Tänään on 29 Maalis 2024, 15:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 00:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Joo,minäkin olen lukenut,että vintage versio on ylivoimainen nykyiseen verrattuna(Oon muuten lukenut myös sen vanha herra kommentin:D).Itselle kuitenkin toimii noista kolmesta(Paco,Azzaro,Kouros,omistan jokaisen)tuo Paco.Azzaro on musta jotenkin muovinen,en tiedä mistä mielikuva tulee,mutta se työntää mua pois.Kouros on taas moneen paikkaan liian loukkaava.Paco on jotenkin tuorein+luonnollisin noista,mulle.Antaeusta en ole edes päässyt haistamaan(mieli kyllä tekisi:)),Aramis classic mulla on ja en pidä poltetun puun fiiliksestä,jotenkin se on se pappojen pappa:D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 01:16 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Käytin tuosssa tuossa tunnin Paco Rabannon vuosikertojen opiskeluun ja niiden tunnistamiseen pulloista. Ei näkynyt Ebayssa tällä hetkellä mitään mielenkiintoisia vintageita.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 01:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
mun pullossa on pienellä se logo ylhäällä ja alla lukee paco rabanne pour homme.Pullon alaosassa lukee vähän pienemmällä paco rabanne ja alla vielä pienemmällä eau de toilette.Pullo on vihreä ja korkki musta.Tää pullo on parfyymi.fi:ltä.Alkuperäinen taitaa olla harmaa?Uusin muotoilu on muistini mukaan semmosella isolla logolla varustettu,mutta muuten samanlainen pullo kun mulla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 02:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Se taitaa olla se pienilogoinen se kaikista uusin.

Päälinjat menee näin:
PR-logo pullon kyljessä hopealla - todella vanha pullo.
PR-logo mustalla - aika vanha pullo
PR-logo valkoisella - uusi pullo.

Kannattaa huomioida, että aftershavessa nuo värit voi mennä eri tavoin.

Vanhimmat logot ovat lisäksi "upotettuja", uudet ovat sileän pullon kyljessä.

Muita hyviä tuntomerkkejä:
Paketti vihreänharmaa - laatutavaraa
Paketti tummanvihreä - uutta tavaraa

Sitten on olemassa erilaisia tuntomerkkejä siinä, että mitä pullon tai paketin kyljessä lukee. Päälinja taitaa olla, niin kuin aina, että mitä vähemmän tekstiä, niin sitä parempi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 16:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem,kiitos vielä viimeisestä:)Tykkäsin erityisesti siitä Caronin pour un hommesta:)Mulle tuli myös postissa Boucheron jaipur ja Moschino uomo,molemmat oli näin ensihaisteluilla(joo,sokko-ostoja:/)mun mieleisiä:)Mistä noita tyhjiä näyteputeleita saa?Laittaisin sulle mielellään näytteen siitä Paco ph:sta,kun haistamallahan sen tietää,tykkääkö vai ei.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 20:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
hei,
miltä se Tauer:n Loretta tuoksuu?
Onko kellään lainata näytettä, valkoisia kukkia rakastavana haluaisin kovasti tuota testata..
Kiitos jo etukäteen. :romance-heartsthree:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 20:08 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
christian777 kirjoitti:
Jaakiem,kiitos vielä viimeisestä:)Tykkäsin erityisesti siitä Caronin pour un hommesta:)Mulle tuli myös postissa Boucheron jaipur ja Moschino uomo,molemmat oli näin ensihaisteluilla(joo,sokko-ostoja:/)mun mieleisiä:)Mistä noita tyhjiä näyteputeleita saa?Laittaisin sulle mielellään näytteen siitä Paco ph:sta,kun haistamallahan sen tietää,tykkääkö vai ei.


Eipä mitään. Muistelin, että mainitsit tuon Caroninkin toivelistassasi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 20:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kosmoskukka kirjoitti:
hei,
miltä se Tauer:n Loretta tuoksuu?
Onko kellään lainata näytettä, valkoisia kukkia rakastavana haluaisin kovasti tuota testata..
Kiitos jo etukäteen. :romance-heartsthree:


Mulla ei ole siitä näytettä, mutta pidin kyllä siitä ihan vilpittömästi silloin, kun päästiin sitä haistelemaan. Se oli pehmeä tuberosa-tuoksu. Se on luonteeltaan isompi ja vanhanaikaisempi kuin Goutalit ja vastaavat, muttei kuitenkaan niin iso kuin kasari-powerhouset eikä niin synteettinen. Uskon, että tuo on semmoinen, että sun kannattaa testata.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 21:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem.Mun nenään quorum tuoksuu vähän aramikselta,mutta on parempi mielestäni.Tuo caron on namia ja kun sain tuon Boucheron jaipurin,niin niissä on samankaltaisuutta vanilijan osalta.jostain luin,että jaipur tuoksuisi Givenchy pi:n kanssa samalle,mutta en nää paljon yhtäläisyyksiä.Sain myös Moschino uomon ja se tuoksuu vähän brberry touchille,mutta on parempi:)Oon niin iloinen,että ostokset onnistui näin hyvin:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 21:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Mulla on kotona wc ja yleispuhdistusaineetkin laventelia ja vanilijaa,kertoo vähän mun mausta:D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 16:20 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Christian, noita tyhjiä pikkupulloja saa aika heikosti. Amerikassa näyttää olevan joitain nettikauppoja, mutta postikulut voivat olla älyttömät. Joskus olemme tehneet kimppatilausta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 16:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Ne olis kyllä käteviä,ehkä joskus voisi niitä porukassa tilata?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 18:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Aigu on junaillut yhteistilausta aikaisemmin.

eBayta kannattaa katsella, jos aikoo yksin tilata pikkupulloja tai näyteputkiloita.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 18:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Ok,kiitos tiedosta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 11:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei, onko kukaan tuoksutellut tuota Rochas Man:ia , onko minkälainen??

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group