Tänään on 29 Maalis 2024, 00:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 20:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
L´Heure Bleue on aidosti todella kaunis ja syvä tuoksu. Ja näistä kahdesta ehkäpä talveen soveltuvampi.
Kun taas Mitsouko on jokseenkin suht vihreä iholla, se on hyvin raikastava kesä päivinä. Mitsoukoon en ole syksyn ja alkutalven aikana tarttunut vielä kertaakaan kesän jälkeen. Mutta L´Heure Bleuea on tullut nuuhkuteltua. Ja jotenkin tuo on sellainen rauhottumis tuoksu tai jos muuten vaan on sellainen seesteinen fiilis vaikka aamustaki. Se on just sen sinisen hetken tuoksu kun aika katoaa ja vain ON

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem.Jos olet kuulolla,kysymys(tai joku muu,joka tietää).Oon jo pitkään miettinyt Versace dreamerin ostoa,mutta tupakka nuotti vähän on arveluttanut.Keräilen noita ikiklassikoita ja dreamerkin olis kiva saada.En kuitenkaan tykkää,jos tupakka on liian voimakkaana läsnä,onkohan dreamerissa?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 22:00 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Ei, ei todellakaan ole tupakka noutti tuossa liian voimakkaana. Itse en ole koskaan pitänyt tätä tupakka-tuoksuna juuri alkuunkaan, ja olen sentään pitänyt tätä vuosikaudet. (samoin kuten joitain oikeita tupakka-tuoksuja, niinkuin Aramiksen Havanaa...)

Näin kun sanon, tupakka tökkää nenääsi tietenkin liian voimakkaana. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 22:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kiitos Toxu!Oon aina vältellyt noita tupakkanuotilla varustettuja tuoksuja ja sit kuitenkaan se ei ole niissä häiritsevänä :D Lagerfeld classic on ihan niillä rajoilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 22:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Christian, voisit muutes tykätä tuosta Lanvin:n Avant Gardesta :happy-partydance:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 23:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kosmoskukka.Oon sitäkin katsellut ja lukenut siitä :D On vaan arveluttanut,kun ei kuulema kestä pitkään?Miten siulla?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 23:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
christian777 kirjoitti:
Jaakiem.Jos olet kuulolla,kysymys(tai joku muu,joka tietää).Oon jo pitkään miettinyt Versace dreamerin ostoa,mutta tupakka nuotti vähän on arveluttanut.Keräilen noita ikiklassikoita ja dreamerkin olis kiva saada.En kuitenkaan tykkää,jos tupakka on liian voimakkaana läsnä,onkohan dreamerissa?


Tämä kysymys oli jostain syystä osoitettu mulle? Sanoin tähän (kryptisesti), että se tupakkanuotti on parasta Dreamerissa. Ei, en usko, että se on sinulle liian voimakas, vaikka se on kaiken lisäksi sellaista harmaata perustupakkaa, eikä mitään maustettua piipputupakkaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2012, 00:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kiitos Jaakiem 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2012, 02:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kaikki me tietysti haistamme tavallamme, mutta minun nenääni Dreamer ei tuoksu kovin tupakkaiselle. Sen alku on minusta mandariinisen laventelinen ja koko tuoksun ajan laventeli tuoksuu siinä minun mielestäni ihan selkeästi. Tupakkanuotti Dreamerissa on minun nenääni hyvin mieto. Tämäkin tuoksu saattaa tuoksua minulla eri kerroilla vähän erilaiselta, mikä on ihan mielenkiintoinen efekti sekin.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2012, 02:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kiitos myös sulle Mohn :romance-heartsmiley: Näistä kommenteista on ollut paljon apua ja dreamer on varmasti lähiaikojen hankinta mun klassikko kokoelmaan :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 19:42 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tiedossa kovasti haisteluja. Tulossa näytteet Comme des garconin orginaalista, kolmosesta, Amazingreenistä, Teestä, Tarista, Hinokista ja Laurelista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group