Tänään on 26 Huhti 2024, 07:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 02 Loka 2012, 09:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kun niin moni näyttää olevan kiinnostunut Jickystä, niin mainittakoon, että kyse oli Habanitasta ja Mitsoukosta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Loka 2012, 15:04 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Minä en ole haistellut Anna Sui:hin tuoksua Dolly Girl Ooh La Love. Enkä haistele.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 23:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Eihän kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä näytettä Bel amista. Eipä tietenkään. Ihan tyhmää, että joihinkin tuoksuihin pääsee tutustamaan vain pelaamalla FB-rulettia.

Dzing pitäisi haistella uudelleen, koska näin siitä unta yksi yö tässä. Myös MKK:n voisi haistella uudelleen, sillä veikkaan, että nyt siitä saisi enemmän irti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2012, 08:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Voin lainata sinulle Dzingin ja MKK:n näytteet, jos haluat!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2012, 16:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
mulla on selva aukko tuoksusivistyksessa : en ole saanut vielakaan aikaiseksi haistaa mitaan Houbigantin tuoksuja (en nykyisia enka vanhoja) klassikko Quelques fleurs on kummitellut mielessa ties kuinka pitkaan, mutta nyt viimeistaan talon uusin Fleur en Orange olisi aika testata taman talon tuotokset. Neroli ja appelsiininkukkaan hullaantuneen ei kai voi tuota edellista jattaa valiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2012, 17:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
Voin lainata sinulle Dzingin ja MKK:n näytteet, jos haluat!



Kiitos Kamicha, mielelläni lainaisin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2012, 17:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Panen ne postiin huomenna.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 22:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Balenciaga pour homme,Caron pour un homme,Antonio puig quorum mm.Guerlainilta kiinnostaisi heritage ja Bond no 9 new haarlem on myös ollut toivelistalla.Tuoksuja on valtavasti ja oma kokemus on vielä lapsen kengissä,mutta vähän alkaa jo ymmärtää,minkälaiset tuoksut on mieleisiä:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 23:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Quorum on ollut niitä harvoja tuoksuja, jotka ovat olleet minulle liikaa. Mulla sattuu olemaan pullo tuota, joten voin tehdä siitä sinulle pienen näytteen, jos laitat osoitteesi yksärinä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 23:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Tuliko Jaakiem viesti perille?Kiitos sulle!:)Quorum on kiinnostanut jo pitkään,vaikka en kaikista vintage tuoksuista pidäkkään.Oon vähän silti yrittänyt keräillä niitä ja nautiskelen silloin tällöin kotona niistä,mitä en julkisesti tule käyttäneeksi:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 23:37 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Viesti tuli perille. Laitan sulle postia lähipäivinä. Monet noista vanhoista tuoksuista on joko tosi hienoja löytöjä tai sitten vuosien varrella vesitettyjä kauhistuksia, joten kannattaa mielellään testailla niitä ennen tilaamista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 23:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kiitos.Totta puhut.Mie oon paljon tilaillut sokkona ja tosiaan jotkut tuoksut on ilmeisesti uudelleen muotoilun takia menneet piloille.Vintageista(mitä itsellä on,tai oon nuuskinut)tykkään paljon P.Rabanne ph,eau savage on kans mukava ja keskustelussa ollut Zino on myös yksi suosikkejani:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 00:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla on jäänyt tuo Paco Rabanne ihan väliin. Onko sinä edes liikkeellä Suomen kaupoissa?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 00:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Mie tilasin parfyymi.fi:ltä.maksaa vähän yli 20euroo 30ml pullo.Jos tykkäät azzaro ph,kouros yms.niin varmasti tykkäät myös tästä:)Ps:Sanovat että Paco pour homme on aromaattisten fougeren isä(käynnistettiin 1973),mistä on sitten seurauksena ollut Azzaro ph,kouros ym. Ylä muistiinpanot:rosmariini,salvia salvia,brasilian ruusupuu,Keskimmäiset muistiinpanot:tonkapapu,laventeli,geranium. ja pohja:hunaja,meripihka,myski+oakmoss.En osaa eritellä muistiinpanoja yksitellen,mutta alku lähtee melko voimakkaasti ja mulle tää tuo mieleen enemmän kouroksen,kuin azzarron vaikka monet siihen vertaakin.Alun 30-60 min.on aika voimakas ja en siitä niin välitä,mutta kuiva alas on ihana ja kestää ikuisuuksia.Ja tämäkin voimanpesä tuoksuu mahtavalle vaatteissa seuraavana(vina)päivänä:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 23:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olen jättänyt tuon Azzaron etsiminen monestakin syystä. Olen saanut sellaisen kuvan, että se olisi kärsinyt vuosien varrella. Väittävät myös, että Kouros ja Azzaro olisivat säästyneet paremmin. Se on aikoinaan palkittu vuoden tulokkaana luxus-sarjassa, joten jotakin on varmasti tapahtunut, kun sen saa nykyisin parilla kympillä.

Ehkä olisinkin jo tilannut sen aiemmin, mutta tilausaikeet ovat kariutuneet lukiessa parfyymi.fin tätä tuotekuvausta. "Sillä on hyvin kokenut ja ylellinen tunne ja sopii näin vanhemmalle miehelle."

Onhan kuitenkin parikin kymppiä oikea raha. Sillä voisi myös saada kolmanneksen vaikka Comme des garconin Avignonista tai puolet Knize tenin golden editionista. Aika paljonkin saa tuoksuja kohtuuhinnalla. Panen tämän kuitenkin harkintaan. Pidän varmasti Paco Rabannen tyylisistä tuoksuista, mutta pelkään vain, että sille on käynyt vuosien varrella markkinamiesten kynsissä yhtä huonosti kuin Oscar pour luille.

Oletko muuten haistellut Chanelin Antaeusta. Azzarosta tai Quorumista ei ole pitkä matka siihen. Entä Aramista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 141 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group