Tänään on 28 Maalis 2024, 16:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Aloittelija kysyy
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 18:55 
Poissa

Liittynyt: 23 Heinä 2013, 14:45
Viestit: 120
Itse kun ihmettelin patsulin tuoksua niin muistaakseni Kamicha vinkkasi luontaistuotekauppaan nuuhkimaan eteerisiä öljyjä. (en ole muuten vieläkään saanut aikaiseksi, mutta ehkäpä tässä joskus muistan)
Itselläni tuo joidenkien erikoisempien nuottien löytäminen vähän semmoista palapelin kasaamista. Koitan yhdistää tuoksusta osia siihen mitä pitäisi olla tuoksussa ja samalla vertaan niitä muihin tuoksuihin ja mitä niissä on, näin koittaen saada kiinni joistakin nuoteista. Sitä en sitten tiedä onko se kuinka tarkkaa/oikeaa kuvaa antava, mutta ainakin minulla on hauskaa. :dance:

_________________
Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aloittelija kysyy
ViestiLähetetty: 16 Loka 2013, 09:27 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
^Täytyykin seuraavaksi käydä ihmettelemässä luontaistuotekauppojen tuoksuja. Jos sieltä vaikka oppisi jotain uutta


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aloittelija kysyy
ViestiLähetetty: 23 Elo 2014, 12:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Ihanaa kun löytyi tämä vanha keskustelu!
Mulla on sama ongelma aloittajan kanssa. Joskus ihan turhaudun kun hakemalla haen niitä nuotteja jotka on mulle tuntemattomia. Toisaalta sitten tulee ihan loistofiilis, suorastaan onnen tunne kun löytyy jotain uutta. Kun kokee valaistumisen!

Tosi hyviä neuvoja täällä, kiitos niistä :aurinko:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group