Tänään on 28 Maalis 2024, 21:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 02:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol kirjoitti:
Mitenköhän kävi niin että juuri mulle jäi tuoksutreffeiltä käsiin Kingdom ja Baudelaire :roll:


Hei, mitä mieltä olet tuosta Kingdomista? Sattumalta törmäsin netissä siihen, että se tuoksu on lopetettu ja pullot ovat korkeissa hinnoissa nettihuutokaupoissa. Jäi mieleen, kun mun täti-parfymerianpitäjällä oli se myynnissä muistaakseni kahdellakymppillä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 07 Syys 2012, 22:46 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Uusin Jo Malone tuoksu on nimeltään Blackberry & Bay (The Scent of Innocence). Sen mainoskuva on paras minkä olen nähnyt aikoihin:

Kuva


ps. Sori yli-iso kuva, mutta se oli tietysti myös tarkoitus...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 07 Syys 2012, 23:20 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Vai etkö tykkää siitä Oriflamen mainoksesta, jossa Demi Mooren kasvot on photoshopattu kuin ne olisivat sen espanjalaisnaisen retusoimat?

Huomaatko yhdennäköisyyden?



Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 00:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Tuo Blackberry & Bay-mainos on kuvana aivan ihana, tykkään!! Mutta se aiheuttaa minussa pikkuisen ristiriitaisia fiiliksiä, koska minä vieroksun lasten ja hajuveden yhdistämistä. :think:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 00:28 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Miksi? Yhdistätkö sitten jotenkin voimakkaasti tuoksut ja seksuaalisuuden?

Musta tuo on hieno mainos ja se puhuttelee mua. Pystyn samaistumaan siihen. Eikö meistä jokainen ole ollut joskus lapsi?

Mainos on raikas, eikä yhtään niin teennäinen kuin useimmat. Viestinä siinä on selvästi, että tämä tuoksu tuoksuu aidoilta marjoilta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 00:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Musta se on kiva mainos, mutta mulle taasen tulee hiukan sellaiset "ilkeä sisko"-vibat tuosta tytön ilmeestä :roll: Mutta toi pojan ilme taasen, ah ihana! Suloinen pikku veijari :romance-heartsthree:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 00:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulle ei. Pikemminkin tulee ajatus, että olisipa kiva, että jos olisi huolehtiva isosisko. Pidän mainoksen väreistä ja marjojen tahrimista sormista, jotka kertovat, että he ovat olleet poimimassa marjoja. Ne eivät ole kuvaan ikään kuin koristeeksi asetettuja. Isosisko on huolehtivasti takana.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 02:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jaakiem kirjoitti:
Miksi? Yhdistätkö sitten jotenkin voimakkaasti tuoksut ja seksuaalisuuden?


Koska henkilökohtaisesti koen, että keinotekoiset tuoksut ja hajusteet eivät kuulu lasten maailmaan. Ymmärrän kyllä mainoksen viestin ja se on tavallaan hienosti oivallettu ja toteutettu ja kuten sanoin, kuva on hieno kuvana. Minulla vaan on tiettyjä "periaatteita", aivan täysin henkilökohtaisia mielipiteitä ja ajatuksia, ja yksi niistä on se, että hajuvedet eivät ole lasten asia. Sen takia vierastan lapsia mainostamassa hajuvettä.

Nyt en ihan ymmärtänyt miten tuo tuoksut ja seksuaalisuus liittyvät lapsiin ja lasten yhdistämiseen tuoksuihin. No, en joka tapauksessa mielestäni yhdistä tuoksuja ja seksuaalisuutta mitenkään. Tuoksut ja seksin ja tuoksut ja erotiikan kyllä, koska jotkut tuoksut tuoksuvat mielestäni esim. seksikkäiltä ja esim. jotkut tuoksut miehen yllä saavat takuulla minun sukkani pyörimään jaloissa. :mrgreen:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 19 Syys 2012, 19:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Tuo Blackberry & Bay mainoskuva on aivan totaalisen lumoava ja magneetin lailla puoleensavetävä. En saa katsettani irti tuon tytön kasvoista. Kuva on samaan aikaan niin herkkä, pelottava ja etäisen surullinen. Voisin myös hyvin kuvitella tyttösen jo siirtyneen henkimaailman piiriin. Kylmiä väreitä.. Ja poistakaapa mielissänne kuvasta herttainen poika, tuoksupullo ja marjat. Hyytävää suorastaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 14:53 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Anteeksi kielenkäyttöni taas kerran, mutta VOI VITTU ETTÄ ON PASKA MAINOS!

http://www.youtube.com/watch?v=mGs4CjeJiJQ

Myötähäpeällinen, suorastaan...Vai olenko muka ainut jonka on hyvin vaikeaa katsoa tätä mainosta muualle muikuilematta..?

Eräs maailman kauneimmista hajuvesistä olisi ehdottomasti ansainnut jotain paljon, paljon parempaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 15:22 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Brad vaikutti itsekin kiusaantuneelta :D Surkea myös mun mielestäni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 15:32 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Liityn rätpit kampanjan dissaajien joukkoon. Ne ennakkoon annetut muutamat kuvat toimivat musta ihan hyvin, mutta video ja puhe... blaaaaaaaaaaaah ja :roll: :roll: :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 18:50 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 19:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Meillä ainakin lapset rakastavat myös tuoksuja. :P Ja itselläni tämä rakkaus on myös alkanut jotain 7 vuotiaana. Voi aivan hyvin yhdistellä noin, tuosta kuvasta missä tyttö ja poika on tulee mieleen että tuoksu on tosi makea ja herkullinen, marjaisa. Semmonen Nam nam. :aurinko:

Mohn, mulla kyllä taas jotkut tuoksut on hyvinkin eroottis latautuneita. Ei vaan voi mitään.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempi tuoksumainokset?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2012, 19:57 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Yritin ihan tosissani etsiä miestentuoksumainosta, joka vetoaisi minuun. Jotenkin kuvaavaa, että hurmaavin mies löytyi tästä :roll:


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... Vt_YLZDgqq


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group