Tänään on 28 Maalis 2024, 21:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 152 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 12 Kesä 2012, 21:57 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jännää! Olen paiskinut töitä hullun lailla ja pysynyt periaatteesta poissa täältä, mutta oli pakko käydä kurkkimassa trillerin uusimmat vaiheet.

No: mulla on uusin Arabie, Femakkoa saa haistella lähikaupoissa ja ehkä se exclukin jostain löytyisi. Eli pistä mulle postia Kamicha...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 12 Kesä 2012, 23:13 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä sanoisin haistamatta että se on Bois et Fruits.
Arvatkaa miksi? Se on aakkosissa Borneon vieressä.
Eikö värikin täsmää?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2012, 07:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tätä mietittiin mukaelinkin kanssa, nimien likeisyys ei ainakaan pienennä inhimillisen virheen mahdollisuutta.

Mutta BdF ei ole Violettan valikoimassa saitin mukaan.

Käyn tänään lounasaikaan postittamassa kuoren, en ole ehtinyt tällä viikolla aikaisemmin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2012, 10:22 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Harmi harmi harmi ettei miulla ole enää tuota Bois et Fruits näytettä. Tilasin siitä pienen samplen vuosia sitten TPC:ltä, ja niinkuin mie ite, se on jo ajat sitten ollut finished in finland.

Luulen että tämä on Bois et Fruits. Peli alkaa itse asiassa olemaan aivan selvää. Jopa tuoksujen värit täsmäävät.
Ja se että olen niin sekaisin Feminite du Boisin ja Arabien välissä, on aivan loogista: ne jotka tietävät osaavat kertoa että Sheldraken loihtimat itämaiset ovat usein hyvin lähellä toisiaan (monien mielestä aivan liiankin); ne saattavat olla jopa yli puoliksi samoja tuoksuja, lähtien omille teille vasta loppusuoran jo häämöttäessä...

Bois et Fruits todellakin on julkaistu exporttina. Se ettei sitä näy AV:n valikoimassa, ei välttämättä merkitse mitään. BeF on myynnissä monissa Lutensia myyvissä paikoissa - olisin ihmeissäni jos Violettaankin sitä ei olisi eksynyt.
Gogol, mailaa / soita sinne jos kehtaat, ja kysy lojuuko niillä siellä jossain Bois et Fruits (testeri) pulloa..?

Olen nuuhkinut mysteeriä tänä aamuna, ja tämä on kertakaikkiaan ilmiselvä Feminite du Boisin ja Arabien risteytys.

Nyt ihmiset, jos olisin ilkeä, kysyisin että mitä ihmeen puhetta ne tuberoosatuoksujutut oli? Mysteerituoksun, eli äärimmäisen todennäköisesti Bois et Fruitsin, päällä kyllä on ilmiselvä lehahdus pahanhajuista hengitystä/kukkapaskaa (kakkainen jasmiini, lihamainen lilja, ehkä ripaus tuberoosakin) mutta että...olipas teillä villejä ideoita tarjota lähtökohdiksi.

Mysteeri tuoksu on siis satavarmasti Lutens. Luultavasti Bois et Fruits. Se on ylivoimaisesti todennäköisin vaihtoehto. Kamicha ja muut, tutustukaa silti myös Feminiteen ja Arabiehen, ja katsokaa kuinka ne kietoutuvat mysteeriin mukaan.

Tässä Bois et Fruits bell jarissa. Kuvasta ilmenee melko hyvin värien yhdenkaltaisuus.

Hellurei ja hellät tunteet.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2012, 11:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Syytä vaan minun nenääni. Siihen tuokin määrä kukkaa tuntuu vahvasti - etenkin kukkaisen kardemumman kera tarjoiltuna. Enkä todellakaan ole mikään tuoksuluokitteluiden asiantuntija. Pidän mysteeriä kukkaisitämaisena, mutta varsin mausteisilla painotuksilla ja huomattavalla hedelmäisyydellä.

Ihan rinnakkain haistettuna mysteerin ja esim. Histoires de Parfumsin Tubereuse Animalen kukkaisuus ovat minusta lähes samalla tasolla avauksessa. Tuoksujen kehittyessä painotus toki muuttuu - tosin ei tuosta HdP:stäkään mitään kukkakimppua kuoriudu - ja silti imago on kukkaistuoksun.

Miten niin jos? Ilkeähän sinä olet, mutta se on oma valintasi.

Oma sietokykyni ilkeille ihmisille on tänään matala, jatkan keskustelua aikaisintaan huomenna.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2012, 12:40 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Anteeksi, jos onnistuin jotenkin loukkaamaan.

Kamicha, ihan näin meidän kesken, olet se viimeinen henkilö tällä foorumilla jota haluan suututtaa. Kerron tämän silläkin uhalla, että tämä aiheuttaa muissa mustasukkaisuutta ja siussa itsessä iljetystä. :chores-chopwood:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2012, 13:50 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä puolestaan olisin järkyttynyt jos 1. sotkisin tapiirituoksun ja Sirkka-Liisan (nuuhkin sampleja samoihin aikoihin) ja jos olisin missannut tuberosan tapiirista. Mut joo... Hämmentävää. Luulen, että niillä on ollut vain siinä Bois et Fruites lähellä ja on sattunut erehdys - Sergein pullot näyttävät ihan samoilta kaikki.

Älkää nyt hajotko ja riitautuko tähän... Näyttää nimittäin siltä että mysteeri ratkesi suomalaisvoimin ja ehkä vältän Napolin-matkan. Ajattelin käydä Roma Storessa ja Campomarziossa katsomassa olisiko siellä Bois et Fruitesia. Se että Violetalla ei ole sitä nyt ei tarkoita etteikö heillä olisi sitä joskus ollut - varsinkin kun Borneo oli välillä pitkään lopussa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 14 Kesä 2012, 08:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Eipä mitään hätää, eilen sain vaan jo heti aamutuimaan yliannostuksen töykeitä suomalaisia ja olin vähän herkkänä. Kaiken huippu oli tyhjässä kaupassa äksyilevä kaupan täti - asiakkaana pikkupoika, joka oli ehkä ensimmäistä kertaa yksin ostoksilla :angry-fire: .

Et sinä toxu, iljettävä ole - pelaat vaan fiksusti varman päälle anteeksipyynnöissä :D . Asia on kuitattu.

Saakohan tuota Bois et Fruitsia näytteenä oikeastaan mistään muualta, paitsi Perfumed Courtista?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 14 Kesä 2012, 10:13 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
pelaat vaan fiksusti varman päälle anteeksipyynnöissä

:roll: :pusi:

Kamicha kirjoitti:
Saakohan tuota Bois et Fruitsia näytteenä oikeastaan mistään muualta, paitsi Perfumed Courtista?

TPC taitaa olla se kätevin paikka. Bois et Fruitista on tosin julkaistu virallinenkin liquid sample, mutta en tiedä mistä sen voisi saada napattua.

Bois et Fruits on tosiaan siirtynyt eksklusiivien kellopullosta viiskytmilliseen exporttiin, mutta kyseessä on ns. Limited Edition, ja siksi sen on kalliimpi kuin muut Lutensit.
Esim. Premiere Avenuelta saatavilla. Eikä kannata (kai) säikähtää kuvassa olevan putelin kirkkaalta näyttävää nestettä... :violence-bomb:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 14 Kesä 2012, 10:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Joko tää selvis mikä se on?
Kamisha, en laitakkaan sulle tuberoosaa ainoastaan.. vaan katselen jotain muutaki mukaan kirjekuoreen. Odotas tovi niin tulee postia laatikkoon. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 14 Kesä 2012, 12:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minäkään en ole ehtinyt sinulle, Kosmos, vielä paketoida mitään, vaikka lupasinkin! Ensi viikko ei ole enää niin hektinen kuin tämä!


ja toxulle :obscene-drinkingcheers: :D

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 13:46 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mysteerituoksu saapui!
Vialissa on enää pari tippaa, iholle ei tullut edes ihan kokonaista suihkausta.
Liemi on voimakkaan vihreänkeltaista, tein side by siden, sama väri kuin uusi Arabie.
Mulla on siis putkilo Alla Violettan Arabieta himassa ja sanoisin että tämä on sitä.

Mutta laitoin molemmat samaan aikaan iholle kehittymään - haistellaan vielä!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 14:07 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Älä sano että se on Arabie ennenkuin olet haistellut Bois et Fruitsia. ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 14:11 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jep, sen metsästäminen onkin kinkkisempi juttu.
Katsotaanko, onnistuuko täällä.

OT: näin taas täysin merkillisen Toxu-unen. Tiedättekö sellaiset piirrokset joissa on Buddhia ja mutkitteleva polku vuorelle (ehkä valaistumista etsimässä tjsp)? No, unessani jokainen valaistusrasti oli pieni Buddha joka olikin Toxu.

Yrittikö alitajuntani antaa postin saapumisilmoitusta mysteerituoksusta vai mitä tuumaatte? :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mysteerituoksu
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 14:38 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Haha. Loistavaa. En kyllä oikein tiedä mitä olen tehnyt ansaitakseni tuon... :D

Kyllä miekin nään foorumilaisista unta, vaikka en ole ketään koskaan tavannutkaan. Gogol, viiksiveikon sijaan sie olet unissani pitkä ja luiseva blondi, joka on viimeisen päälle siloteltu. Äänesi on määrätietoinen, otsasi korkea, ja silmäsi tarkkailevat maailmaa hiukan ylimielisesti. Siulla on kasvoilla outo hiuskiehkura. Olet hiukan kylmän ja etäisen oloinen, mutta kosketuksesi lämpö tekee miusta sulaa vahaa... ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 152 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 39 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group