Tänään on 28 Maalis 2024, 13:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2013, 20:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mun suomalaisen työpaikan sähköpostilistalla kehotettiin hiljan olemaan käyttämättä mitään hajuvesiä töissä, kun siellä on kuulemma useampi hajusteherkkä, joka saa tuoksuista sairaspoissaoloja.

Luojan kiitos en ole siellä töissä.
Mulle nimittäin tulisi varmaan sairaspoissaoloja siitä, jos en saisi käyttää tuoksuja.

*Kosmo*, sulla on hieno uusi profiilikuva!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2013, 20:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^)))))kiitos(((((

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2013, 01:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Gogol kirjoitti:

*Kosmo*, sulla on hieno uusi profiilikuva!


Niin on! Jaakiemilla kanssa! :P

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 18:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Joulu 2012, 11:16
Viestit: 11
Paikkakunta: Helsinki
Mulla on helppoa, kun tuoksumakuni on sellainen, ettei se yleensä häiritse ketään. Ne, jotka siitä eivät pidä, kommentoisivat tuoksujani lähinnä mauttomiksi, mutta eihän tuollaista kommenttia koskaan tule.

Tasan yhden kerran muistan jonkun kommentoineen tuoksua negatiiviseen sävyyn, mutta kyse oli juurikin määrästä, ei itse tuoksusta. Se oli Lancômen Ôui! ja paikkana oli yläasteen englannintunti. Mulla oli silloin sitä käytännössä melkein joka päivä, joten tällä kertaa lienin laittanut kolme suihkausta normaalin kahden sijaan. Herkkää yläasteikäista toki jollain tasolla negatiivinen kommentti kai sattui sen verran, että tapahtuma jäi ikuisesti mieleen. :oops:

Poikaystävät ovat pääsääntöisesti aina tykänneet mun tuoksuista. Ihmeellistä kyllä jopa ex-avopuoliso, joka oli sen verran niche koko jätkä, että en olisi uskonut hänenkin tuoksumakuunsa iskevän, etenkin kun hän tietysti haistamisen lisäksi näki, mitä tuoksuja käytin. No, itse hän käytti muun muassa Dieselin Only for the Bravea, muttei varmasti olisi uskaltanut kenellekään pulloaan paljastaa. Tunnen sen ihmisen niin hyvin, että tiedän, että jos hän tänne foorumille eksyisi, mies innostuisi totaalisesti ja löytäisi ihan uuden maailman. Puhuisi pian termeillä, jotka mun täytyisi tarkistaa netistä. :)

Joskus tulee mieleen, pitäisikö sitä kuitenkin ehkä jotenkin vihjata, jos joku tuoksuu liikaa? "Onpa voimakas tuoksu täällä" kaverille junavaunussa sanottuna tuskin loukkaisi sitä jotain, joka siellä migreeniä yrittää kanssamatkustajille saada. Jos ei kukaan sano, eihän sellainen itse välttämättä tiedä, että hänen tuoksunsa on niin voimakas, että voi muilla (jopa ei niin herkällä meikäläisellä) saada pään särkemään. Yleensä nämä joukkoliikenteessä liikaa tuoksuvat ovat niin voimakkaasti hajustettuja, etten edes paikallista sitä, kenestä tuoksu lähtee - tuoksu leijailee koko vaunussa. Ihmistyypit, joilla ongelmaa esiintyy useimmin, ovat joko Axe-miehiä tai vanhoja, hienostuneen oloisia naisia. Ehkä se olisi kuitenkin ihan fiksua jotenkin hienovaraisesti vihjata?

_________________
Tyttö ilman helmikorvakorua -blogini: http://girlwithoutapearlearring.blogspot.com/
- Sekalaista hömppää kosmetiikasta


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 20:32 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei mua haittaisi, jos joku lähistöllä käyttäisi tuoksua raskaamallakin kädellä, jos vain olisi hyvänhajuista. Yleensä suomalaiset käyttävät vain halvan pesuaineen hajuisia tuoksuja, joten olisi ollut melkein parempi olla ilman.

Kyllä minulla ainakin olisi korkea kynnys lähteä huomauttelemaan muille, että "Anteeksi, teillä taitaa olla liikaa hajuvettä. Sillä muutkin voivat sen haistaa." En ymmärrä, miksi suomalaisilla on niin matala sietokykyä yleensä kaikkea kohtaan, tuoksuja, makuja, ääniä. Kuulema itkevät lapsetkin herättävät julkisissa kulkuvälineissä agressiivisia reaktioita. Elämä on – haisevaa ja äänekästä.

Epäilen, että karkotin tänään vierustoverin spinningtunnilla kauemmaksi. En ollut laittanut mitään tuoksua, mutta olin aiemmin tehnyt Habanitasta vialin ja saanut sitä sitten sen verran sormenpäihin. Olin kyllä pessyt kädet ja monesti. Habanita ei näköjään ole sporttituoksu, vaikka hyvälle haiseekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 23:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Suomalaiset on niin hajuton, mauton ja väritön kansa :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 23:23 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Mä olen aika tyytyväinen, että työpaikallani muutama tyyppi ajoittain lotraa hajuvetensä kanssa, piristää munkin päivää :). Esim yksi nainen taisi saada Hypnotic Poisonin joululahjaksi. Tietääkseni siellä ei taida olla ketään yliherkkää tai allergikkoa, meillä on niin suorasukainen kommunikointityyli, että eiköhän olisi jo noottia tullut.

Itse olen saanut töissä vaan kerran kommenttia, kehuja Hannelesta.

Muutenkin tulee tosi vähän palautetta, äiti joskus huomauttaa jos on liian suuri annostelu, mutta hänellä onkin ilmeisesti aika herkkä nenä. "Anoppi" on joskus kehunut hyvistä tuoksuista :aurinko:.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 23:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Joulu 2012, 11:16
Viestit: 11
Paikkakunta: Helsinki
Siis ei niin, että sanottaisiin suoraan. Mutta itse toivoisin, että jos mulla olisi aivan liikaa tuoksua, kuulisin sivukorvalla jotain tuollaista. Tai joskus jossain muussa yhteydessä, sopivassa tilanteessa sopivalla tavalla. Kun en haluaisi olla haitaksi, mieluummin se hajuton, mauton ja väritön. :D Mä auon kyllä leipäläpeä niin tehokkaasti, että äänetön en ainakaan ole! Toivottavasti sieltä ei tule pahaa haisua. Jos tulee, joku saisi tarjota minulle puolivihjaavasti purkkaa myös. ;)

_________________
Tyttö ilman helmikorvakorua -blogini: http://girlwithoutapearlearring.blogspot.com/
- Sekalaista hömppää kosmetiikasta


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Helmi 2013, 10:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Eilen sain asiakkaaltani kehun tuoksuvalinnastani Dior:n Midnight Poisonista.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Helmi 2013, 17:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Meillä oli lauantaina vähän isommalla porukalla pienet kinkerit ja muutaman naisen porukassa tehtiin lähtöä ja pruittasin siinä sitten itselleni hajuvettä. Pahoittelin, että sori kun nyt vasta suihkin, että taksissa saattaa hieman lemahtaa. Varmaan kolme naista siinä sitten alkoi kehumaan, että tuoksuupas hyvälle!! No niin tuoksuikin, Thierry Mugler A*Men. :romance-inlove:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 02:53 
Poissa

Liittynyt: 06 Heinä 2013, 11:50
Viestit: 14
Paikkakunta: Helsinki
Kehuja olen saanut useampaan kertaan Jean Paul Gaultierin Classic edt:sta, mutta myös entinen kollega marisi saavansa siitä ihottumaa kasvoihinsa ( !? ) Donna Karanin jo lopetettu Black Cashmere oli kehuttu, harmikseni siitä ei ole pisaraakaan jäljellä enää. Poemea kehuttu, mutta myös kielletty käyttämästä sitä töissä. Jennifer Lopezin Miami Glowsta eräs mies sanoi, ettei nainen voisi enää paremmalle tuoksua :) makuasioita...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 02:59 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Miksi sinä suihkutit sitä työkaverin naamaan? :shock: ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 17:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Miksi sinä suihkutit sitä työkaverin naamaan? :shock: ;)


:laughing-rolling:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 19:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Kehuja ovat saaneet:
-Diorin Dolce Vita
-Laura Biagiottin Venezia Pastello
-Escada Sport Spirit
-Salvador Dalin Laguna
-Body Shopin White Musk
-Avonin Summer White Sunset
-Guccin Envy (se ihan ensimmäinen)

Moitteita on tullut:
-YSL:n Paris
-Givenchyn Amarige


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 20:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Ahkerin kriitikko/kehuja taitaa löytyä kotoa. Tänään tuli ehkä suurin koskaan saatu kehu Un Bois Vanillesta, jota olen kohta taas lotrannut pullollisen. Pitäisi kuulemma käyttää useammin ja ostaa uusi pullo HETI (sanoo mies joka ei varsinaisesti ymmärrä miksi kukaan tarvitsee yli 10 pulloa ja tietää mitä vaatehuoneen isoissa laatikoissa on litrakaupalla).

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group