Tänään on 19 Maalis 2024, 09:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Onko sinulla inhokkituoksua..?

Yves Saint Laurentin Cinema lienee kamalin tuoksu jolle olen nenäni altistanut. Näistä muutamista kohtaamisista (kyllä, en uskonut ensimmäisellä kerralla) on jo aikaa monta vuotta. Oksettaviin tuntemuksiin yltävä inho oli joka kerta yhtä suuri yllätys. Tästäkin huolimatta olisin valmis kokeilemaan taas kuinka meidän käy..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 21:52 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
YSL Paris ja Cacharelin LouLou.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 22:47 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Le Labon Santal 33:n kokeilu oli kauhea kokemus, mokoma kun ei suostunut häipymään iholta edes suihkussa. Yäk. L'Eau de Chloe oli samantapainen, muttei onneksi takertunut samalla lailla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 23:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Quorum on kyllä lyönyt kasvoille. En kuitenkaan vielä nimitä inhokiksi, vaan sanoin vain, ettemme ole päässeet yhteisymmärrykseen. Paljonhan marketin hyllyiltä löytyisi tuoksuja, joista jää suuhun vastenmielinen keinotekoinen maku. Olen kuitenkiin jättänyt ne suosiolla sinne hyllylle.

Näistä inhokeista tuli mieleen, että pitäisikö meidän kokeilla tälle foorumille ketjua, jossa voisi vaihtaa tuoksuja, joista ei tykkää tai sopiva vaikka pulloja osituksista ja vaihdoista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 23:16 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Toki! Rupea ihmeessä MC:ksi ja avaa ketju!

Avasimme foorumin, jotta täällä voisi
1. keskustella
2. tappaa aikaa
3. yksityisviestitellä
4. vaihtaa, diilata ja mitälie

Oliko niitä muitakin syitä :lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 23:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Jaakie , eriomainen idea!

Hellin, I hear you, en tykännyt L'Eau de Chloesta YHTÄÄN.

Iki-inhokkini on Victor & Rolfin flowerbomb, joka haisee julkalla tavalla murhatulta transvestiitilta. En kertakaikkiaan ymmärrä, miten kukaan voi käyttää sitä???

Kaikki ällön lämpimänmausteiset ärsyttävät myös, ei Etron Paisleyta tai Artisanin Tea for Twota minulle kiitos.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 00:06 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
En voi sietää The Body Shopin Vanilla Perfume Oilia. Se on melko suosittu, ja siihen törmää aina silloin tällöin. Kyseessä on mielensärkevä tuoksu aiheesta (vanilja) joka parhaimmillaan on parasta mitä maailmalla on tarjota. Huonoimillaan se on sitten tätä. Sanovat maailmalla että tämä on tuoksu jota Britney Spears käyttää. Ihan oikeasti.
Se selittääkin kaiken.

Etat Libre d'Orangerin Secretions Magnifiques on miulle liian iso mälli nieltäväksi. Hyi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 01:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Voi toxu, onneksi et joudu vierailemaan meillä! Tuo nuorempi teinitär nimittäin käyttää The Body Shopin Vaniljaa. Hänellä on kai kuitenkin EdT mutta liekö noilla sitten kauheasti eroa. Ihmeellisen vähän minä tosin sitä olen täällä nenääni saanut...

No mulla on se minttuinhokki, jonka löysin Parfum d'Empiren Yuzu Foun kautta. Olen tosin jo löytänyt 1½ tuoksua joissa minttu ei tuoksu sillä inhoamallani tavalla ja etsintä jatkuu edelleen. Tosin tuossa puolikkaassa se kyllä itse asiassa tuoksuu sillä tavalla mutta koska ihan hirveän kauhean kovasti haluaisin siitä tuoksusta tykätä, niin ajattelin kokeilla siedätyshoitoa. :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 13:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Mohn, mitkä minttutuoksut pääsivät seulasi läpi? :)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 14:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Les Parfums de Rosinen sampleista intouduin hetikohta niiden saapumisen jälkeen testailemaan Diabolo Rosea, joka on minttuinen ruusu ja siinä se minttu on ihanan raikkaana ja pirskahtelevana spearmintinä. Minun täytyy se vielä tosin varmuustestata vähän huolellisemmin ollakseni ihan varma, että varmasti tykkään siitä.

Toinen on Annick Goutalin Mandragore, jossa haistan mintun valitettavasti siinä minua ei miellyttävässä muodossa mutta koska tuoksu muuten kiehtoo minua kaikin mahdollisin tavoin haluaisin opetella tykkäämään myös siinä olevasta mintusta. Sain ystävällisesti samplenpohjallisen Gogolilta ja siitä riittänee ainakin toiseen, kenties jopa kolmanteenkin kokeiluun mutta luulenpa, että joudun sitä jossain vaiheessa jostakin hommaamaan lisää... Mandragoressa vaan olisi konseptit kohdallaan juuri minun tuoksukseni.

Minulle on Kusti tuomassa lisää minttutuoksuja. En muista enää montako (olen aivan totaalisen sekaisin mitä sampleja olen tilannut ja mistä ja missä olen käynyt vain haaveilemassa ja täyttämässä ostoskoria muuten vaan ja paennut sitten paikalta). :roll:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 21:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kaikesta arvostuksesta huolimatta Muglerin Angel on minusta vulgaari sokeripommi. Projektiomonsteri, joka ei jätä ketään samassa huoneessa olevaa rauhaan.

Ja Alien myrkyllinen versio jasmiinista *hurl*. Pullo - sen rinnalla vanha Vikingin ruotsinlaiva näyttää verrattain tyylikkäältä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 22:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ajatella, Kamicha!! Vielä vuosi sitten mäkin inhosin Angelia. Jopa pelkäsin sitä. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 22:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulle eivät ole tepsineet vuodet julkaisupäivästä tähän hetkeen :lol: .

Oikeastaan monetkin voimakkaasti projektoivat tuoksut ovat minulle vähintäänkin haastavia. Frederic Mallen Une Fleur de Cassie:n dekantista oli pakko hankkiutua eroon, kun alkoi tuntua siltä että koko kämppä lemuaa. (Eikä se kukkaistuoksuna sopinut kemioihini ollenkaan, puhumattakaan siitä, että tuota voisi julkisia kulkuvälineitä käyttävä pukea päälleen arkipäivänä).

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
En hetkeäkään epäile, etteikö moni inhoaisi Angelia. On se vaan niin erikoinen - hyvässä ja pahassa. En ikinä haluaisi ahdistaa ketään tuoksumalla omasta mielestäni hyvälle. Maltti on todellakin valttia, Angelin kanssa jopa minä hullu suihkija uskon sen..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Onko Madragoressa minttua? Minulta se meni minulta täysin ohi! Täytyykin etsiä näyte tarkasteltavaksi...

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group