogista, jonka kirjoittaja oli ostanut pullon sitä kyseistä tuoksua käyttävälle siskolleen, eikä tiennyt, että kehtaako uutta versiota edes antaa lahjaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 21:48 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mulle nyrpisteltiin nokkaa tässä syksymmällä, kun kädelle oli lirahtanut tippa LouLouta. Olimme kyllä autossa, että ymmärrän hyvin :S Kehuja tulee kyllä vakkarituoksuista, mutta yleensä vasta kun itse kysyn, että haiseeko pahalta ja uskallanko lähteä ihmisten ilmoille hajupilveni kanssa :D

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 04:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Sain kuulla yhtenä päivänä että minun lähdettyä töihin, piti miekkosen tuulettaa olohuone. Ei kuulemma saanut happea. laitoin vain yhden tai kaksi suihkausta Au Masculin Eau de Minuitia! Eihän se ole edes voimakas tuoksu!! :? :laughing-rolling: Okei, onhan se kestävä tuoksu ja erikoinen. Mutta ei mielestäni mitenkään ahdistava. Selvää on että miekkonen tykkää vaniljaisista ja lämpimistä tuoksuista myös, sillä niistä saan pelkästään kehuja. Useimmiten en kyllä saa minkäänlaisia kommentteja miekkoselta tuoksuista, koska kuulemma nenä menee tukkoon.

Töissä olen saanut kehuja ainakin Tea for Twosta ja Tresor Midnight Rosesta. Olen aina harmitellut että kukaan muu ei varmaan haista tuoksujani (kuin kotiväki kun kotona niitä tulee suihkittua), mutta kuulemma jos minun lähelleni tulee niin voi haistaa jotain tuoksua. Tai jos kävelee perässäni. Tästä kommentista olen iloinen! :dance: :happy-cheerleadersmileygirl: Vaikka ensisijaisesti tuoksuja itselleni käytänkin, niin onhan se aina kiva jos muutkin ne aistii lähelle tullessa. :romance-heartsmiley:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 04:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Un bois vanille on kuulema reformuloitu. Luin eilen yhdestä blogista, jonka kirjoittaja oli ostanut pullon sitä kyseistä tuoksua käyttävälle siskolleen, eikä tiennyt, että kehtaako uutta versiota edes antaa lahjaksi.


Jahas, tämä taitaa tietää varapullon hankintaa jostain hidaskiertoisemmasta nettikaupasta. Onkohan tämä kuinka luotettava tieto? Tai onko huhuja kuulunut muualta?

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 08:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Jaakiem kirjoitti:
Un bois vanille on kuulema reformuloitu. Luin eilen yhdestä blogista, jonka kirjoittaja oli ostanut pullon sitä kyseistä tuoksua käyttävälle siskolleen, eikä tiennyt, että kehtaako uutta versiota edes antaa lahjaksi.

No voi :character-jason: ! Muistatko mistä luit tai milloin reformuloitiin? Pikagooglauksella löysin vaik yleismaininnan mutta en aikatietoa.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 12:49 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei mitään tietoa. En Lutenseihin ole niin muutenkaan perehtynyt. Yleensä Basenotesista löytyy tämmöisistä pohdintaa. Niiden haku ei nyt toimi ainakaan mulla, mutta jälkeensä googleta osaa löytää hyvin Basenotesin ketjut, kun panee hakusanojen perään vielä sanan thread.

Tämä olisi blogikirjoitus, mihin viittasin. http://theblacknarcissus.com/2013/12/02 ... lond-2004/ . Kyse olikin näköjään Daim blondista, mutta myös Un bois Vanilla mainitaan. Voihan se olla hyvinkin vanha juttu, jolloin "parempaa" ei osaisi edes kaivata.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 14:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
70 ja 80 luvun järkäleistä (joita rakastan) on tullut kahdenlaisia kommentteja.Quorum ja P.Rabanne ph sai samat arvostelut ystävältäni,tunkkaisia.Kommentit tulivat kysyttäessä.Toisaalta sama henkilö piti kovasti Davidoffin Zinosta haistettuaan sen halatessamme.Eräs toinen henkilö taas kysyttäessä piti Kouroksesta ja rakasti Santosta.Nämä molemmat henkilöt olivat naisia.Miehiltä en muista saaneeni kuin yhden kommentin,eräs ystäväni tokaisi,että onpa hyvä tuoksu.Kyseessä oli Rochas man.Tiettyjä reaktioita kyllä voi aistia ainakin allergisista ihmisistä joskus,kauemmaksi vetäytymistä yms.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Kesä 2016, 23:44 
Poissa

Liittynyt: 12 Maalis 2016, 16:43
Viestit: 11
Harvoin täällä Suomessa kommentoidaan tuoksuja. Yhdesti olin lorauttanut Otto Kernin Noa Noaa ehkä hieman liikaa ja tyyppi edestäni siirtyi kauemmaksi:D Olikin yllättävän voimakas minunkin nenääni. Kerran irtokarkkihyllyn edessä eräs mies seurasi minua ja valitsi aina samasta paikasta karkkeja. Tuoksunani oli Jo Malonen English Pear & Freesia :happy-smileyflower:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group