Tänään on 28 Maalis 2024, 16:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:23 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Löytyykö kiinnostuneita?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 23:36 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Pakko löytyä! :character-jason:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 22:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Joo, mä olen messissä jos vaan löydän ja saan aikaiseksi.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 23:09 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Oookoo, viesti # 1000 sujuu työn merkeissä.

Aika: oli tavallinen ordinary lauantai-iltapäivä
Paikka: pitkin poikin Roomaa
Lämpötila: 29 C

Marssin La Rinascenten YSL-tiskille, ojensin ranteeni esiin ja annoin myyjättären spreijata.
(Sitten käännyin kannoillani ja kävin ostamassa kaksi Armanin huulipunaa. Sain hyvän kylkiäisen - se ei ole tuoksu, thank god)

Ensivaikutelma: Auts, taas Bulgari Blackiä.
Puhjennut rantalelu, puhjennut ilmapallo vai puhjennut kortsu?
En tiedä, mutta epämiellyttävä yllätys joka tapauksessa.
Synteettinen, öljyinen, mukana Musc Ravageurin ällökomponentti.
Kääntää kuumuudessa vatsaa.

Kaksi tuntia myöhemmin: paimennan lapsia puistossa.
Mitättömännäköinen mies penkillä vierelläni tuoksuu niin hyvältä että käännyn lähemmäksi.
Ei, tuoksun lähde olenkin minä.
Tuoksu on taivaallinen - kuin seireenikutsu.
Tai ehkä eniten siitä tulee mieleen tyylikäs hivenen vanhempi herra, sellainen jolla on panamahattu, pellavainen kesäpuku ja laventelinvärinen taskuliina.
Olen aivan koukussa.

30-60 minuuttia myöhemmin: tuoksu on rapautunut, siitä tulee taas esiin vahva synteettisyys.
Tajuan äkkiä että se tuoksuu täysin niiltä dryer sheeteiltä (Bounce?) joita mies rakasti ja pyysi tuliaiseksi Amerikoista asti. Minä en ikinä innostunut niistä - joskus helteellä en saanut niiden hajulta nukuttua.

Tajuan myös että melko lähelle tämän tuoksun parasta hetkeä tulee Histoires de Parfumsin Casanova.

Final verdict: Body Kouros jää ripustelemaan pyykkiä. Lähden jatkoille Casanovan kanssa.

Toxu, rakkaudella ja ystävyydellä - taidat pitää syntikoista tosi paljon.
Tämä on syntikka, Casanova on fortepiano.
Molemmille löytyy omat vahvat fanikuntansa.

PS Hyvät naiset - tämä on niin kameleontti tuoksuksi että tämä kannattaa ehdottomasti kokea. Alkuperäisen Kouroksen kanssa tällä ei minun nenääni ole juurikaan yhteyttä (paitsi epäilemättä ne parikymmentä INCI- komponenttia joita lähes joka tuoksussa on). Hyvässä vaiheessaan tämä on yksi parhaista.
Erityisesti toivoisin Kamichan arviota päätäni selvittämään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 08:40 
Gogol; Rakastan lukea Sinua :greetings-clappingyellow:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 10:28 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol, kiitos mielenkiintoisesta postista. Kuullosti siltä että olit siinä BK:n vauhdissa hyvin mukana, sillä mie joka oon kuitenkin haistellut sitä satoja kertoja, ymmärsin jokaisen sanan ensivaikutelmastasi. Mielipiteessäsi ei ollut mitään epäjohdonmukaista.

Joo, mie tykkään syntikoista paljonkin. Ja kyllä, BK on tosi synteettinen, ja kyllä, Casanova on sen hienostuneempi niche-versio.

Ei miulla kyllä oo luonnollisempia tuoksuja vastaankaan mitään. Hyvä tuoksu on hyvä tuoksu. Ja Casanova(kin) on hyvä tuoksu.

Olen aina rakastanut synteettisiä tuoksuja, noin ihan yleensäkin.
Kukkakauppaa ennemmin miut löytää lasten lelukaupasta, nenä pitkänä nuuhkimassa muovia, kumia ja pienoismallien liimoja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 10:47 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Luulen että :toxu: tulisit mainiosti juttuun mieheni kanssa ;)

Voin suunnitella sulle upean parfyymirundin mutta luulen että te kaksi löydättekin toisenne, jäätte sohvalle kiskomaan kaljaa, katsomaan televisiota ja juutuubia, kaivamaan esiin 80-luvun syntikkahelmiä (mies kuuntelee klassista vain erittäin pienen osan ajastaan) ja illan kruununa päädytte haistelemaan Bounce-pyyhkeitä...

Pidätkö sattumalta myös Boratista?

Gogol jää paitsi hyvistä bileistä :cry:

Arvon leidit, ilahduttakaa Toxua antamalla lisää naisnäkökulmia Body Kourosista.
Ja Toxu, saat luvan lahdata jonkun lempituoksuistani [axe-murderer emoticon]

Nyt taksi odottaa...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 11:35 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Rakastan toki Boratia. Suosikkipätkäni on se kun mies syöttää Bob Barr nimiselle konservatiiville juustoa... :laughing-rolling:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 12:12 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ok babe - we've got a date ;)
(taking off)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 02:02 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogolin tämänpäiväisen kommentin ja oksennus-emoticonin innoittamana vietin tämän päivän BK:n kanssa. Ajattelin, että Gogol on erehtynyt, että tuskinpa siellä bussissa oli kenelläkään Body Kourosta. Onhan se niin harvinainen tuoksu. En ole nähnyt sitä kaupassa ainakaan kymmeneen vuoteen. Moni muu tuoksu kyllä lainaa samaan suuntaan ja usein huonommin.

Ensimmäinen tunti BK:n kanssa oli aika paha. Ensi-innostus meni ohi muutamassa minuutissa ja mahasta melkein väänsi tuoksun keinotekoisuus ja voimakkuus. Ehkäpä Gogol oli tästä tuoksusta oikeassa. Ehkäpä tämä on aika kauhea syntikkapommin.

Tunnin kuluttua tuoksu seestyi ja kesti noin kymmenen tuntia (kunnes menin suihkuun) lineaarisena, rauhallisena ja kauniina. Mietin, että miksi en käytä tätä useammin. Tuoksulla oli samanlainen rauhoittava vaikutus kuin Labon Santalilla. Tuoksulla oli selkeitä erilaisia vaiheita, jotka olivat ikään kuin teemoja samasta aiheesta. Sinistä ja mustaa. Alussa anista ja joitain. Taustalla puuta ja kenties myskiä. Pohjalla suitsuketta ja jotain. Tuo jotain pitäisi ehkä kirjoittaa isoilla kirjaimilla, sillä se on selkeä itsenäinen nuotti, jota minä en valitettavasti tunnista. Se ei ole tullut vastaan muualla, ainakaan näin voimakkaana.

Body Kouros on aika selkeä ja jopa yksinkertainen tuoksu. Se on mielestäni paljon parempi kuin mitä Gogolin arvostelusta voisi päätellä. Ehkä mielipide-ero johtuu olosuhteissa. Ainakin Oulun alle kymmenasteisessa kesässä se toimii. Vielä kylmemmällä ehkä paremmin. Enkä kokenut tuoksua ensimmäisen tunnin jälkeen synteettiseksi ja se kesti iltaan asti hajoamatta iholla palasiksi.

Body Kouros ei vastaan mielestäni lainkaan imagoaan. Olen joskus lukenut siitä kuvauksen: seksiä pullossa. Mitä seksiä? BK on rauhallinen, siisti ja jopa introvertti tuoksu. Se viihtyy hyvin puvuissa ja työpaikoilla. Ainoa ongelma minulle BK:ssa on se, että voi tuntia ajoittain raskaalta ja tunkkaiselta Rive gauche pour hommen tapaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Gangbang: Body Kouros
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 09:49 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiva kun perehdyit tähän tarkemmin Jaakiem, sun syväanalyysejasi on aina kiva lukea!

Roomassa BK on edelleen ihan peruskamaa.
Sitä saa siitä La Rinascentesta siitä sun ex-hotellin kulmilta.
Siellä on myös (uutta) Diorellaa. Elän parfyymitaivaassa - ihan tavallisilla ohikulkijoilla on usein hyvin kiinnostavia tuoksuja, monia en edes tunnista.

Kokeilin Body Kourosta kuumana päivänä. Lämpö ja hiki amplifioi tuon tuoksun kuin megafoni kuiskauksen. Uskon että toimii Oulussa ja Etelä-Karjalassa huomattavasti paremmin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group