Tänään on 28 Maalis 2024, 19:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 09:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No täytyy. Matkoilla olisi ollut jo tilaisuuksia, mutta ennakkoasenteeni takia olen ne ohittanut.

Naistenlehtien tuoksupuoli on kyllä ihan hohhoijaa - tasoa. Diptyquen kynttilät nostetaan esiin Louis Vuittonin matkalaukuista luomaan "kodinomaista tunnelmaa" viiden tähden hotelleissa. Naistenlehtien maailmassa tuoksuva kynttilä on lifestyle-manifesti, eikä mikään varsinainen aistinautinnon tuoja...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 09:18 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Miestenlehtien sivuilla mainostetaan höpöhöpö babe-magnet feromonituoksuja. Ei mene siis hyvin meilläkään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 15:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Luin eilen Catherine Deneuven haastattelun jostakin naistenlehdestä.

Catherine tykkäsi pitkään L'Heure bleuestä, nyttemmin Malleista ja Diptyquen kynttilöistä.

Ja miehestä joka käyttää Eau Sauvagea.

Mä en koskaan jaksa polttaa huonekynttilöitä, mutta mielestäni Diptyquella on erinomaisia tuoksuja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 17:21 
Hei,

mulla tulee ensimmäisenä mieleeni Fragonardn Belle de Soleil. Se tuoksuu ihan aurinkorasvan ja auringon/ihon sekaiselle tuoksulle. Tai sellaiselle, mille iho tuoksuu kun siinä on ollut aurinkovoidetta ja arska paistanut siihen.... Mulla on sitä iso pullo, jos joku haluaa decantin.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Elo 2012, 08:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Katselin tuossa omaa garderobiani ja sen historiaa Fragranticassa - ja tuli mieleen yksi aurinkorasvatuoksu: J Lo Miami Glow. Tuossa on alkuun joku ikävä, synteettinen hedelmävivahde, mutta pohjalta löytyy hyvin aurinkorasvamainen seos vaniljaa, kookosta, pehmeää kukkaisuutta ja hyvin lempeää ja huomaavaista ambraisuutta sekä ihomyskiä. Kuulostaa ällöttävältä, mutta ei ole mitenkään ylimakea. Tuoksun rakenteessa on onnistunutta läpikuultavuutta.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Elo 2012, 23:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Kiitos vinkistä Kamicha! Tuo onkin tullut vastaan aika monessa paikassa, ilmeisesti aika samanhenkinen Bronze Goddesin kanssa. Netistä tuota vielä saisi ja aika edullisestikin, olen miettinyt sokko-ostoa ja pari kertaa jo lähes tilannutkin sen.

Kaiken kaikkiaan olen tullut kuitenkin siihen lopputulokseen, että se tuoksu mitä haen, tulisi olla selkeästi kookoksisempi ja ehdottomasti täyteläisempi kuin monet niistä tuoksuista mitä yleisesti mielletään aurinkorasvamaisiksi. Moni niistä on liian raikas ja ilmava siihen ajatukseen mikä minulla on. Täytyisikin jossain kohtaa saada aikaiseksi tilata Coco Extremestä tms näyte ja katsoa, että mihin se johdattaisi. On luultavasti jo todella liikaa, mutta sittenpä näkisin. Mutta esim. Yves Rocherin kookoksesta en pidä, liian maitomainen, vähän ällöttävä, ei pehmeä ja täyteläinen.

Kyllä sen sitten huomaa kun se kohdalle osuu. :dance:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 16:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Kamicha kirjoitti:
Katselin tuossa omaa garderobiani ja sen historiaa Fragranticassa - ja tuli mieleen yksi aurinkorasvatuoksu: J Lo Miami Glow.

Hieman ehkä OT mutta..

Juuri muutama päivä sitten muistelin lämmöllä tuota ihka ensimmäistä omaa "parfyymiani"! Kun vain jossain pääsisin edes kerran tuota vielä nuuhkimaan. Muistikuvat ovat jo hieman hämärät, mutta lentokentältä tuo taisi mukaan tarttua jostain syystä. Taisipa samalla etelänreissulla olla matkassa ensimmäiset itse ostetut korkokengätkin.. Voi sitä surua kun kyseinen pullon kyljessä killuva riemunkirjava flipflop härpäke tippui kyydistä. Ei ollut pullo enää entisensä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 16:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^ Kirra, tsekkaa tästä;
http://www.fragrancex.com/products/_lid ... ducts.html
:P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 17:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ja jos haluaa vain pikkupullon, niin täältä saa halvalla. Olen itse nimittäin katsellut josko täältä tilaisin :P http://www.fragrancedirect.co.uk/invt/0 ... ductdetail

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 14:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Oi kiitos vinkeistä! Tosiaan edullisin mahdollinen vaihtoehto on tietysti mieluisin, koska en usko että kys. tuoksu enää aivan vakituiseen käyttöön päätyisi.. (Tai mistäs sen tietää, tykkäähän siitä Tuksukin!) Vähän niinkuin nostalgiamielessä suunnitelin sen hankkivani muistikuvia virkistämään. Tänään noudin Yves Rocherin puodista vielä kaukaisempia lomamuistoja Monoï EdT:n muodossa. Voi imelyys, aurinkorasva ja ohimoilla kolkutteleva migreeni. Mutta olkoot tämä minun pullotettu kesäni. Tulkoot vaan metriset hanget. Minä, Monoï ja lukuisat Piña Coladat olemme valmiit!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 12:45 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Mulle tuli aurinkorasvainen vibe Lolita Lempicka Fleur de Corailista, todennäköisesti ei tarpeeksi kookoksinen Annalle, mutta kuitenkin.

Mulla olis hakusessa raparperi. Jo Malonen white lilac & Rhubarb oli hyvä, mutta ei ehkä ihan tarpeeksi raparperinen ja CdG:n raparperi versiosta on näyte jo tuloillaan. Mutta mitä muuta?

Myös joku oikein hyvä musta ja mausteinen tee olisi kiva syksyn pimeyttä vasten.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 13:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Raparperia on ihanan suolaisen raikkaassa Profumi di Pantellerian Maestralessa.

Paras musta tee, mitä olen pikaiseen haistanut, oli mukaelin vinkkaama Parfumerie Généralen L'Eau Rare Matale.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Syys 2012, 18:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Ystäväni, jonka ilmeisesti olen vahingossa saanut hurahtamaan tuoksuihin, kysyi tuossa yksi päivä että mikähän oilsi sellainen tuoksu jossa ois tunnistettavissa nahka. Hieman jäi epäselväksi että ihanko käyttötuoksuksi hän haluaisi sellaisen löytää, vaiko vain fiilistelytuoksuksi omaksi iloksi.. Mutta tuoksuja joista tiedän hänen pitävän on Lancomen La vie est belle, sekä Viktor&Rolfin Flowerbomb ja miehinen versio Spicebomb. Miun veikkaus kyllä on, että ehkei kovin nahkaista käyttötuoksua hälle löydy, mutta mikäs ois sitten semmonen osuva ex-rakastetun nahkatakki aromi? Nahoista minulle ei tullut mieleen kun erinäisten merkkien Cuir de Russiet, joista yhtäkään en ole nuuhkinut, mutta nimensä puolesta kuulostaa, noh, osuvilta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Syys 2012, 19:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Täällä on muistaakseni parikin nahkaketjua, joita selailemalla voisi saada ideoita. Omia lempinahkojani on ihan ehdottomasti Le Labon Patchouli 24. Naisellisempi nahka onsin sitten esim. Bottega Veneta. Cuir de Lancome on melko edullinen mikäli sellaisen jostain netin syövereistä löytää...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Syys 2012, 19:23 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Juu, kannattaa lueskella se nahkaketju tuolta Tuoksutyylit-osiosta. Bottega Veneta tuli minullekin mieleen, ja jos haluaa vielä vähän erottuvampaa, mutta pehmeää nahkaa niin Parfum d'Empiren Cuir Ottoman voisi olla kokeilemisen arvoinen. Hermèsin Kelly Calechesta en innostunut yhtään, mutta siinäkin olisi yksi naisellinen ja helppo nahkatuoksu.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group