Tänään on 29 Maalis 2024, 02:20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Montako tuoksua sinulla on?
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 14:14 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Inspiraatio: lueskelin lounaan kanssa vanhaa juttua The Guardianista (kannattaa lukea, on kohtuuviihdyttävä)

http://m.guardian.co.uk/lifeandstyle/20 ... pe=article

Siinä mainittiin että Lucalla ja Tanialla oli tuolloin yhteensä himassaan noin 3000 tuoksua.
(En haluaisi asua heidän talossaan... sitä palavan nesteen määrää :D )

Chandler Burrin tuoksumääriä en lähtisi edes arvailemaan...

Täällä on pyörinyt hajallaan erilaisia numeroita.
Kyse ei ole kilpailusta, tai jos on, pienin numero voittaa. Mutta uskallatko arvailla paljonko sinulla on tuoksuja?

Itselläni siis alle 20 kokopulloa. Näytteitähän ei lasketa 8)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 14:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
24 pulloa
yksi mini (Ambre Sultan matkakäyttöön)
yksi dekantti
ja näytteet.

Pullomäärä tulee kyllä kasvamaan tässä kuussa kolmella, dekantit kahdella.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 14:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Gogol kirjoitti:
Kyse ei ole kilpailusta, tai jos on, pienin numero voittaa.


Joku vois ottaa skaban isoimmasta tai pienimmästä, saatais olympiavuoden kunniaksi aitoa kisatunnelmaa tänne.. :lol: Itse karsastan kaikkea kilpailua, ja multa puuttuu kilpailuvietti lähes kokonaan.

Näistä luvuista puuttuu muutama lisäys, mutta 21.4. tilanne oli tämä:

Pulloja 58.
Miniatyyripulloja 11.
Sampleja 37.

Mä oon koittanut muistella kaikkia vanhoja jo edesmenneitä tuoksuja (siis pulloja) elämäni varrelta. Niitä on noin 60.. Lisään ne tuonne blogin puolella kun saan aikaiseksi.. :roll:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 14:45 
Heips,
multa löytyi nyt kun laskin
350 pulloa,
7 decanttia,
2 mini pulloa,
ja 92 samplea

Edit; pulloiksi laskin myös nuo parisenkymmentä Black Phoenix Alchemy Lab:n tuoksuöljyt.


Viimeksi muokannut Kosmoskukka päivämäärä 02 Touko 2012, 14:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 14:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
En ole laskenut, mutta niitä on liian monta.

Mä epäilen, että huolella harkituissa ostoksissa on se ongelma, että ne menee mulla arkistoon heti kaupan hyllystä. Sitten vuosien päästä löydän ne uudelleen.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 15:00 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
viewtopic.php?f=1&t=18


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 18:16 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Aina voi puhua samoista asioista, vaikka uudelleen. Kun tämä foorumi käynnistyi, minulla oli ehkä neljäkymmentä isoa pulloa, ehkä hieman sen alle. Nyt luku lienee lähempänä kuuttakymmentä. Sitä se tämä foorumi teettää.

Minipullot olisi ajatuksena kiva, mutta yritin tänään katsoa tilannetta, niin niitä on vähän tarjolla ja niissä on vain yleisimpiä tuoksuja tarjolla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 18:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ja minä luulin, että minulta on karannut mopo käsistä :D .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 18:22 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Me ollaan tosi huonoa seuraa toisillemme :D

Mutta ehdotan vakavissani splittailuja, näytevaihtoja jne - niillä voi hieman rationalisoida tätä täysin järjetöntä puuhaa...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 18:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä olen tällä hetkellä tuloton eli rahaton mutta minua jo valmiiksi pelottaa, että kun kuiva kauteni tästä todennäköisesti suhteellisen pian laukeaa niin tulen olemaan niin sanotusti pissassa. :roll: Todennäköisesti tulen sen jälkeen vonkumaan jos jonkilaiseen slittaukseen sun muuhun ihmisiä mukaan. :shock:

Minulla on 32 pulloa (löysin tuolta muutaman unohdetun kun vähän kaivelin) mutta yksikään niistä ei ole uuden tuoksutietoisuuteni aikana hankittu (paitsi kaksi Dieseliä mutta niissä selitys on "kun ne oli niin halvat"). Sampleja minulla on noin 86.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 19:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Jaakiem kirjoitti:
Kun tämä foorumi käynnistyi, minulla oli ehkä neljäkymmentä isoa pulloa, ehkä hieman sen alle. Nyt luku lienee lähempänä kuuttakymmentä. Sitä se tämä foorumi teettää.

Minipullot olisi ajatuksena kiva, mutta yritin tänään katsoa tilannetta, niin niitä on vähän tarjolla ja niissä on vain yleisimpiä tuoksuja tarjolla.


Ohhoh!! Mulla ei ole tapahtunut tuollaista megaräjähdystä vielä tän foorumin tai blogin myötä.. Oiskohan neljä.. Plus talven aikana ennen foorumia tuli joitakin..

Ajatelkaa kuinka paljon meillä olisi pulloja jos niitä myytäisiin vaikkapa pieninä, noin 30 euron arvoisina pläjäyksinä.. Taidettiin sivuta tätä aihetta viime perjantaina kahveilla..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 19:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Enpäs olekaan ennen tätä laskenut. 18 pulloa (tosin muutama on käsilaukkukoko) ja 20 miniä. Näytteitä en jaksa laskea.

Suosittelen ostolakkokuukausien pitämistä. Vaikka vähän lipsuisikin, niin kyllä jonkinmoista itsehillintää tulee sentään harjoitettua. Itse yritän olla vielä toukokuun lakossa, stipluja on kyllä käynyt.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 20:37 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jos lasketaan tarkemmin vanhat ripepullotkin, joku voisi tulkita loppusaldon olevan lähemmäksi yhdeksääkinkymmentä. Niitä on vain viime kuukausina tullut vain vastaan. Tarkoitus kesäksi ainakin rauhoitella touhua. Saavuin muuten hetki sitten paikkaan, jossa on näköjään vielä lunta pelloilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 20:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kauhukseni Hietalahden kentällä oli myös lumen jämiä :shock: . En halua nähdä sitä ainetta muutamaan kuukauteen.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 22:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hmm, lasketaanko nyt eri pullot vai pullot in general? In General vastaus olisi paljon. :D Allora... itse olen jaellut hirveän määrän tuoksuja pois. Itse olen tuoksumatkani kanssa hyvin epäromanttis-analyyttisessä vaiheessa ja tällä hetkellä osaan fiilistellä tuoksuja erittäin huonosti. Tähän vaiheeseen sopiikin hyvin ylenmääräisten tuoksujen poisjakaminen. Mielestäni on kuitenkin parempi, että tuoksut tuottavat iloa muille, jos itse niistä ei tällä hetkellä saa suuria kicksejä.
En ole siis lopettamassa tuoksuttelua, päinvastoin haluan jalostaa sitä. Tällä hetkellä olen kuitenkin erikoisessa vaiheessa, enkä tiedä, mikä on seuraava askel. Selkeästi halajan puhtaiden raaka-aineiden ja jopa molekyylien pariin.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group