Tänään on 28 Maalis 2024, 20:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 10:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Kamicha kirjoitti:
Nämä eivät nyt ole välttämättä Dunen tyyppisiä, mutta pehmeää ambraa ja puuta. Jos täytyy löytää laivan tax freestä tai tavaratalosta, niin nuuhkuttelepa läpi Pradan ambrat, sekä naisten, että miesten puolelta (en itse koskaan muista mikä on mikä haistelematta, muuten ohjaisin sinut suoraan ihan tiettyyn, luultavasti se mitä ajattelen on se naisten puolen ambra, jonka pullossa on musta liukuväri). Jos käyt Hgin keskustan Stokkalla, niin nuuhkuttele Armani Prive:n linjasta Ambre Soie - se on mausteinenkin, mutta hyvin pehmeä, ihana syksyyn ja talveen. Korresin tuoksutkin kannattaisi nuuhkutella, jos on tilaisuus, ainakin pippurijasmiini ja sahramiambra. Nimet eivät ole kovin kuvaavia näissä... Oletko testannut Estee Lauderin Sensuous Nuden? Olen nuuhkutellut sitä tavaratalossa - ja sain vastikään ystävältä minipullon. Naisellinen ja hyvin pehmeä puuakkordivetoinen tuoksu, jossa myös pehmeää pihkaa ja kohtuumiellyttävä myski, käy minusta hyvin ympäri vuoden.

Pippurijasmiinista ja Sensuous Nudesta voisin lähettää sinulle näytteenkin, mutta minulla on puhtaat putkilot loppu, enkä ole vielä saanut tilatuksi. Edit. tilasinkin saman tien...


Oo, kiitos vinkeistä. Noita Pradoja olen joskus paperilta haistellut, mutta jäivät silloin muiden mielenkiinnonkohteiden varjoon, eivätkä päässeet iholle asti. Pitääpä antaa niille tilaisuus! Sensous Nudesta samat sanat. Tuo Ambre Soie kuulostaa hyvältä kyllä myös. Pitänee pistää myös pippurijasmiini harkintaan, kun sitä niin kehutaan. ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 12:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
pihlaja kirjoitti:
Toisaalla ehdinkin jo haikailla uutta tuoksua, mutta kirjoitetaan nyt asialle omistettuun ketjuunkin ihan. Eli hakusessa jotakin lämmintä puuta, mahdollisesti tonkapavulla, ambralla tms. Talviseen arkikäyttöön sopivaa tuoksua ilman liiallista imelyyttä tai valtaisaa projektiota, mutta että ei nyt ihan tarvitsisi kuitenkaan nenäänsä painaa ihoo kiinni haistaakseen sen.

Edit. Esimerkiksi jotain Diorin Dunen tyyppistä, mutta vähemmän projektiota ja hieman pehmeämpänä.


En tunne Diorin Dunea, enkä tiedä, vastaako Jovoyn Ambre Premier juuri kuvailemiasi nuotteja, mutta se tuli heti mieleen; lämmin, pehmeä, ei liian vahva eikä liian heikko. Ei myöskään imelä tai makea. Kaunis tuoksu kaiken kaikkiaan. Pullo on iso, mutta luulisi tulevan käytetyksi. Kannattanee testata. Itselläni on vain näyte, mutta koko pullon ostaminen tuntuu tämän tästä pyörivän alitajunnassa.

http://www.ausliebezumduft.de/duefte/jo ... fumes.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Marras 2012, 20:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Alkoi minuakin kiinnostamaan, mutta millaisessa osassa tuossa tuo ruusu on?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Marras 2012, 21:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Anna kirjoitti:
^ Alkoi minuakin kiinnostamaan, mutta millaisessa osassa tuossa tuo ruusu on?


Minun tuoksuerittelyyn harjaantumaton tuulenjakajani kertoo, että ruusu on todella sivuosassa - en oikein edes erota sitä kunnolla - tai sitten se on niin hyvin sekoitettu muuhun kokonaisuuteen. Mutta Basenotesissa joku kertoi sitä testatessaan haistavansa kauneimman ruusun tuoksun. Tämän paremmin en nyt valitettavasti osaa auttaa, Anna.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Marras 2012, 21:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jules kirjoitti:
Anna kirjoitti:
^ Alkoi minuakin kiinnostamaan, mutta millaisessa osassa tuossa tuo ruusu on?


Minun tuoksuerittelyyn harjaantumaton tuulenjakajani kertoo, että ruusu on todella sivuosassa - en oikein edes erota sitä kunnolla - tai sitten se on niin hyvin sekoitettu muuhun kokonaisuuteen. Mutta Basenotesissa joku kertoi sitä testatessaan haistavansa kauneimman ruusun tuoksun. Tämän paremmin en nyt valitettavasti osaa auttaa, Anna.


Tattista, tuo ratkaisee asian positiivisemmalle puolelle- en nimittäin ole ruusufani, mutta joissain tuoksuissa se menee ihan hyvin, jos se on hienosti sinne sekoitettu.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Marras 2012, 22:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
"Tattista, tuo ratkaisee asian positiivisemmalle puolelle- en nimittäin ole ruusufani, mutta joissain tuoksuissa se menee ihan hyvin, jos se on hienosti sinne sekoitettu."

Ole hyvä, Anna! Jos testaat, niin toivottavasti et joudu pettymään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 16:08 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Tuleeko kenellekään mieleen sellaista tuoksua, jossa olisi selvä neilikkanuotti + ruusua?
Balilla kävimme neilikkaöljytehtaalla ja tuoksu oli niin huumaava että se jäi mieleen. Serge Noiren mausteinen neilikka on liian kuiva minulle ja arvelen että ruusu pehmentäisi sitä mukavasti.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 18:29 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ensimmäisenä tulee mieleen Le Labon Rose 33 tai mikä sen numero onkaan. On toisaalta niin kallista, etten itse olisi heti ostamassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Marras 2012, 12:19 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Ohhoh, onpa tosiaan kallista! Varmaan tarkoitit tätä: Le Labo Baie Rose 26?

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 00:13 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mikä tuoksuisi mielestäsi tällaiselta: http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk ?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 01:13 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
naapio kirjoitti:
Ohhoh, onpa tosiaan kallista! Varmaan tarkoitit tätä: Le Labo Baie Rose 26?


Osui tämä vanha keskustelu silmiin. Tarkoitin sitä toista Labon ruusua. Niitä on kaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 09:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
toxu kirjoitti:
Mikä tuoksuisi mielestäsi tällaiselta: http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk ?


Oi!

No tuohan on Sergen Gris Clair...

Sopisi myös Annick Goutalin Encens Flamboyant. Tai joku, joka on lämmin ja maadoittava kuin villasukka; PG:n L'Ombre Fauve.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 16:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Kysymys ei nyt ole varsinaisesti juuri tietyn tyyppisen tuoksun metsästämisestä, vaan lahjakriisistä.

Eli mitä ostaisitte valmistujais- ja vakinaistamislahjaksi urheilulliselle 24-vuotiaalle, joka työskentelee automyyjänä? Kriteereinä se, että tuoksua pystyy haistelemaan muutoinkin kuin tilaamalla näytteitä jostain kaukaa ja se sopii päivittäiseen käyttöön. Eli äkkiseltään sanoisin, että voisi olla jotain suht raikasta tai pehmeän mausteista mutta ns. uskottavaa.

Kyse siis pikkuveljestäni, joka on aiemmin käyttänyt ainakin sellaisia tuoksuja kuin Boss In Motion ja Puma Green...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 17:53 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Nyt tuli miulle aika vaikea paikka. Olen nimittäin itse tyyppinä urheilullisesta automyyjästä valovuosien päässä, ja en edes kehtaa kertoa mitä mieltä olen Boss In Motionista tai Puma Greenista.

Mutta sanotaan nyt vaikka että...ööööö.....Armanin Acqua di Gio pour Homme. Se on ihan älyttömän suosittu, yksi kaikkien aikojen myydyimpiä miesten tuoksuja, mutta se tuskin velipoikaasi haittaa. Ja hei, se tuoksuu oikeasti tosi hyvältä. (yrttinen, vesimeloninen vesi-tuoksu, joka myös kestää)

Bvlgarilla on myös eräs kelvollinen vesituoksu, joka pitäisi löytyä Suomen hyllyiltä aika helposti: Aqva pour Homme. Se tulee aivan upean näköisessä pullossa.

Chanelin Platinum Egoiste on sekin helposti saatavilla. Se on kahta edellistä hiukan "vakavampi" ja virallisempi, mutta edelleen sen verran raikas että se sopii helposti autokauppiaan työtuoksuksi. Omasta mielestäni tämä on paras näistä kolmesta.

Armani Acqua di Gio :
Kuva

Bvlgari Aqva pour Homme :
Kuva

Chanel Platinum Egoiste :
Kuva


ps. Pihlaja, oletpas sinä hyvännäköinen nainen. Tuoksufoorumi on täynnä kauniita pimuja ja rumia äijiä. :laughing-rolling:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 17:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
toxu kirjoitti:
Nyt tuli miulle aika vaikea paikka. Olen nimittäin itse tyyppinä urheilullisesta automyyjästä valovuosien päässä, ja en edes kehtaa kertoa mitä mieltä olen Boss In Motionista tai Puma Greenista.

Muahahaha.. Arvaapa minkä vuoksi oon niin innokkaasti veljeäni lahjomassa tuoksulla. :laughing-rolling:

toxu kirjoitti:
ps. Pihlaja, oletpas sinä hyvännäköinen nainen.

Kiitos! :P Arvelin pistää avatarin siltä varalta, jos joskus eksyn tuoksutapaamiseen, niin ette kaikki juokse heti karkuun. ;)

Mut kiitti vinkeistä! Pitää käydä haistelemassa noita ensitilassa. Miulla on tuo miesten tuoksuihin tutustuminen vielä vähän vaiheessa... (Ja olet erittäin oikeassa siinä, että veljeäni tuskin kiinnostaa pätkääkään, vaikka puolet maailman miehistä käyttäisi samaa tuoksua.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group