Tänään on 28 Maalis 2024, 19:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Minä en ole haistanut...
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
...Shalimaria.

Mitä merkkipaalutuoksuja teiltä on jäänyt väliin?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minäkään en ole haistanut Shalimaria. Enkä Rive Gauchea. Enkä sitä hitsin Kourosta (tosin mun isälläni oli sitä, että olen kyllä siis todellisuudessa sitä haistanut). En ole varmaankaan haistanut suurinta osaa merkkipaalutuoksuista enkä taitaisi osata niitä kovin hyvin edes luetella. :roll:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Meinasin sanoa, että helppohan tilanne on korjata käymällä siellä sun lähi-Sokoksella haistelemassa Kouros ja muut, kun muistin, että olenhan minä haistellut sen Shalimarinkin, mutta en siis kunnolla. Olen ostanut koko ikäni joululahjoiksi tuoksuja ja sillä varjolla juoksuttanut myyjiä ja haistellut naistenkin puolta jossain määrin. Mutta ei semmoisissa tavaratalohaisteluissa oikein tahdo saada mitään kunnolla tuoksusta irti. Varsinkaan ennen kun nenä ei kestänyt kovinkaan monta tuoksua peräkkäin.

Kaikki isot vintage-klassikot puuttuvat minunkin listaltani. Mitsoukot, Tabut, Blond tabacit ja mitä niitä kaikkia onkaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:18 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jos haluat Jaakiem, voin kierrättää vanhuksiani sulla...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:48 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol, ei mitään kiirettä näillä. Tuoksupiiri pyörii semmoista vauhtia, ettei meinaa keretä mitään haistelemaan. Ei vaikka menee usean tuoksun päivätahtia. Omiakin hankintoja ja sampleja on jonoksi asti.

En tiedä, löytyykö noista mummoista suosikkeja, mutta kyllähän ne lisäävät ymmärrystä valtavasti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:51 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Joo, jätetään rauhassa syksyyn.
Täällä on hullu vauhti päällä. Se johtuu siitä, että kun kuulee mitä joku toinen puuhaa, tarttuu samaan, ja sitten homma kiihtyy entisestään.

Mulla oli muuten Eau Sauvage -iltapäivä. Aivan mahtava tuoksu!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Huomasitko mitään eroa aiemmin testaamaasi Eau sauvageen?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:59 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Huomasin, tästä puuttui tympeys ja tätimäisyys täysin.
Mistä tätä saa lisää <addikti>


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 00:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
..Patoun Joyta. Mulla on sellanen fiilis siitä tullut, että saattaisin tykätä.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 08:00 
Malle Portrait of a Lady ja Lipstick Rose. Näitä olen katsellut ja nousee fiilis että voisin tykätä.
Enkä myöskään Nicolain tuoksuja, mitään.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 09:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hmm... muistaakseni rakkaalla kälylläni on Patoun Joyta. Pitäisi käydä Tampereella ratsaamassa veljenvaimon tuoksuhylly. Minulla on varmasti paljon tuoksuja, joita en ole haistanut, mutta ihan näitä mainstream-merkkipaaluja ei ihan heti tule mieleen, kun niitä on viime vuosina tullut nuuhkittua niin paljon. Guerlainin vanhoista en ole kunnolla saanut tutustua Naheemaan, Habit Rougeen ja L'Heure Bleuhen. HR:ää olen toki kokeillut ihollakin, mutta jotenkin vielä en ole päässyt sinuiksi sen kanssa. Samoin ihan Guerlainin Vetiver vaatisi vielä sulattelua.
Foorumilla pyörii sitten paljon nimiä, joihin en ole ehtinyt tutustua. Lutensit olen ahminut moneen otteeseen Nizzan Sephorassa, mutta sellaisesta pikahaistelusta en vielä mielelläni lähtisi muodostamaan mielipidettäni.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 10:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Nahemaa oli jokin aika sitten parfyymivahvuisena keskustan Stockan Guerlain-tiskillä.
Kannattaa tutustua.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2012, 20:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Täällä ovat kaikki muut ehkä tuttuja Hermessence-sarjan kanssa, mutta mä en ole haistanut niistä yhtäkään. Ikävä aukko kun niistä niin moni puhuu. Jotenkin niiden sampleja ei ole vain saanut tilattua, kun aina on ollut jotain vieläkin mielenkiintoisempaa.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 14:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko kukaan haistellut Guerlainin Derby tai Hermeksen Bel amia? Kiinnostaisi kuulla näistä enemmän.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2012, 23:12 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Noh, miulla on kyllä kokemusta näistä molemmista. Derbyä olen haistanut vain re-issue versiona, Bel Amia sekä vintagena että tuoreempana.

Lyhyesti:

Derby on vaimea, hienostunut savuinen puu nahkaisin vivahtein. Omalla tavallaan täydellinen herrasmies tuoksu. Koodisana: tasapaino.
Klassinen, ylellinen, älykäs, ja aavistuksen verran tylsä miun makuun.

Bel Amin vintage on herttileilisen outo ja mukava mausteinen nahka. Intensiivisen savuinen, eläimellinen ja herkullinen. Machomies päättää ryhtyä avantgardeilemaan. Einstürzende Neubautenia tulikuumassa saunassa.

Bel Amin nykyversiokaan ei ole huono, mutta taikuus on poissa. Vintagen massiivimaton tielle on ilmaantunut raikas sitrus nahka accord, ohuempana, kiltimpänä ja riisuttuna. Kauniista ystävästä on syntynyt herttainen, helposti pidettävä eunukki.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group