Tänään on 28 Maalis 2024, 20:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2013, 20:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä rakastuin päätä pahkaa The Vagabond Princen Enchanted Forestiin. Minun nenääni se tuoksuu niin ihanasti mustaherukalta, että oksat pois! Olen kovasti odotellut sähköpostiini ilmoitusta koska se on markkinoilla, mutta ei ole tullut mailin mailia aiheesta. Googlettelin tuossa vähän ja Lucky Scentillä näyttää olevan mutta voih mikä hinta!!! 100 ml maksaa $180. :cry:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2013, 20:25 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mohn, ostetaan yhdessä, jos ihastun siihen;) Sä saat pullon, mä puolet liemestä:D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2013, 22:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Tuoksusta en tiedä kunnen ole haistanut, mutta se pullo on tosi kaunis :romance-inlove:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2013, 08:30 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
Marjanälkään MPG:n Eau de Mure.


Tämä on upea tuoksu. (Nuuhkin tätä eilisiltana) Erinomaisen miellyttävä, kertakaikkiaan. Lempeä, sydäntäsärkevän kaunis karhunvatukka, jossa on mukana myös tuoksun tekijän, Laporten, tavaramerkki; mustaherukanlehti noutti.
Tuoksussa on myös outo, herkullinen sellerisuolamainen vivahde, joka ei kuitenkaan rynni väkivalloin läpi, vaan antaa tuoksulle enemmänkin salaperäisen ja kiinnostavan sivujuonteen.

Fantastista kamaa, suosittelen suurella lämmöllä. Ja vaikka tämä on kallellaan kauniimman sukupuolen suuntaan, on tämä myös köriläille kokeilemisen arvoinen!
Itseasiassa, tämä on aikas lähellä päätyä omalle ostoslistalle...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2013, 11:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Eikö se tuoksu sinun mielestäsi yhtään uudelta autolta, jossa on keinonahkaa verhoilussa :mrgreen: .

Minua kutkuttaa tuoksussa ihan valtavasti nuo kotrastit, luonnolliset marjaisat elementit, vs. keinonahka, vs. mineraalinen suolaisuus ja hyvin kokonaisuuteen uppoava selleri (!). Kerrankin marja ei ole imelää! Ja valkomyskipohja on pehmeä ja miellyttävä, kantaa tuoksua tosi pitkään, vaikkei se mikään voimakas olekaan. L'Artisan Mure & Musc on sitä huuhteluainetta :snooty: .

Mustaviinimarjanlehti on tässä vaatimaton, mutta tärkeässä roolissa raikastamassa tuoksua - se on pikemminkin mummon mustaviinmarjanlehtimehua, kuin tuoretta tavaraa (oikeastihan mustaviinimarjanlehden tuoksu on voimakkaan huumaava, sen voimallisuuden tavoittaa hyvin L'Ombre Dans L'Eau).

Tämä on myös yksi niistä tuoksuista, joista voi turvallisesti sanoa, että mikään muu ei tuoksu tältä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2013, 12:05 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kamicha kirjoitti:

Olfactive Studio Lumiere Blanche. Heeley Esprit du Tigre ja Menthe Fraiche. Les Heures de Cartier: L`Heure Fougueuse IV.

Marjanälkään MPG:n Eau de Mure. Minultakin puuttuu sellainen oikein kirpeä, kaipaisin vähän samaa fiilistä kuin Le Feussa, marjoilla toteutettuna. Mutta Mure on raikas ja mehukas, paljon miellyttävämmät myskit kuin L'Artisanissa. Ja se vekkuli suolaisuus / keinonahkaisuus (uuden auton tuoksu...).


Kiitos! :aurinko:
Lumiere Blance ei ole mulla vähääkään raikas, tai alku on, mutta muuttuu tosi tunkkaiseksi nopeasti. Taitaa olla manteli, joka ei toimi mulla.

Tigre ja Menthe täytyy kokeilla, vaikka mua vähän pelottaakin tuo mintun määrä, sekään ei ole suosikkinuottejani. Cartier kuulostaa nuottilistan perusteella noista kiinnostavimmalta.

Ja Eau de Mure, raikas, mehukas, suolainen kuulostaa aika täydelliselta (tai sitten haistan sen uuden auton hajun, joka kuulemma on formaldehydiä, tiedä sitten..)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2013, 12:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Niin joo, haista ihmeessä myös tuo L'Ombre dans L'Eau, vaikka se ruusu onkin (jos et jo ole). Se on ihmeellinen. Ja raivokkaan raikas.

Tavaratalossa voi testata myös Guerlainin Herba Frescan. Siinäkin on minttua, mutta se on kyllä sateesta tai aamukasteesta märän mummolan pihan ihana raikas tuoksu :romance-inlove: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2013, 12:57 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kamicha kirjoitti:
Niin joo, haista ihmeessä myös tuo L'Ombre dans L'Eau, vaikka se ruusu onkin (jos et jo ole). Se on ihmeellinen. Ja raivokkaan raikas.

Tavaratalossa voi testata myös Guerlainin Herba Frescan. Siinäkin on minttua, mutta se on kyllä sateesta tai aamukasteesta märän mummolan pihan ihana raikas tuoksu :romance-inlove: .


Mulla on lähes kaikki Diptyquet testaamatta, pitänee ryhdistäytyä. :D

Pakko myös kommentoida tuohon "tavaratalossa voi testata.." Ainakaan 100km sätellä ei sellaista tavarataloa ole, tiedä sitten, löytyisikö Tampereelta tai Turusta ;) Jossain asioissa tämä metsässä asuminen on syvältä. :evil:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 15:51 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Mikä hajuvesi tuoksuisi pähkinällä maustetulta oolong-teeltä ;) Juon tätä usein iltapäivisin töissä ja usein se täydentää hajuveden tuoksua iihanasti. En tiedä, haluaisinko oikeasti suihkutella itseäni tuon teen tuoksulla, mutta kiinnostaa, olisiko jollakulla tiedossaan sellaista hajuvettä?

Tee on siis Demmersin Pähkinänsärkijä, jos joku tietää/tuntee sen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 16:14 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
En oo testannut tuota teetä, mutta ekana tuli mieleen "ehkä sinne päin" -osastolta Bvlgarin Au The Rouge, joka oli suosikkejani vuosia takaperin. Mietoa pähkinäisyyttä, teemäisyyttä, vähän viikunaa ja myskiä. Veikkaan kyllä että tuon Pähkinänsärkijän tuoksu on huomattavasti kermaisempi(kin).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 16:23 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitos vinkistä, Mukael! Tuota en ole koskaan testannut. Oliskos sitä ihan tavaratalojemme tarjonnassa? Pitää metsästää :-)

Tuo tee on musta täyteläinen pähkinäisen kuivalla tavalla, ei niinkään kermainen ollenkaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 20:32 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Olen miettinyt tuoksun ostamista miehelleni jouluksi. Ja nyt tajusin, että tehän sen osaatte valita, en minä :) Älkää siis miettikö, mistä minä pidän, vaan mitä ehdottaisitte tällaiselle miehelle:

Hillitty, kohtelias, pukeutumiseltaan harmaa. Ei halua herättää huomiota. Viihtyy paremmin metsässä kuin ihmisten ilmoilla. Työskentelee kuitenkin ihmisten kanssa, kestää kokoukset Hgissä, puvun käyttämisen, mutta ajaa yöksi kotiin ja vaihtaa kengät Reinoiksi. Ei missään nimessä halua käyttää naiselliseksi mieltämäänsä tuoksua (esim. Grey Flannel luultavasti orvokin takia?) eikä ikinä käyttäisi kukallista paitaa, vaikka se hänelle sopisikin. Käyttää lenkkeillessä rikki kulunutta t-paitaa mutta hyviä tossuja, inhoaa snobbailua ja näkyviä brändilogoja. Perhokalastaa, ruokkii peuroja, muttei ammu niitä. Tekee hyvää ruokaa, johon tunkee aina kun mahdollista laakerinlehteä ja mustapippuria. Insinööri, mutta hyvin epäkäytännöllinen. Kohtelee vaimoaan hyvin. :romance-heartsmiley:

Nuorena miehenä käytti ainakin Boss Bottled.a, myöhemmin kauan Chanel Antaeusta, nykyinen suosikki Van Cleef& Arpels Zanzibar, joka kuitenkin enemmän raikas kesätuoksu.

Ehdotuksia?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 21:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Vaikean kysymyksen heitit. Ensimmäinen vastaus kaiken tuon perusteella olisi kyllä Gucci pour homme. Sen metsästäminen käy vaan liikaa työstä.

Musta pippuri tuo mieleen Piper nigrumin, mutta se ei kaiketi käy ihmiselle, joka ei halua huomiota. Jotain aavistuksen konservatiivista pohjavirettä taitaa siinäkin olla.

Laittaisin Montalen Greylandin harkintaan muuten, mutta se on talon tapaan liian äänekäs.

Uusi Bottaga veneta miehille voisi myös vastata kuvausta, mutta en ole sitä itse haistellut, joten en voi mennä suosittelemaan.

Vastaan, että Eau des baux. Siinä on jotain samanlaista makeutta kuin Bossin pullotetussa, eikä ole liian paljon yrittävä tuoksu. Moderni ja miehekäs.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 21:34 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Jos joku haluaa vielä kokeilla Herba Frescaa, mulla on joutilas dekanttispray!

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 22:39 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jaakiem kirjoitti:
Ensimmäinen vastaus kaiken tuon perusteella olisi kyllä Gucci pour homme. Sen metsästäminen käy vaan liikaa työstä.



Uusi Bottaga veneta miehille voisi myös vastata kuvausta, mutta en ole sitä itse haistellut, joten en voi mennä suosittelemaan.

Vastaan, että Eau des baux. Siinä on jotain samanlaista makeutta kuin Bossin pullotetussa, eikä ole liian paljon yrittävä tuoksu. Moderni ja miehekäs.



Kiitos Jaakiem. Eau des Baux on mieheni makuun liian makea. Itse tykkään kyllä :) Unohdin mainita, ettei mieheni erityisemmin pidä vaniljasta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group