Tänään on 16 Huhti 2024, 11:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:40 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Siis luulitko oikeasti :toxu: että tämä juttu on vain joku läppä?


En tietenkään. Hölmö. :P
Hassua oli vaan törmätä ns. mustaan valkoisella, ja niin että koko maailma saa tietää. Hyvä Suomi, hyvä Gogol, kiitos planeetta Z.

Ottakaa tosiaan se Fazerin Sininen mukaan, ja näyttäkää sitä Andylle...jos uskallatte... :oops:

Näen taas jo otsikot: "Suomalaiset hajuvesiharrastajat luhistivat kuuluisan parfymöörin itsemurhan partaalle".


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 31 Touko 2012, 16:33, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:41 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Anteeksi mikä Fazerin Sininen (olen ilmeisesti tehnyt joko töitä tai miettinyt liikaa chyprejä, en enää pysy megessä) ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:43 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Oletko vakavissasi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
En välttämättä usko sattumaan:
Kuva


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 31 Touko 2012, 15:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Karl Tauer:
Kuva
Andy Fazer:
Kuva

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 15:48 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Sori, olen vain hidas.
No, Sininenkin on Sveitsistä.
Katso nyt, sun pitäis jaksaa hilata se laiska ahterisi paikalle vääntämään juttu rautalangasta Andylle.

That's all <meryl streep does anna wintour -äänellä>

PS Te tapaatte Andyn perjantaina. What Happens on Thursday is Secret.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 20:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Höh, siis Fasu ja Tasu on olleet kuin paita ja peppu siitä lähtien kun näin Tasun herkkupakkaukset ensi kertaa.
Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 21:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Sama täällä, ihan ilmeinen yhdennäköisyys hyppi silmille heti. Ei se väärin ole, Fazerin sininen _on_ maailman paras suklaa, ja Tauerin tuoksut vähintäänkin upeita. :enkeli:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 22:14 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Nyt tiedän minkä tyynynpielussuklaan laitan Andylle ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 22:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ilmoittaudun mukaan tännekin. Pakko kai sitä on tulla, kun on tullut niin paljon tällä foorumilla hengattua. Vähän kyllä suhtaudun tilaisuuteen kauhunsekaisin tuntein. Kuvittelen, että tilaisuudessa riittää niin paljon hajuvesipuhetta, että hiljaisempi vaivaantuu.

Pitäisikö Andylle ostaa joku jättipakkaus Fazerin sinistä. Onko Helsingissä jotain Candyworldia tai vastaavaa, jotka myyvät jättipakkauksia? Haaparannassa ainakin on. Siellä voisi kenties olla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 22:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Voit tuoda oman privatuliaisesi Andylle kun tuo nahjus Toxu kerran ei sitä tuo ;)

Uskokaa jo mua - Andy ei ole vaivaannuttavaa seuraa vain kuin yksi meistä.
Roomassa se kertoi iPad piirrosapunaan pienen tarinan, ja homma lähti liikkeelle siitä.
Andyn kanssa voi puhua myös Suomesta, meren, järven ja metsän tuoksusta, hiljaisuudesta...

Jos joku haluaa kysyä jotain, mutta ei kehtaa kysyä itse, aina voi antaa mulle kysymyksen suomeksi etukäteen.
Mutta relatkaa... Kuinka pitkiä ja vaivaannuttavia hiljaisuuksia meillä muka on ollut tuoksutreffeillä :D

Lyön vielä vetoa että meistä 5-miljoonaisesta kansasta irtoaa isompi, innokkaampi ja tuoksutietäväisempi fanijengi kuin 60-miljoonaisesta Italiasta...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2012, 00:03 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tsekkaan löytyykö, jos tulee rajalla käytyä.

En minä Andya pelkää. Tarkoitin vain, että saatan kyllä hämmentyneenä tuijotella kattoon, jos ja kun paikan päällä viriää suuri muotikeskustelu, mutta ei se mitään. Minulla ei ole muotiin ja moneen muuhunkaan asiaan mitään sanottavaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2012, 00:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Voidaan jutella vaikka lenkkareista ;).

Ei vaan itsekin tunnen itseni seurueessa helposti ulkopuoliseksi. Minun on vaikea suunnata huomiota, kun porukkaa on paljon. Joten et ole yksin.

Kivaa siellä tulee olemaan.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2012, 20:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jaakiem. älä huoli. Minä olen kauhean ujo. Lisäksi minulla on punasteluongelma, punastun hyvin usein kun yritän piipittää jotakin ääneen vieraiden ihmisten seurassa. :oops: Minulle tällaiset tilanteet on aina haasteita, joudun joka kerta pukeutumaan haarniskaan ja valmistautumaan kuin vähintäänkin sotaan lähtöön. Joudun siis keräämään rohkeutta aika reilusti.

Yleensä homma kuitenkin sujuu aina ihan hienosti ja saan todeta jännittäneeni ja pelänneeni ihan turhaan. Joskus tosin se mun jännitys purkaantuu tyhjäpäisenä pälättämisenä. Aika usein olen kuitenkin se joka on hiljaa ja kuuntelee ja katselee ja antaa toisten koohkata. Ainakin jos näyttää siltä, että jos tilaa haluaa niin se pitää ottamalla ottaa. Mutta ei se minua ole koskaan haitannut. Melkein päinvastoin, oppiminen on taattu.

Tässä porukassa tunsin kuitenkin oloni hyväksi ihan heti, ei tarvinnut ollenkaan pelätä tai nolostella tai vaivaantua tai yrittää mitään. Ihan sai olla oma itsensä. Lupaan kuitenkin tulla Jaakiem istumaan sun viereen ja voidaan olla yhdessä hiljaa jos siltä tuntuu. Minä olen aika usein hiljaa ja minua joskus vaivaannuttaa ihmiset joita minun hiljaisuuteni vaivaannuttaa koska itse en kärsi hiljaisuudesta ollenkaan. :amish:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2012, 20:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Mohn: Minulla ei ole punastumis- vaan punotusongelma. Jos ärsyynnyn, tai muuten kiihdyn emotionaalisesti alan välittömästi punoittaa naamasta. Astetta eteenpäin mentäessä alan hikoilla voimakasta testosteronintuoksua. Pystyn hillitsemään hermoni, mutta sille noin minuutissa ilmaantuvalle hajulle ei voi tehdä mitään.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group