Tänään on 19 Maalis 2024, 08:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 15 Marras 2013, 20:23 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Ettei vaan pääse keneltäkään unohtumaan RAKASTAN Musc Nomade, koska se on nii ELÄVA ja INTOHIMOINEN :D

Mutta asiaan. Inhokkeja ovat TBS Vaniljan lisäksi kaikki kookostuoksut lukuunottamatta Serge-sedän Datura Noiria. Ja kaikki selleriset: Rochas Femme(uusi), Yatagan, Anthropologie Belle du Soir. Huuhteluainemyskiset, mm. Black. Joku ihmeaineosa, jonka Aigu taisi osata nimetä, jota on Chanelin Bois de Iles.ssä ja 19 Poudressa ja monessa muussa. Suurin osa tuberosista muuttuu limakalvontappajiksi. Poikkeuksen HdP Tuberose animale ja Rochas Byzance.

Se tässä tuoksuharrastuksessa on ihanaa, että huomaa, miten itselle sopivia tuoksuja kuitenkin on, vaikkei niitä tavaratalosta löytäisikään. :pusi:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 16 Marras 2013, 04:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Saila kirjoitti:
Vanhoja inhokkeja en nyt rupea tähän listaamaan, kun osa niistä näyttääkin olevan uusia rakkauksia (esim. Angel). Mutta tänään ranteessa lemuaa YR:n Vanille Noire. Ällö-vanilja yhdistettynä mimosaan... Miten tämä mitenkään voisi toimia...? :yrjö:

Itse asiassa olen koko ikäni ajatellutkin inhoavani vaniljatuoksuja, mutta tässä viimeisen puolen vuoden aikana olen huomannut, että monessa suosikkituoksussani onkin vaniljaa (osassa jopa todella paljon), niin päätinpä sitten antaa muillekin vaniljatuoksuille mahdollisuuden... Ehkä ei olisi pitänyt. Tätä löytyy nyt (aivan turhaan) isohko pullo kaapista ja vaikka sen sainkin ihan ilmaiseksi, niin kyllä vähän ärsyttää. Olisi kannattanut valita jokin toinen ilmaislahja.


Tuo on varmaan aika yleistä että inhotaan vaniljaa se TBS:n vanilja tai joku muu todella teollinen ja tunkkaisen makea vanilliini mielessä. Tuosta Yrkän Vanille Noiresta taitaa olla kahta eri versiota, ja ainakin se vaaleampi pullo minkä omistan on mielestäni aika kelpo vanilja, vaikkei nyt varsinaisesti mikään ykkössuosikkini. No mutta, minähän rakastan vaniljaa muutenkin. :romance-heartsmiley: Edes TBS:n vanilja ei saa minua kakomaan, mutta itse en sitä kyllä käyttäisi. Maailmassa on niin paljon parempiakin tulkintoja vaniljasta, etten keksi yhtään syytä miksi haaskaisin aikaani tuon parissa. :snooty:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 16 Marras 2013, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
calypso kirjoitti:
Saila kirjoitti:
Vanhoja inhokkeja en nyt rupea tähän listaamaan, kun osa niistä näyttääkin olevan uusia rakkauksia (esim. Angel). Mutta tänään ranteessa lemuaa YR:n Vanille Noire. Ällö-vanilja yhdistettynä mimosaan... Miten tämä mitenkään voisi toimia...? :yrjö:

Itse asiassa olen koko ikäni ajatellutkin inhoavani vaniljatuoksuja, mutta tässä viimeisen puolen vuoden aikana olen huomannut, että monessa suosikkituoksussani onkin vaniljaa (osassa jopa todella paljon), niin päätinpä sitten antaa muillekin vaniljatuoksuille mahdollisuuden... Ehkä ei olisi pitänyt. Tätä löytyy nyt (aivan turhaan) isohko pullo kaapista ja vaikka sen sainkin ihan ilmaiseksi, niin kyllä vähän ärsyttää. Olisi kannattanut valita jokin toinen ilmaislahja.


Tuo on varmaan aika yleistä että inhotaan vaniljaa se TBS:n vanilja tai joku muu todella teollinen ja tunkkaisen makea vanilliini mielessä. Tuosta Yrkän Vanille Noiresta taitaa olla kahta eri versiota, ja ainakin se vaaleampi pullo minkä omistan on mielestäni aika kelpo vanilja, vaikkei nyt varsinaisesti mikään ykkössuosikkini. No mutta, minähän rakastan vaniljaa muutenkin. :romance-heartsmiley: Edes TBS:n vanilja ei saa minua kakomaan, mutta itse en sitä kyllä käyttäisi. Maailmassa on niin paljon parempiakin tulkintoja vaniljasta, etten keksi yhtään syytä miksi haaskaisin aikaani tuon parissa. :snooty:



Juurikin näin. Mulla ainakin tosiaan vaikuttaa aika paljon se, mihin sitä vaniljaa on yhdistetty. Ja ehkä sellainen pelkkä-vanilja ei ole minun juttuni. Noita vaniljoja pitää kuitenkin ihan mielenkiinnosta vielä kokeilla lisää eri taloilta, ehkä sieltä löytyy uusia suosikkeja mullekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 12:01 
Poissa

Liittynyt: 17 Marras 2013, 21:38
Viestit: 62
Paikkakunta: Turku
Alkuperäinen Le Male.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 14:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Yksi, mitä olen oppinut inhoamaan on L'Eau par Kenzo. En niinkään itse tuoksun takia (sehän on suht harmiton kurkkulitku), vaan siksi, että sen käyttäjät ajattelevat sen olevan NIIN kevyt ja raikas ja ketään ärsyttämätön, että UIVAT siinä. Olen erinäisiä kertoja törmännyt tuoksuun kaupungilla ja tunnistan sen heti, pahinta on joutua (elokuva)teatterin katsomossa kantomatkan päähän tyypistä, joka on marinoitunut siinä. :yrjö:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 14:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
tigrushka kirjoitti:
Yksi, mitä olen oppinut inhoamaan on L'Eau par Kenzo. En niinkään itse tuoksun takia (sehän on suht harmiton kurkkulitku), vaan siksi, että sen käyttäjät ajattelevat sen olevan NIIN kevyt ja raikas ja ketään ärsyttämätön, että UIVAT siinä. Olen erinäisiä kertoja törmännyt tuoksuun kaupungilla ja tunnistan sen heti, pahinta on joutua (elokuva)teatterin katsomossa kantomatkan päähän tyypistä, joka on marinoitunut siinä. :yrjö:


Tämä. Ei siis välttämättä juuri tuo kyseinen tuoksu, vaan kaikki vesituoksujen käyttäjät jotka kaatavat pullollisen kerralla päälleen sillä eihän se nyt ketään haittaa, onhan kyseessä niiiiiiiiin kevyt ja raikas tuoksu. No ei ole. Mieluummin jotain kunnon tymäkkää tuoksua pieni tippa, kuin kevyttä ja raikasta ämpärillinen.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 15:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
calypso kirjoitti:
Mieluummin jotain kunnon tymäkkää tuoksua pieni tippa, kuin kevyttä ja raikasta ämpärillinen.


KYLLÄ! :obscene-drinkingcheers:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 16:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Sitä paitsi L'Eau par Kenzo on ainakin omaan nenään vielä todella läpitunkeva tietyllä tapaa, olipa sitten kuinka raikas hyvänsä. Siis sellainen joka paikkaan tunkeva ja hallitseva. En ole tosin kokeillut (em. syystä :D) kuin kerran, että tuomio voi olla myös hieman äkkipikainen. Huvittavaa jotenkin, että L'Eau par Kenzo eau Indigo puolestaan oli ensimmäinen tuoksurakkauteni...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 17:36 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jep, juuri näin. Vesi- ja huuhteluainemyskituoksut ovat pahimpia, koska ihmiset uivat niissä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 19:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
pihlaja kirjoitti:
Sitä paitsi L'Eau par Kenzo on ainakin omaan nenään vielä todella läpitunkeva tietyllä tapaa, olipa sitten kuinka raikas hyvänsä. Siis sellainen joka paikkaan tunkeva ja hallitseva.


Sama havainto. Tuntuu, että kurkku- ja meloninuotit ovat tässä mielessä pahimpia. Illuusio niiden luonnollisesta "vetisyydestä" ilmeisesti luodaan joillain kemikaaleilla, jotka tuovat mieleen vessanraikastimen tai huuhteluaineen.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 29 Marras 2013, 08:48 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Arto kirjoitti:
Alkuperäinen Le Male.


Ihanaa, että joku jakaa tämän inhotuksen mun kanssa. Mä en voi sietää Le Malea. Mulle tulee siitä tuoksuassosiaationa etelän gigolot mieleen ja se salpaa hengityksen olemalla liian päällekäyvä ja lipevä. :yrjö:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2013, 10:49 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Le Male on ensimmäinen ja jokseenkin ainoa selkeä inhokkini. Sitä oli aikoinaan ilmassa kotibileissä valtavasti. Nyt siedätän itseäni
varovasti. Sitä on ollut pahvinpalalla auton kojelaudalla pari viikkoa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2013, 11:25 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Siellä täällä Le Maleen törmättyäni mulla on vähän sama assosiaatio kuin Anissalla. Sen lisäksi on muutama erillinen Le Male -experience. Ensinnäkin aikanaan yliopistolla yhden rakennuksen koko kerros haisi Le Malelta kun siellä oli yks tyyppi joka käytti sitä just "sopivasti" annosteltuna. Siis ihan oikeasti, muistan vieläkin kun tuli rappukäytävästä ja avas oven viidenteen kerrokseen... whoomp, now entering Le Male -zone.

Toisekseen, kymmenisen vuotta sitten laivalla kattelin Tax Freessa tuoksuja kaverini kanssa kun siihen viereen tuli pari nuorta miestä häsäämään ja toinen tuskaili "Nomitämänytotan!?". Kaverinsa osoittaa sormella Le Malea: "Ota tota, sillä saa pillua." (suora sitaatti)

Ja kolmantena poikkeus vahvistaa säännön: mulla on yksi kaveri, joka yleensä käyttää tuoksuja hyvin reilulla kädellä ja usein kantaa pullo(j)a mukanaankin. Kerran rupesin nuuhkimaan että onpas hänellä hyvää tuoksua ja onpa jännä ja onpa kertakaikkiaan hyvä tuoksu ja mikäs tää on ja pitääpä kysyä. Le Malehan se. Olin ihan äimänä ja kerroin että yleensähän sen haistaa kilometrin päähän. Syynä tunnistamattomuuteen oli se, että juuri tämän tuoksun kohdalla hän (onneksi) koki että sitä pitää annostella vain vähän kun muuten tulee pää kipeäksi.

Eli uskon kuitenkin että Le Male *voi* tuoksua myös hyvältä. Ja se Le Male Terrible on musta kivempi, vähän vähemmän hyökyvän makea.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2013, 12:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
mukael kirjoitti:
kymmenisen vuotta sitten laivalla kattelin Tax Freessa tuoksuja kaverini kanssa kun siihen viereen tuli pari nuorta miestä häsäämään ja toinen tuskaili "Nomitämänytotan!?". Kaverinsa osoittaa sormella Le Malea: "Ota tota, sillä saa pillua." (suora sitaatti)


Tässä suora sitaatti toisaalta:
Lainaa:
Le Male -tuoksu. En käsitä, minkä takia kaikki käyttävät sitä. Varmaan se pullo? EI OLE YHTÄÄN HYVÄÄ ja vituttaa, kun kaikki ex-hoidotkin tuoksuvat keskenään samalta. Vähemmästäkin hämmentyy. LOPETTAKAA.


:D

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Inhokkeja..?
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2013, 13:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
No tuota.. kyllä sen täytyy olla Paris Hiltonin Just Me :yrjö:
Siis ei perce mikä HAJU. En edes tiedä miten se pullo meille aikoinaan päätyi. Tyttäret asuivat vielä kotona tuolloin. Ei kelvannut heillekkään. Ei kelvannut edes vessatuoksuksi. Kyllä mä vaan niin ihmettelen jos neiti Hilton tuota ikinä on itse käyttänytkään. Tai no..

Muita varsinaisia inhokkeja ei tule mieleen. Mitäänsanomattomia kyllä liuta, mutta en mä niitä vihaa. Ne on vaan blaa blaata.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group