Tänään on 29 Maalis 2024, 09:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 22:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Mulla saattaa olla joku. Laitan sen Kosmoskukan pakettiin, kun aika tulee.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Touko 2012, 15:15 
Hei,
kiitti Aigu :enkeli:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 19:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Dzing! on tuoksu, jota ei ole helppo rakastaa, mutta jota on vaikea vastustaa. Kun kerran nuuhkaisee, on pakko kokeilla toisenkin kerran. Mitä tässä on? Ihoa, villaa, kellaria, hikeä, märkiä karvoja, jotain makeaa. Röökiä? Selvästi vanhoja kirpputorivaatteita. Dzing! on kuin rakkaan ihmisen pesemätön iho: pehmeä, suojelunhalua herättävä, vähän ällöttävä. Tässä tuoksuu elämä ja kuolema.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 19:58 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Olenko ainoa joka on totaalisen pettynyt Dzing!:in kestävyyteen? I mean, aloitus on satumainen, mutta tunnin-kahden jälkeen annostelusta se on ihan pelkkää hohhohhoijaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 20:07 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Et, ja olen pettynyt moneen muuhunkin L'Artisaniin. Leffanmittaisia vuodetuoksuja, ei sen enempää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Jos jollain ylimääräinen niin viestitelkää, haluan _lainata_ Dzingin..!

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 22:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Tiia, minä voin lähettää sulle omani. Jos et ole vielä laittanut mulle osoitetietojasi niin pistä yksärillä tulemaan.

Juuh, Dzing! ei ihan ole mun kakunpala. Se on aivan ihanan nahkainen aluksi (heti kun se pissan lemu on hävinnyt) mutta muuten en siitä oikein välitä. Se on minun makuuni liian lämmin ja liian sahraminen, liian maustekakkutaikinaa (en ole erityisen suuri maustekakkujen ystävä). Dzing!'in nahka on kerrassaan ihana mielestäni mutta se mihin ja miten se on yhdistetty luo jotenkin kieron tunnelman.

Olen kirjoittanut tästä tuoksusta jo blogiini aikaisemmin ja tällä kertaa suihkautin tuoksua käsivarrelle aikas reilusti, koska edelliset kokeilut jättivät kovin vaisun muiston ja mielikuvan tästä tuoksusta. Aluksi tuoksu olikin muistikuvia tuhdimpi ja aromikkaampi mutta se kutistui hyvin pian ja jäi hengaamaan ujona hyvin lähelle ihoa.

Tämän pitäisi olla puinen tuoksu mutta minun nenäni ei haista puita sahramilta ja inkivääriltä. Niin kuin blogissanikin mainitsin niin tämä ei ole millään muotoa huono tuoksu mielestäni, se ei vain sovi minun mieltymyksiini. Se on pehmeä, soljuva ja ehkä jopa hempeä aika ajoin. Vaikka koenkin tämän tuoksun jotenkin vähän "kierona" niin sen nuotit muodostavat silti taitavasti punotun kokonaisuuden. Tuosta kieroudestaan huolimatta Dzing! on mielestäni hyvin kiltti ja positiivinen tuoksu.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Touko 2012, 13:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Eeva kirjoitti:
Dzing! on tuoksu, jota ei ole helppo rakastaa, mutta jota on vaikea vastustaa. Kun kerran nuuhkaisee, on pakko kokeilla toisenkin kerran. Mitä tässä on? Ihoa, villaa, kellaria, hikeä, märkiä karvoja, jotain makeaa. Röökiä? Selvästi vanhoja kirpputorivaatteita. Dzing! on kuin rakkaan ihmisen pesemätön iho: pehmeä, suojelunhalua herättävä, vähän ällöttävä. Tässä tuoksuu elämä ja kuolema.

Mahtava luonnehdinta!

Dzing! oli eka L'Artisan jota kokeilin ja rakastuin välittömästi. Minulla ei ole valittamista edes sen kestävyydestä, johtuuko sitten hipiäni laadusta vai mistä, en tiedä. Ensivaikutelmani oli mummon puukuuri (sahanpuruja maalattialla), sitten mielikuva vetoisesta vinttikamarista, jossa vilttiin kietoutunut viluinen runoilija on käpertynyt petiin lemmikkissoineen. Dzing! tosiaan tuoksuu ei ainoastaan nahalta, vaan myös turkikselta. Ja sitten sen pohjatuoksussa on jotain pehmeän mausteista ja makeaa.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Touko 2012, 09:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Oh, eipä tuohon Eevan luonnehdintaan ole mitään lisättävää - mitä nyt ehkä se, että jostain syystä minun on helppo rakastaa Dzing!iä - ja olen melko varma, että jossain vaiheessa se ilmestyy tuoksuvarastoani täydentämään. Mikään huikean kestävä tuoksu se ei ole minullakaan.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group