Tänään on 19 Maalis 2024, 11:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2014, 21:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 18 Huhti 2014, 15:25
Viestit: 29
Inhokkeja kun kysytään niin vastaan, että YSL Opium oli ei-niin-hyvä kokemus. Minulla se putoaa kategoriaan "kärpäsmyrkyt".

Ja koska en pidä jasmiinin tuoksusta, niin Chanelin femma ei myöskään puhuttele.

Olisihan niitä, mutta ihmisen maku muuttuu iän myötä. Se mikä aiemmin tuoksui hyvältä, ei enää nykyään oikein iske. Näihin kuuluvat nykyään vanilja, kookokset sekä itämaiset tuoksut.

_________________
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_Penelope_Creighton-Ward


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2014, 23:46 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Hohoo Lady Penelope, mulle Chanelin femma on kans hyönteismyrkkyä, vaikka normaalisti tykkäänkin jasmiinista! Olen huomannut että aldehydiset kukat, varsinkin vihreään kallistuvat, on aika yökötyksiä mulle.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2014, 14:24 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla kesti kauan oppia tykkäämään Chanel Femmasta. Se tuntui alkuun jättisaippualta ja aldehydit tuntuivat pahanhajuisilta myrkyiltä joilla pilataan tuoksu. Valkoisista kukistakaan en ole ikinä hirveästi välittänyt.

Mutta kumma kyllä hillittömällä hajustealtistuksella mun maku on muuttunut ja olen käyttänyt Femmaa varmaan enemmän kuin mitään muuta tuoksua aikoihin. (Harkitsen extrait-version ostamista.) Tykkään nykyään myös aldehydeista, Le Labon Aldehyde ja Tauerin Miriam tuoksuvat minusta ihanilta. En ole uskaltanut vielä alkaa käydä läpi Arpegeita jne, tykkään kuitenkin ehkä enemmän aldehydeista vähän modernimmassa kontekstissa, tuoksuissa joita haistoin lapsena tätien päällä on aina vähän sellainen beigejen alusvaatteiden fiilis.

Mulla oli tässä välillä kausi jolloin kaikki makea gourmandius ja itämaisuus ällötti, mutta nyt olen kuluneen talven aikana taas diggaillut hyvinkin raskaita ja makeita tuoksuja (vaikka Diptyquen Eau Lente, Coromandel, Le Labon Labdanum ja Shalimar Mexique). Jostain syystä taas nahkat ja ambrat tuntuvat nykyään musta vieraammilta, tarpeettoman tuhdeilta ja päällekäyviltä.

Mun mielestä erilaiset tuoksut puhuttelevat eri säällä, eri kaupungeissa ja erilaisissa elämänvaiheissa. Nenäkin on treenattavissa ainakin jossain määrin...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2014, 01:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Ei varsinaisesti kuulu tämän topikin alle sillä ei ole inhokkini, mutta kun täällä Chanelin vitosesta kerran puhuitte niin tungen omankin lusikkani soppaan. Minusta se ei ole paha, mutta se tuo minulle jostain syystä mielleyhtymän mummon kylpyhuoneesta (ei oman mummoni, hän oli vannoutunut Yrkän asiakas), sellaisesta jossa on tummat siniset kaakelit seinissä ja ehkäpä vihreä lattia. Hieno kylpyhuone tavallaan, mutta todella vanhanaikainen eikä enää niin säihkyvän puhdaskaan.

En ole vielä päässyt yli tuosta ajatuksesta, eikä ole tullut sellaista sopivaa hetkeä että kokeilisin vitosta iholleni ja kuulostelisin fiiliksiä sitten. En muista että olisin koskaan haistanut tuota kenenkään iholta, joten ehkä se on erilainen iholle asettuessaan. Tai sitten olen haistanut, ja nämä kylppärimielleyhtymät johtuvat parista tuttavapiiriin kuuluneesta vanhanaikaisella tavalla hienosta ikäladysta. :D

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2014, 17:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Viimeisin inhokkini on CK:n Euphoria Blossom.
Tykkäsin siitä ensialkuun kyllä aika paljonkin, mutta sitten tökkäsi. Ennen koin sen keveäksi ja herkäksi kukkaistuoksuksi, jota käyttelin muutaman kerran oikein mielelläni.
Mutta sitten tapahtui jotain. Siitä tuli ärsyttävä, teennäinen, keinotekoinen ja jotenkin vaan.. turha tyyppi. Lisäksi viimeisellä käyttökerralla ruiskaisin sitä korvaani joka sinetöi inhotuksen. :doh:
Lähti tyttärelle kokeilemaan onneaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2015, 19:15 
Poissa

Liittynyt: 22 Elo 2012, 12:56
Viestit: 27
Thierry Muglerin B men on tähän mennessä ärsyttävämpiä haistamiani tuoksuja, se oli niin hirveä, että heitin aikoinaan melkein täyden pullon pois. :whistle: Ja en ollut itse ostanut, oli laivatuliaisia. Sehän muistaakseni sisälsi anista ja vihaan anista. :pläts:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 06 Marras 2015, 17:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
En ole ihan varma, mitä light-limua sähkökiukaalle pitää kaataa, jotta vaikutelma olisi kuin sama kuin YSL:n La Nuit de L'Hommessa, mutta luulen, että vielä lähemmäs pääsee, kun heittää muovipullonkin perään.

EDIT: Nyt olen aika perkeleen järkyttynyt: Dominique Ropion näkyy olevan listattuna tämän tuoksun lopputeksteissä. Kukaan ei lopulta sittenkään ole täydellinen. Lähellä, kyllä.


Viimeksi muokannut Koomitus päivämäärä 26 Marras 2015, 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 11 Marras 2015, 11:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^ :mrgreen:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 17 Helmi 2016, 12:14 
Poissa

Liittynyt: 17 Helmi 2016, 11:50
Viestit: 2
Lisäänpä korteni kekoon minäkin.Givenchyn Amarige oli jotain niin hirveätä, ettei koskaan unohdu.Sitä oli kerran eräällä kaverillani ja kysyin vaivihkaa, mistä tuoksusta oli kyse.Luulikohan että tykkäsin siitä... Se vaan tuoksui niin pistävälle puulle jne.
Toinen "tajunnan räjäyttäjä" oli Armanin Code.Testasin sitä kerran jossain suihkauttamalla reilusti ranteeseen ja eihän se haju meinannut lähteä enää millään pois, vaikka kuinka pesin. Tuli karmea päänsärky loppu viimein.

Onhan niitä, mutta nämä kaksi pahinta :byää:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2016, 00:42 
Poissa

Liittynyt: 12 Maalis 2016, 16:43
Viestit: 11
Minun inhokkini kaikista on Secretions Manifiques. Se sai minut hetkeksi ajattelemaa että onko tässä hajuvesiharrastuksessa sittenkään mitään järkeä. Jos voisin nimetä tuoksun uudelleen, olisi se nimeltään eau de Trauma. Tilasin Revlonin Charlien juuri, ja voin sanoa että se on seuraavaksi hirvein tuoksu. Toi mieleen vähän samoja viboja kuin tuo edellinen, mutta ei tietenkään yhtä pahoja. Palauteukseen lähti kuitenkin, mitä harvoin teen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 05 Elo 2017, 00:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02 Elo 2017, 01:15
Viestit: 4
Vanhan langan pumppaus. Samalla eka viestini foorumille.

Kookos, ananas, hunaja. Hyvin usein jokin noista tuntuu pilaavan muuten hyvän kokonaistuoksun. Ei aina, mutta usein.


Viimeksi muokannut rivet päivämäärä 13 Touko 2022, 02:30, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 11 Elo 2017, 19:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 06 Elo 2016, 01:28
Viestit: 65
Thierry Muglerin Angel. Yksinkertaisesti kamalin mahdollinen mummotuoksu mitä tiedän, minulle. Ei mitenkään estä sitä että toimii hyvin monilla muilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2017, 21:00 
Poissa

Liittynyt: 08 Syys 2017, 20:35
Viestit: 14
Boadicea the Vicotrious Complex... haisi nahalle ja navetalle.

Parfums de Marly Galloway.. Sitruunaa ja outo pippuri myski combo, tuoksahti hieman kalalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group