Tänään on 19 Maalis 2024, 11:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 19:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Nuuskuttelet vaan kaikkea ja kaikkia mitä käsiisi saat, mä ainakin huomasin, että mun tuoksumakuni on paljon laajempi, kuin aluksi kuvittelinkaan. Kotona omassa rauhassa testaaminen on ainakin mukava tapa nuuskia uusia tuoksuja, ja miettiä pitääkö niistä vähääkään. Voit yllättyä, mä ainakin yllätyin :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 16:28 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mulla se lähti erosta. Avomies muutti pois (siihen saakka olin haistellut lähinnä häntä, röökiä ja takkapuita) keväällä. Ensin innostuin uudessa vapaudessani sisustamisesta, mutta kun raha ei tässä elämäntilanteessa kertakaikkiaan riitä siihen mistä eniten pitäisi, se laantui kun sain parit kattolamput ja verhot vaihdettua.

Sitten syyskuun puolella tuli telkkarista dokkari parfyymiteollisuudesta ja se rupesikin yllättäen kiehtomaan. Tärkeä pointti on hajuveden lähes täysi epäutilitarisuus -- sen ainoa tarkoitus on hivellä ja stimuloida aisteja. Tähän saakka olen pitänyt silkkana turhuutena negatiivisessa mielessä, mutta kun todella monesta sydämen asiasta ja esteettisen harrastuneisuuden kohteesta on tullut mulle leipätyötä, niin koin tarvitsevani itselleni jonkin jutun jonka ainoa tarkoitus on miellyttää ja kiehtoa minua ja aistejani. Ehkä onneksi ekaksi aikuisiän parfyymiksi valikoitui Insolence, jonka minipullon (EdT tosin) bongasin Huuto.netistä naurettavalla neljällä eurolla. (Onkohan myyjä tän foorumin lukija...?) Se oli silkkaa rakkautta siitä eteenpäin ja jano ei todellakaan sammu lähiaikoina.

Ja luulen saaneeni yhden ystävänikin houkattua hajuvesien ystäväksi, kun hän pari päivää sitten väitti ettei tykkää yhtään ja seuraavana päivänä vein koko (onneksi pienen) valikoimani haisteltavaksi. :twisted: Olo on nyt kuin huumediilerillä, tää harrastus vie mut vielä vararikkoon ja epätoivoon ja musta tulee tarinoiden "kissaleidi" — ilman kissoja, ziljoonan parfyymipullon kera.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 20:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Mulla se lähti erosta. Avomies muutti pois (siihen saakka olin haistellut lähinnä häntä, röökiä ja takkapuita) keväällä.

Miulla ihan sama homma - tavallaan ainakin. Eräs taannoinen ex-poikaystäväni siis vihasi kaikkia hajuvesia ja hajusteita yli kaiken, minkä vuoksi en voinut käyttää edes niitä harvoja tuoksu-minejä ja julkkistuoksuja, joita siinä vaiheessa omistin. Sitten kun ero tuli, päädyin myöhemmin laivalla hajuvesiosastolle ajatuksella "nyt kun lopultakin voin". Se ostos oli vielä vikatikki, mutta takaraivoon jäi kytemään ajatus, josko minullekin löytyisi se täydellinen tuoksu. Myöhemmin tavaratalon hajuvesiosastolle tehtyjen jatkuvien vierailujen kautta kiinnostuin hajuvesistä lopulta sitten enemmänkin, päädyin myös tänne foorumille jne. :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2013, 12:00 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Kröhöm...33 vuotta olen vältellyt voimakkaita tuoksuja kunnes n. 1kk sitten löysin itseni nuuhkimasta Stokkan hajuvesiosastolta, paikasta jota olen vuosia karttanut. Viime viikot olen lueskellut aiheeseen liittyviä sivustoja(lähinnä basenotes). Viikko sitten ostin elämäni ensimmäisen edT:n, aikaisemmat ovat olleet lähinnä lahjoja joita olen jakanut eteenpäin. ATM olo on kuin; pakko saada ja kaikkea. Väistelen ensimmäisen tilauksen tekemistä vielä tovin.

P.S miespuolinen uhri


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2013, 13:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tervetuloa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2013, 15:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Tervetuloa Häikäistynyt! Siitä se lähtee :D

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2013, 14:49 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Tervetuloa minunkin puolestani! Jos on pakko jotain tilata, kannattaa aloittaa näytteistä tai dekanteista - pienemmällä rahalla pääsee kokeilemaan vaikka mitä ja voi tehdä sitten varmemmin mielin kokopullotilauksia :)
Yst terv nimim I'm new here

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 09:33 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Kiitos vaan kaikille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 09:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Mikä oli ensimmäinen ostoksesi?

Kiva kun eksyit tännekin!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 14:06 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Tuli ostettua YSL L'homme


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2013, 22:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Häikäistynyt: Tervetuloa mukaan. Minä vietän juuri vuosittaista tuoksubulimiaviikkoa Cannesissa ja Grassessa. Oksennan varmaan blogiini ajan kanssa osan kokemuksista. Viikot jatkuvat tänä vuonna poikkeuksellisesti vielä Pariisin Osmoteekissä. :) Pienenä teaserinä voidaan sanoa, että pullossa kypsyy nyt Medusa. :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Loka 2013, 00:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tuota Osmoteekin vierailua voisi vähän jo kadehtia. :mrgreen:

Ajattelitko käydä Diorilla tai Chanelilla tms. haistelemassa? Pariisissa olisi hienoja teekauppojakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Loka 2013, 07:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
:P Mun kyllä oikeasti joskus tarvii päästä Pariisiin ja Grasseen :aurinko:
Tervetuloa Häikäistynyt minunkin puolesta.
Tuoksut tosiaan avaa aivan uuden maailman. Kiva että annoit sille mahdollisuuden :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Loka 2013, 00:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem: Kävin haistelemassa LaFayettella ja Printempsillä monenlaista kivaa. Sen lisäksi mm. the Nosessa, josta ostin myös näytteitä. Osmoteekin näytteet haistelin läpi vielä perjantaina Gogolin, Eiffelintornin ja Hellinin kanssa.
Kaikki uudet käyttäjät ovat lämpimästi tervetulleita tuoksuraaka-ainekoulutuksiin. Helpoimmin ne tietysti onnistuvat pääkaupunkiseudulla. Mikäli kiinnostaa, niin voitte myös laittaa yksityisviestiä. Voin hyvin vetää jo pidettyjä settejä uudelleen ja tehdä noviiseille omia aloittelusettejä. Kyseessä ei ole siis mikään salaseura, vaan kaikki ihan tasosta riippumatta ovat lämpimästi tervetulleita mukaan.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 02:38 
Poissa

Liittynyt: 06 Heinä 2013, 11:50
Viestit: 14
Paikkakunta: Helsinki
Tervehdys, Olen Kaste, myös Fragranticassa. Tänne rekisteröidyin jo heinäkuussa 2013, mutta olin niin syvällä tuon em. saitin syövereissä, etten kerinnyt tänne, ennenkuin nyt esittäytymään. Ikää 37-v, mutta rakkaus kaikkiin hyviin tuoksuihin ja kosmetiikkaan ylipäänsä alkoi jo varhaisteininä. Sinänsä erikoista, koska perheessäni on kaikki mahdolliset allergikot itseäni lukuunottamatta, joten tuoksuinto ei todentotta alkanut lapsuuden kodista. Olen hyvin aloittelija jokatapauksessa edelleen. Olen innokas oppimaan ja olen tainnut tulla oikeaan osoitteeseen :) Vaniljaiset, makeat, mausteiset,orientaalit, ambratuoksut aina vetää puoleensa, mutta nyt olen halukas kokeilemaan rohkeammin erilaisia. Merkeillä minulla ei ainakaan tähän asti ole ollut väliä, kunhan pidän tuoksusta. Nykyisin kuitenkin kiinnostaa enemmän harvinaisemmat ja uniikimmat tuoksut. Etsin edelleen omaa tuoksuani... Kiva olla mukana lukemassa juttujanne ja tutustua hengenheimolaisiin ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group