Tänään on 28 Maalis 2024, 19:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 16:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Naisten tuoksut miehille -ketju täällä jo onkin, mutta myös toisinpäin! Monihan täällä on hyvinkin paljon tutustunut myös naisille sopiviin miesten tuoksuihin, joten kaipailisin nyt vinkkiä näistä. (Tai mitä nyt vain voi käyttää, kuka sitä estää, mutta ymmärrätte pointin!) Mihin kannattaisi tutustua?

Tänään tuoksuttelin itseeni Sisleyn Eau D´Ikaria, joka on mieto, pehmeä ja voidemainen ja sopii oikein erinomaisesti naisillekin. Body Kouroksesta täällä on jo puhuttukin. Olisi mukava jos näitä eri vaihtoehtoja olisi saman ketjun alla niin täällä olisi helppo käydä kurkkimassa mitä uutta haistelisi siellä hajuvesiosastolla.

Vaihtoehtojahan varmasti riittää :banana-dance:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 16:41 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eikö meillä tosiaan tästä ketjua vielä ollut? Oho.

Miulla on nyt kiire, enkä ehdi postata, mutta laitan tänä iltana listan tuoksuista jotka tulevat ensimmäisenä mieleen. Tuoksuista, jotka on markkinoitu miehille, mutta jotka sopivat vaivattomasti myös naisille.

Länttään 20 ensimmäisenä miun mieleen tulevaa tuoksua, mutta tosiaan, vasta illemmalla, sillä nyt pitää mennä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 17:36 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
No esimerkiksi tänään kannoin ylpeänä Encre Noire pour Hommea kontrastina feminiinille asulle.

(Fiumicinon taksiständillä joku huikkasi "Govorish po-russkij" - minkä olen alkanut ottaa kohteliaisuutena, niin supertyylikkäitä useimmat täälläpäin pyörivät venäläisnaiset ovat.

PS Rakastan myös Diorin Eau Sauvagea ja Caronin Yatagania.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Chanel Égoïste oli ensimmäinen miestentuoksuni (olen käyttänyt sitä vuodesta -90), joten sitä on helppo suositella!

Boucheron Jaïpur Homme sopii mausteisten itämaisten ystäville, Guerlain Habit Rouge on vähän kuin sitruunaisempi Shalimar.

muita suosikkejani:
Maître Parfumeur et Gantier Ambre Précieux ja Santal Noble
Caron Pour un Homme ja Yatagan
Annick Goutal Sables, Eau du Fier ja Vétiver

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 20:41 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
No niin. 20 ensimmäistä jotka tulivat mieleen miinus Gogolin mainitsemat 2 + 2.

Jotakuinkin kronologisessa järjestyksessä, lonkalta, joten suokaa anteeksi jos olen jossain kohtaa väärässä. Koitin myös miettiä erityyppisiä tuoksuja tyyliin jokaiselle jotakin.
Nimeän tuoksuja jotka ovat vielä kohtuulailla helposti saatavilla. Lakkautetut tuoksut, tai muuten turhan erikoiset julkaisut heitin roskikseen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Knize Ten. (Paketissa lukee Gentleman's Cologne, mutta kyllä tämä nahka sopii naisillekkin. No problem. Ehkä romanttisin, aavemaisin tuoksu mitä tiedän.)

Caron Pour un Homme. (Mukavuuden haluisille naisille harmooninen laventeli-yrtti-vanilja. Klassinen, eteerinen ja totaalisesti unisex.)

Chanel Pour Monsieur. (Virheetön sitrus-chypre ilman typeriä aldehydejä. Vakava ja älykäs tuoksu.)

Guerlain : Vetiver. (Tästä maanläheisestä, mausteisesta sitrus-tuoksusta on pirun vaikeaa olla pitämättä. Maailmalla erittäin suosittu, myös naisten käyttämänä.)

Guerlain : Habit Rouge. (Tämä on oikeasti naisten tuoksu. Mitä maskuliinistä tässä muka on? Mikä tahansa konsentraatio kelpaa.)

Pascal Morabito : Or Black. (Hypnoottinen, sammaleinen mokkanahka. Tummanvihreä, kitkerä ja sileä; tämä olisi mahtavaa päästä haistamaan naisen yltä.)

Chanel : Antaeus. (Mehiläisvahattu sikarilaatikko pukee myös naista.)

Annick Goutal : Sables. (Sensaatiomainen tuoksu.)


Hermes : Bel Ami. (Tämä mausteinen nahkatuoksu on hyvä ystävä myös naiselle.)

Maitre Parfumeur et Gantier : Jardin du Nil. (Ehkä suurin kukkaistuoksu suosikkini koskaan. Kurjenpolvea täynnä oleva tuoksu kääntyy alun hennon parmesaanisesta tuoksusta pian unenomaiseksi sekoitukseksi karhunvatukkaa ja kotoista tomaattiketsuppia.)


Joop! Homme. (Jos laitat tätä päällesi, ja kuljet ohitseni, lupaan että puraisen siuta.)

Chanel : Egoiste. (Hunajainen sekoitus kuivattua hedelmää, yrttejä, santelipuuta ja savuista vaniljaa.)

Boucheron : Jaipur Homme. (Jos Shalimar on siulle liikaa, kokeile tätä. Erittäin puuterinen, erittäin herkkä.)

Thierry Mugler : A*Men. (Briljantti kenen yllä tahansa.)

Versace : The Dreamer. (Eteerinen syntikka-tuoksu joka olisi ihan yhtä hyvin voitu lanseerata naisille.)

Hanae Mori for Men. (Jos taasen Angel on siulle liikaa, vaikka periaatteessa tykkäät siitä, kokeile tätä. Se on siinä.)

Rochas Man. (Laventelia, kahvia, vaniljaa, maitoa ja ripaus vadelmaa. Butch? Think not...)


Givenchy : Pi. (Kuvittele miltä tuoksuisi vaniljantuoksuinen alumiinifolio...)


Lolita Lempicka : Au Masculin. (Pehmeä, puhdas, tuore vanilja täytteinen lakritsi. Mukana viljamaisia, vaaleanvihertäviä, ja myös rommimaisia sävyjä.)

Comme des Garcons 2 Man. (Harras sekoitus mausteita, savua ja suitsuketta. Mikäpä tässäkin muka nyt on niin maskuliinista?)

:toxu:


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 17 Touko 2012, 08:06, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 21:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Just ajattelinki sua toxu, että ootkohan jo palaillu linjoille jakamaan näitä kanssamme ja juu, täällähän oli! Mahtava lista tämä, täytyy perehtyä oikein kunnolla. Täytyy tutkailla näitä muitakin ehdotuksia. Montaa ei tosin lähisokkarilta löydy, pari, mutta onneksi on näytteitä myyvät verkkokaupat! :clap:

Hitsinvitsi kun en Turussa käydessä haistellut Habit Rougea vaikka siellä sitä oli. Möh.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 07:33 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos :toxu: , listojen kuningas! Arvon neidit ja rouvat, suosittelen lämpimästi varpaiden dippamista näihin vesiin.
Mun lyhyen tuoksu-urani suurin valaistuminen on kuinka hyvin moni miesten klassikko minulle natsaa.
Ja kunnon nahka tai vetiveri kontastina pitsimekkoon tuntuu mahtavalta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 08:19 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
:toxu: , listojen kuningas!


Ystävien kesken pelkkä kuningas. :dance:

Kaikki mukaan: :bow-blue: --> :toxu:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2012, 23:00 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Tässä jokusia joita olen käyttänyt:

Paco Rabanne: Ultrared Men, makea appelsiinijälkiruoka
Cristian Lacroix: Tumulte pour homme, kuiva seetri, katajanmarjaa, kirpeä syyspäivä suomalaisessa metsässä
Laura Biagiotti: Tempore Uomo, upea sekametelisoppa, josta en erota nuotteja, mutta tykkään kovasti
Ja tietysti Dior Fahrenheit, tuskin kaipaa selityksiä :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2012, 23:13 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sumukorento kirjoitti:
Ja tietysti Dior Fahrenheit, tuskin kaipaa selityksiä :)


Melkeinpä voisi kuulla selityksen tähän. Moni naisista kokee tuon varmaan aika vaikeaksi pidettäväksi. Huomasin sun profiilissa myös Aqua Fahrenheitin ja toiveen Fahrenheit Absolutesta.

Itse pidän Absolusta kovasti. Tai ainakin olen pitänyt siitä ennen tämän harrastuksen villiintymistä. Pullo on varmaan puolillaan. Luin äsken blogikirjoituksen, jossa se haukuttiin maanrakon synteettisenä, mutta pidän siitä yhä siitäkin huolimatta. Blogissa arvosteltiin myös sitä, että on suitsuke-mirha-oud alusta loppuun, mutta miten sitä voi pitää huonona asiana. Se on ollut mun baarituoksu. Toimii hyvin äänekkäissä ja tupakansavuisissa ympäristöissä. (Noin pitkä aika siitä taitaa olla baarissa käynnistä. Ei kai siellä ole poltettu aikoihin) Nyt harrastuksen myötä on alkanut tuntumaan vähän kovalta. Aqua on aika hyvä, mutta joissakin olosuhteissa siinä korostuu joku nuotti, olisiko orvokinlehti, liian paljon.

Oletko kokeillut Fahrenheit 32:sta, jota itse pidän näistä naisellisimpana? Kuulisin mielelläni muidenkin mielipiteitä näistä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 09:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minä pidin Fahrenheitistä aikanaan paljon ja kävin pullolla, ainoa hankaluus minusta F:ssä oli se, että tuoksu oli yleinen ja varsin tunnistettava. Ja itse assosioin sen vielä vahvasti käyttäjäänsä, mikä ei ole tuoksun käyttämisen kannalta minulle koskaan hyvä juttu.

Vähän aikaa sitten nuuhkaisin Fahrenheitiä Stokkalla pullosta - ja alun bensahuuru tuntui olevan tallella. Mutta en kokeillut iholle. Pitää ehkä testata, miltä F nykyisin tuntuu, muistikuvissani on yrteillä, mausteilla ja kukilla aromatisoitu makeahko pihka-puu, minulle hyvin luonteva tuoksutyyppi sinänsä. F:n nahka-impressio ei ole minulle koskaan toiminut (siis en haista tuoksua nahkaisena) - mutta enpä haista monta muutakaan nahkatuoksua. Myskisektori voi olla ongelma - tai sitten ei - mutta niiden suhteen makuni on muuttunut aika paljon. En tosin muista Fahrenheitiä saippuamyskisenä ollenkaan.

Flankereihin en ole tutustunut.

Dsquared Potion kannattaa ehdottomasti testata myös feminiinistä perspektiivistä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 15:29 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
On kyllä naiselle rohkea veto lähteä pitämään Fahrenheitia. Tuoksu on useiden reformulaatioidenkin jälkeen niin tunnistettava, että etenkin pääkaupunkiseudulla liikkuessa tämä nainen ei varmasti muiden ajatuksista piittaa. :clap:

Eri asia on sitten pienemmillä paikkakunnilla...Esim. jossain Hevonperseen tienoilla Fahrenheit tunnetaan korkeintaan amerikkalaisena lämpötila-asteikkona.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 19:17 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Siinä se, mä asun hevonperseessä, ei täällä kukaan tuoksuja tunnista:) Tykkään erityisesti Fahrenheitin orvokista, orvokkifani kun olen. Aqua on selvästi huonompi kestävyydeltään, tuota valkoista, 32, en ole kokeillut. Absolu on jotenkin pehmeämpi ja helpompi, mutta en saa siitä orvokkia niin selvästi nenääni kuin alkuperäisestä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 18 Heinä 2012, 22:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Tänään aiemmin The Guidea lukiessani huomasin Diorin Eau Savagen olevan Parhaat miehiset tuoksut naisille -listassa.

Armanilta ei muuten tule mitään miehistä tuoksua mieleen joka olis erityisen sopiva kaikenlaisille naisille. Ehdotuksia siihen rakoon? Muutoin esimerkiksi Dior Homme, Marc Jacobs Bang ja Givenchy Pi ajavat asiansa. Myös Ralph Laurenin Polo Blue on kiva melonitapaus ja hämmentää nuorekkaalla tavalla kanssaihmisiä.

Puhumanne perusteella menen huomenna sitten testailemaan Fahrenheiteja ennen Sähkötalon treffejä.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 18 Heinä 2012, 23:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
SprayEnjoy kirjoitti:
Tänään aiemmin The Guidea lukiessani huomasin Diorin Eau Savagen olevan Parhaat miehiset tuoksut naisille -listassa.


Jep. Tuostahan on ollut puhetta ennenkin. Sen uusi(n) formulaatio etenkin käy hyvin naisille. Se on lähinnä sitruunatuoksu.

Mun mielestä Fahrenheitit ovat aika vaikeita naiselle. Moni haistaa siinä vaan bensan hajun, eikä sitä mistä osista se bensan haju muodostuu. Useimmat kai tunnistaa siitä nahkan, jota itse en kyllä ole huomannut. Minulle se erikoinen kukkatuoksu.

Olenkohan minä vastannut tähän ketjuun aiemmin? No mun kokoelmista naisten tuoksusta kävisivät:

Egoiste - voissa ja kermassa paistetut hedelmät vaniljalla ja kaniljalla.
Habit Rouge - vaaleanpunainen mokkanahka.
Old spice - kaneli-ruusu-ambra ilman mitään erityisen miehekkäitä nuotteja.
Eau sauvage - Parempi kuin Diorella
Kenzo Jungle homme - keittiön kaikki mausteet valkoiseen santelimaitoon sekoitettuna
Dior homme intense - Tätä olen yrittänyt Gogolillekin kaupata - uuniomenia
Dior homme - hieman miehekkäämpi versio iiriksestä
Fahrenheit 32 - hieman meikkispoundinen vanilja
Kenzo air - salmiakki-ilmaa kenelle tahansa
Rive gauche pour homme - kypsemmän naisen talvitakki
YSL Live Jazz - minttutupakkaa kesätuoksuksi
Calvin Klein Obsession for men - kohta kai kaikki ovat unohtaneet tuon tuoksun ja sitä voi taas alkaa käyttää, naisetkin
Chanelin Allure for men - Vaniljaista puuta. Mitä erityisen miehekästä tässä?
Diesel Plus plus masculin - en suosittele kenellekään, mutta ihan yhtä halvan synteettinen molemmille sukupuolille.

Monia muitakin tulee mieleen, mutta niitten kanssa ongelma tunnistettavuus.

Kiinnostaisi tietää, mitä miesten tuoksuja oikeasti käytätte jopa säännöllisesti, eikä vain kerran kokeiltuna.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group