Tänään on 28 Maalis 2024, 17:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16 Elo 2012, 21:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Jes, kiitoksia, vaan varmistelin.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Elo 2012, 18:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Voihan itku, työhommissa meni tähän saakka - katson jaksanko vielä lähteä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Elo 2012, 00:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos Andylle ja kiitos Gogolille! Upea ilta kerrassaan. Nyt istun bussissa sangen tuoksahtelevana.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Elo 2012, 12:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Kiitokset ja terveiset myös täältä!

Kertyneen informaation ja inspiraation sulatteluun menee vielä aikaa. Ilta oli myös hykerryttävän hauska. Ja Andy Tauer on juuri niin symppis kuin Gogol meitä etukäteen valisti :romance-heartsthree: :romance-heartsthree: :romance-heartsthree:

Kivaa oli myös tavata nettituttavia IRL. Lähdin kotiin yhdentoista maissa, juuri kun tuoksuttelijat siirtyivät testaamaan votkamerkkejä... toivottavasti Tallinnan-matkalaisille ei tullut "haikia huominen" :shock:

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Elo 2012, 15:19 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Jättimäinen KIITOS Gogolille Andyn tuomisesta Suomeen :romance-heartsthree:
Oli mahtavan inspiroiva ja mielenkiintoinen ilta!! Pöytä notkui herkkuja ja Andy tarjoili huiman kattauksen tuoksuja. Oli hienoa kuulla miehen itsensä kertomana tarina siitä, miten kaikki on alkanut ja kehittynyt ym. ja samanaikaisesti haistaa nenällään sama tarina tuoksukortteina! Great guy :romance-heartsmiley:

Ja kotona päästään vielä testailemaan tuliaistestereitä :happy-cheerleadersmileygirl:
Nyt on Rose Vermeil siivoustuoksuna... tämä ansaitsee kyllä jotakin parempaa :?

Lisäksi oli tietty mahtava tavata livenä kaikki, erityisesti pitkänmatkalaiset Anna ja Jaakiem!
Jaakiemille KIITOKSET tuliaisista, niitä fiilistellään säästellen ja pitkään ;)

Matkakuulumisia odotellessa...!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Elo 2012, 17:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 17:52
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Suuret kiitokset minunkin puolestani, olipahan loistava ilta!

Olisiko kellään muuten julkaisukelpoisia kuvia? Ainakin yhden ryhmäpotretin näin otettavan. :) Itselläni jäi kamera kotiin ja blogijuttuun olisi kiva saada muitakin kuin tuotekuvia nettisivuilta. Laittakaa viestiä, jos löytyy. Tackar.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Elo 2012, 17:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei, mää ehdottomasti haluan nähdä teidän tapaamisesta ja reissusta kuvia !

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Elo 2012, 22:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla on jotain kuvia, mutta laitan ne sitten kuvissa olevilla henkilöille sitten, kun kerkeän. Saavat itse julkaista kuvia, jos haluavat. Mitään pöytäkuvia en valitettavasti älynnyt ottaa.

Haluatko Kosmos muuten ottaa mun Tauerit haisteltavaksi tai tuonko joskus seuraavaan tapaamiseen?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Elo 2012, 23:04 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos vielä kaikille loistavasta illasta! Jos jaksatte, käykää myös Andyn blogissa kiittämässä - siellä on maininta Helsingistä ja tervaa!
http://www.tauerperfumes.com/blog/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 09:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Mulla on jotain kuvia, mutta laitan ne sitten kuvissa olevilla henkilöille sitten, kun kerkeän. Saavat itse julkaista kuvia, jos haluavat. Mitään pöytäkuvia en valitettavasti älynnyt ottaa.

Haluatko Kosmos muuten ottaa mun Tauerit haisteltavaksi tai tuonko joskus seuraavaan tapaamiseen?


Jaakiem, HALUAN :happy-cheerleadersmileygirl: :happy-cheerleadersmileygirl: :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 13:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Tämä oli kyllä hienoa. Erityisen mielenkiintoista oli raakamateriaalien esittely sekä Andyn historia siitä mistä kaikki on saanut alkunsa ja miten on päädytty nykyiseen. Todella erilainen ja mahtava ilta! Tuliaiset täytyi heti esitellä poikaystävällekin kotiin päästyäni. Kiitos myös muille seuralaisille, teitä oli niin ihana tavata! :romance-heartsthree:

Valitettavasti kuvat jäivät vähiin :cry:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 16:41 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Tämä oli ihan huippu ilta, oli todella mielenkiintoista kuunnella Andyn tarinaa, ja raaka-aineista myös! Kiitos Gogolille tämän unohtumattoman illan järjestämisestä!

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Elo 2012, 18:38 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Missä viipyvät kuvat ja dokumenttielokuvat?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Elo 2012, 22:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kertoiko Andy jotain Une rose vermeillesta? Se on maailman ihanin vadelmaruusu-kevytgourmand.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Elo 2012, 23:36 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Musta Vermeillesta ei mainittu mitään erityisesti, mutta se kuului kyllä ainakin mun samplepakettiin ja olen testinyt sitä kertaalleen siivotessani. Sen perusteella ei lainkaan hassumpi, mutta täytyy kokeilla IRL, siivous ei lukeudu :roll:

Andy tuoksutti pahvilta meille Incense Rosea, josta myös pidin ja haluaisin testiä sen iholle. En kyllä nyt pysty toistamaan, mitä A siitä kertoi.... pystyykö joku muu?

Pahvilapuilta haistelu oli oikein mielenkiintoista ja toimi hyvin tuolla treffeillä (vrt. Toxun paperitesteriketju), mutta esim Orange star, joka kiinnosti paperilla, on iholla mulla erilainen ja jotenkin "too much". Pitäis ehkä kokeilla vaatteeseen Toxun vinkistä.

Raaka-aineista mulla jäi Andylta erityisesti mieleen ihana jasmiini, seetri ja höyryttämällä uutettu ruusu (puhunko tuossa puutaheinää :? ) Se toisella tapaa uutettu ruusu ei pudonnut mulle ollenkaan, siitä löytyi juuri se sävy, joka ruusussa saattaa mua niin helposti etoa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group