Tänään on 19 Huhti 2024, 14:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 15:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
No niin. tänään olin rohkea ja marssin Prismassa naisten tuoksuhyllylle. Valitsin toiselle kädelle Beyoncén Heat Rushin ja toiselle Kate Mossin Lilabellen. Jälkimmäisestä ei oikein jäänyt mitään mieleen, sellainen ihankiva kukkaistuoksu kai.

Heat Rushin makeudesta tykkäsin, olen perso makealle. :mrgreen: Muuta siitä ei oikeastaan jäänyt mieleen. Voisin ehkä jopa käyttää Heat Rushia ellei sen makeus häipyisi niin nopeasti. Lisäksi siinäkin on ikävä jauhomainen myski drydownissa josta en pidä sitten ollenkaan. Sama jauhoinen myski oli tuossa Lilabellessä ja se vaivasi minua myös Lancômen Trésor Midnight Rosessa.

Kumpikaan noista ei juurikaan jaksanut kiinnostaa kovin pitkään, Lilabellen kiinnostavuus katosi oikeastaan saman tien kun sitä iholle suihkaisi. :roll: En muista hintoja, Heat Rush taisi olla kuitenkin lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group