Tänään on 19 Maalis 2024, 13:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
On, on, haistan sen selkeästi. Se ei kuitenkaan ole yhtä dominoiva kuin esim. Parfum d'Empiren Yuzu Foussa tai Goutalin Eau du Sudissa, Mandragoressa se on enemmän sellainen huiskittava. Vähän niin kuin ärsyttävä kärpänen, joka aina vaan haluaa laskeutua naamallesi ja joudut huitomaan sitä pois aina uudestaan ja uudestaan.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Minun täytyy nyt tunnustaa, Vasilisa, ikävä kyllä, että inhoan Womanitya. Tuoksu saa minut melkein oksentamaan ja saa aikaan ihan kammottavan migreenin. Voin sanoa että iso W on tuhonnut minulta viikunan pitkäksi aikaa, jos ei jopa lopullisesti. Toinen inhokkini oli pitkään Guerlainin Insolence. Nyt olen jotenkuten oppinut sietämään sitä, mutta en vieläkään toooodellakaan pidä siitä. Miesten puolelta Gaultierin Le Male on yök kaikessa etovassa synteettisyydessään. Vesituoksut ovat sitten luku sinänsä. Onneksi ne ovat kovaa vauhtia menossa pois muodista.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Ai niin... tuberosa-toleranssia olen yrittänyt kasvattaa ja olen oppinut jo sietämään Poisonia ja jossain määrin jopa pitämään siitä. Lutensin Tubereuse criminelle oli silti liikaa ja migreeniraja ylittyi Nizzan Sephorassa.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 14:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Onko mulla on mennyt joku tuore Womanity-artikkeli ohi..? Aigun viestistä tajusin, etten ole käynyt Vasilisan blogissa hetkeen.. Tai oikeastaan teidän muidenkaan. Nyt viikonloppunakaan en ole juuri koneella notkunut, ja aikaa pitäis liietä omillekin blogeille. Tämä foorumi on kyllä pikkanen rosmo, sen huomaan viimeistään nyt.

Jännä sattuma, sillä itse juuri nyt nautiskelen täällä tuoreesta hankinnastani - Womanitysta! Täytyy sanoa, että rakastan suuresti. Tekstiä tulossa viikon sisällä, luulen.. Tämä harrastus on kyllä loputtoman jännittävä, on nimittäin hurjan kiinnostavaa lukea erityisesti eriäviä mielipiteitä. Meidän nenut ei huijaa!! :wink:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 05:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Minulla ei ole varsinaisesti mitään inhokkihajuvesiä, vaikka on kyllä olemassa todella monia joita en itse mistään hinnasta käyttäisi. Yksi inhokki minulla kuitenkin on, en oikein voi sietää laventelia. Olen kuitenkin törmännyt pariin miesten tuoksuun jossa laventelinuotti ei ollenkaan häiritse, joten ehkä tästä laventelivammasta pystyy päästä ajan kanssa eroon. Vaikka en kuitenkaan usko että koskaan sitä tulisin mitenkään rakastamaan. Luulen että syvä laventeli-inhoni on jäänne nuoruusajoilta, jolloin jouduin altistumaan laventelilla hajustetulle kloriitille liikaa ja liian pitkään. Mikä järjen riemuvoitto yhdistää kloriitin katkuun laventelia sekaan! Kuka tahansa traumatisoituisi tuosta. :yrjö:

edit: korjasin hassun kirjoitusvirheen

_________________
http://haistaite.com/


Viimeksi muokannut calypso päivämäärä 18 Tammi 2013, 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 09:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Ehkä suurin inhokkini tähän mennessä on ollut Jimmy Choon saman niminen edp. Tuoksu tuo mieleen lähinnä sokeriliemessä lilluneen säilykepäärynän. Päärynä on miulle muutenkin nuottina aika haasteellinen, samoin kookos, joka aina tuntuu oikein korostuvan nenääni tuoksuissa. Kolmas ongelmakohtani on ilmeisesti litsi, kun sen listaavien tuoksujen alkunuoteissa lähes hyvin usein häiritsee ärsyttävä vetinen ja imelä hedelmäisyys. En ole tästä tosin ihan varma, että onko se vain joku tietty tulkinta litsistä, koska en ole tykännyt esimerkiksi Armani Diamondsista, Burberry Brit Sheeristä ja Dolce&Gabbana The Onesta (toinen tuoksuinhokkini), mutta kuitenkin esimerkiksi Lancomen Miracle ja Light Blue Dreaming in Portofino ovat olleet ihan ok.

Ai niin! Aivot ovat selkeästi tehneet tehtävänsä ja painaneet melkein unohduksiin kauheimman tuoksukokemukseni ikinä: Burberry Weekend. Se ei lähtenyt pois edes suihkussa, ja voi luoja kuinka se tuoksu ällötti. Burberryn Touch for women oli myös aika epämiellyttävä kokemus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 12:16 
Poissa

Liittynyt: 03 Kesä 2012, 16:51
Viestit: 160
Paikkakunta: Helsinki
Oi, Womanity... Siis minua ei mikään Secretions Magnifiques saa kavahtamaan, mutta Womanity on vain jotain liian epäinhimillistä. Haisee ihan Cthulhulta.

D&G:n La Temperance 14 oli jotenkin kauhea kokemus myös, ällön tahmaista siirappimyskiä, joka takertui ranteeseen päiväkausiksi. Yleisesti ottaen en tykkää erityisen makeista myskeistä. Enkä merenelävistä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 14:41 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Pidin aluksi kovastikkin tuosta Womanity-tuoksusta, sen erikoisuudesta ja hauskan haastavasta luonteesta. Olen kuitenkin ajan myötä ky*piintynyt tähän kamaan aivan totaalisesti.
Ei lähimainkaan niin kammottava kuin Secretions Magnifiques...mutta Womanity tuoksuu nenääni nykyisellään yksinkertaisesti hyvin hyvin epämiellyttävältä: se on terävä, epätasapainoinen, ja huonolla tavalla halpamainen. Tuoksuu samanlaiselta kuin kuviteltavissa oleva (tuoksuna Fig & Coconut) viidenkymmenen sentin shampoo, tai ehkä dödö, jonka ostan paikallisesta Rajamarketista. Pieninä määrinä etäältä nautittuna ihan viehättävä, kesäisen tyttömäinen tuoksu, mutta vähänkin liian paljon liian läheltä haisteltuna...YIKES!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 19:01 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Olen aina inhonnut kookoksen tuoksua. Angelissakin haistoin alkuun pelkän kookoksen, ja voimakkaana tuoksuna se kyllä tukahduttaa muutenkin.

Toinen inhokki on tietyntyylinen vanilja, TBS valijaöljy on kamalin, mutta törmää siihen muuallakin, mm. Ikean vaniljakynttilöissä.

Pihlajan lailla olen myös hinkannut Weekendiä pois ranteestani. Se on esimerkki tuoksusta, joka pullon suulta nuuhkaistuna ja nuoteista katsottuna vaikutti ihan mukavalta, mutta oli iholla aivan hirveä.

Uusin kauheus, jota olen mennyt laittamaan iholleni, on Parfums de Nicolain Musc Intense. Valkomyski pahimmillaan. :yrjö:

Klassikoista mm. Cinema, YSL Paris, Rochas Femme, Bal a Versailles ja Opium ovat sellaisia, etten halua niitä iholleni, mutteivät ne suoranaisesti inhotakaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 21:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Tuo Womanity selvästi herättää tunteita! Sitä on kyllä pakko käydä haistamassa kaupungilla kunhan tästä migreenistä tokenen, veikkaan että tuollainen tuoksuyhdistelmä tässä tilassa saa aikaan pahoinvointia. :D Ilmeisesti siinä on tuoksu jota joko rakastaa tai vihaa?

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 22:54 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulle Womanity on neutraali. Haistan vain raikkaan hedelmän, vähän tylsän, mutten kummempaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 23:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
En ole itse myöskään kyseistä tuoksua nuuhkinut, mutta tää oli nyt vissiin se, joka haisi joidenkin mielestä kalalta? :mrgreen: Sen takia oon halunnut käydä testaamassa, mun on pakko tietää, haiseeko tämä mun nenään kalalta vai ei ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Tammi 2013, 23:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielestä se haisi vain joltain intialaiselta mausteelta, mahdollisesti kuminalta, ja halvalta hajuvedeltä. Ei tehnyt kummoista vaikutusta suuntaan tai toiseen. Paljon melua.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 19 Tammi 2013, 16:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Yhh.. Kumina ei kuulu suosikkeihin. En valitettavasti löytänyt Womanitya, tai muitakaan Thierry Muglerin tuoksuja vaikka kiersin kaupungin ketjukempparit läpi. Yhdessä pienessä kempparissa unohtui käydä, toivottavasti sieltä löytyisi. Pakko saada haistaa tuota sillä tuoksukuvaus on niin mielenkiintoinen, ja olisihan se kiva tietää mistä täällä puhutaan! :D

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 19 Tammi 2013, 17:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
^ Jyväskylässä sitä on ihan Sokoksenkin hyllyillä ollut tähän asti. En ole kuitenkaan uskaltanut kokeilemaan.... :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group