Tänään on 19 Maalis 2024, 07:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 22:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
************************************************************************************************************
Siis ideana se, että etsinnässä on tuoksu, jossa on tietty, kuvailtavissa oleva tyyli. Alku jaettu "Mitä haistelet tänään" -ketjusta
************************************************************************************************************



Joo, hellin, mäkin olen kaipaillut aurinkorasvatuoksua! Kuvausten perusteella luulin, että Estee Lauderin Bronze Goddess olisi ollut sellainen, mutta kun sain näytteen käsiini niin jouduin toteamaan ettei sinne päinkään... Mutta siis sellaista, paahtunutta ruskeaa auringolta ja aurinkorasvalta tuoksuvaa ihoa olen kaipaillut ikuisuuden! Figuier olisi vähän sinne päin?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:02 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Anna kirjoitti:
Joo, hellin, mäkin olen kaipaillut aurinkorasvatuoksua! Kuvausten perusteella luulin, että Estee Lauderin Bronze Goddess olisi ollut sellainen, mutta kun sain näytteen käsiini niin jouduin toteamaan ettei sinne päinkään... Mutta siis sellaista, paahtunutta ruskeaa auringolta ja aurinkorasvalta tuoksuvaa ihoa olen kaipaillut ikuisuuden! Figuier olisi vähän sinne päin?


Hmm... no ei nyt ehkä iholta, mutta minusta tuon tuoksun viikunat ja melonit kyllä lilluvat auringonkukkaöljyssä! Vaikutelma tosiaan vahvistui hikoillessa.
Bronze Goddess, joo ei ollut minustakaan sitä, mitä minulla on mielessä.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jotenkin tosi hankala lähteä hakemaan ihan tyhjilteen jotain tuollaista tuoksua, en tiedä millaisilla nuoteilla sellainen voisi löytyä... Ehkä joku tosiaan osaa täällä vinkata, olisi mahtavaa!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tuoksuista en osaa sanoa, mutta tämä sarja tuoksuu samalta kuin jokin lapsuuteni aurinkorasva..

http://www.thebodyshop.fi/tuotteet-vart ... sdom.shtml

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Anna kirjoitti:
Jotenkin tosi hankala lähteä hakemaan ihan tyhjilteen jotain tuollaista tuoksua, en tiedä millaisilla nuoteilla sellainen voisi löytyä... Ehkä joku tosiaan osaa täällä vinkata, olisi mahtavaa!


Kannattaa käydä Helsinki kympissä haistelemassa Seven New York Six Scents Series 3 "M" (uhhuh) - fantastinen jalostettu kaunokainen aurinkorasvateemasta 8) .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua. Käyn valitettavasti Hesassa todella harvoin mutta Luckyscentistä saa näemmä kyllä näytteen siitä jos oikein innostun. Tai ehkä lähettävät mulle helsinki kympistäkin jos oikein kinun ja niiltä vaan löytyy :lol:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Mitä haistelet tänään?
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 20:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hmm, aurinkorasvakeskusteluun pitää kommentoida hieman. Mitenkäs Roberto Cavalli? Tuoksu on melko palaneen aurinkovoidemainen. Sitten on myös Bronze Goddess Capri.
Btw, mitä mieltä Gogol& muut haistaneet olitte Galimardin setistä? Mielestäni Suomessa voisivat toimia esim. Songeries, Accroche-Coeur, printemps japonais ja ehkä Brindille. Miestentuoksuista ehkä esimerkiksi Rafting ja 1747.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 20:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on etsinnässä ruusutuoksu, jossa ruusu olisi herkkä ja haavoittuvainen, realistinen, tausta kostean vihreä, ehkä maanläheinenkin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 20:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Hermesin Rose Ikebana tai L'Artisanin Voleur de Roses. Jos petyt molempiin näistä, ehdottelen lisää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 21:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos, toxu :) .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 22:47 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha, mulla on Ikebanasta sample since today. Meidän pitää vähän sämplätä taas pian...

Entä Diptyquen L'Ombre dans l'eau?

En ole ehtinyt edes korkata Galimardejani. Voi olla etten ikinä kerkeä haistaa kaikkia tuoksujani :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 08:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No mehän nähdääkin äitienpäivän jälkeen!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 08:45 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Entä Diptyquen L'Ombre dans l'eau?


Hieno tuoksu tämäkin, ja eroaa mukavasti ehdottelemistani Ikebanasta ja ruusuvarkaasta. Diptyque on muutenkin tutustumisen arvoinen talo. Eräs parhaista niche-puljuista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 08:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hirvittävää kyllä, olen hyljeksinyt sitä. Diptyquen kynttilät ovat joka vitun akkainlehden sivuilla, olen ajatellut ettei voi olla hyvä :roll: :mrgreen: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 08:55 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^Kyllä ne joka vitun akkainlehdetkin joskus osaavat. Ei kyllä tää pulju pitää siun ja muidenkin kahlata läpi - ainakin nyt puoleenväliin. Jos siinä vaiheessa ei enää hotsita, voi kääntyä pois.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group