Tänään on 19 Maalis 2024, 08:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 00:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jännä että tuo Bvlgarin Black on jopa kolmella 10 parhaan listalla. Sitähän on PAKKO päästä haistamaan! Olen koittanut etsiskellä sitä mutta ei tunnu kuuluvan ainakaan Sokos Emotionin, Kicksin eikä Stockmann Beautyn valikoimiin. Mistähän tuosta saisi tilattua näytteen?

Minulla on kyllä noilta listoilta paljon muutakin haistamatta, mutta hauska huomata että ikisuosikkini Boucheron on päässyt naisten top kymppiin. :romance-inlove:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 01:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Juu, Bvlgarin Black on mullakin sellainen tuoksu, jota haluan ehdottomasti joskus päästä haistamaan, samoin muutama Knize. En tosin ole vielä toistaiseksi tehnyt elettäkään siihen suuntaan, että tuo toteutuisi. Katsotaan, josko joku päivä...

Ainakin Surrenderissa ja The Perfume Courtissa näyttää Blackia olevan.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 22:54 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 23:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Sumukorento kirjoitti:
Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.


Tuo on jo sen hintainen että taitaa olla järkevämpääkin tilata sokkona kuin alkaa sampletilausta tuon takia nyt tekemään. :D ..jooh, minulla on vähän omituinen logiikka välillä näissä asioissa. Jotenkin tuntuu että saan enemmän rahaa palamaan kun alan kasailemaan sampletilausta kun kaikkea pitää kuitenkin saada. :whistle: Toisaalta pitää nyt katsoa tuleeko se kuitenkin ajankohtaiseksi ennen kokopullon tilausta, ties mitä ajatuksia saan päähäni kun alan tuota A-Z guidea kunnolla lueskelemaan! :aurinko:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2013, 11:30 
Poissa

Liittynyt: 10 Tammi 2013, 15:57
Viestit: 33
Lainaa:
Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.


Sumukorento, olin juuri aikeissa tilata Blackia, joten vinkki tuli enemmän kuin sopivasti! Saitko tilauksesi menemään normaalisti läpi? Yrittässäni tehdä tilausta ihan loppuvaiheessa ilmaantui teksti "Due to international aviation regulations we are unable to ship this item to your location at this time". Pöh!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2013, 08:51 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Tuolla toisessa ketjussa jo vastasin, mutta joo, tilaus lähti ihan normaalisti. Taisi olla maanantai-ilta, kun tilasin, tiistaina tuli viesti, että ovat lähettäneet. Taisivat kiirehtiä ihan tietoisesti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group