Tänään on 29 Maalis 2024, 00:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 22:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
[OT] Oi! Todellakin.
Venemessujen saldo oli mun osalta ihastus Sunseekerin Portofino 40:een. Messujen tarjoushinta oli 546K. En tunge tähän mitään videoita, mutta kuva on tässä.

Kuva


Kuva
[/OT]


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 23:49 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tiedättehän tunteen, kun käy pitkästä aikaa parturilla ja leikkauttaa hiuksensa kunnolla lyhyeksi ja näyttää yht'äkkiä kymmenen vuotta nuoremmalta. Samanlaisen tunteen saa, kun vaihtaa pitkästä Knize-putkesta Comme des garconin 2 maniin. Illan olen jatkanut siitä vielä alkuperäisellä kakkosella.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 23:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tsih, Jaakiem!

Mä näin taannoin unta, että ostin pullollisen Bois Farinea ja se maksoi 200 euroa. Enkä edes pidä Bois Farinesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 01:16 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Musta tuntuu, että mun pitäisi kokeilla Farinea uudestaan, vaikka Toxu sanookin, että en pidä siitä. Muistan kokeilleeni sitä joskus aikoja sitten ja ajattelleeni, että se on lähinnä sokeria. Bois farine oli muuten halvalla tarjolla Fragrancexissa joku aika sitten, mutta joku vei jo viimeisen pullon.

En ole varma vielä, että siitä PIDÄNKÖ näistä Comme des garconeista, koska vaikka pidänkin niistä, mutta haluanko näin painottomia tuoksuja. Tuoksu ilman pohjaa on kuin mies ilman menneisyyttä, elämä ilman syntiä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 09:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Eihän ne pohjattomia ole - mutta eivät välttämättä noudata selkeästi kaavaa avaus - keskivaihe - pohja. Etenkin suitsukesarja rakentuu vahvasti perinteisten pohjanuottien ympärille ja taitaa näin olla myös monen tuoksun kohdalla tuossa "perussarjassa".

Kyllä minusta Bois Farinesta kannattaa iso sample olla, se on kuitenkin sellainen tuoksumaailman outolintu. Minusta siitä on mahdollista saada kiksejä vaikkei siitä pullon verran pitäisikään. Minulle se on lempeä koti- ja yötuoksu.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 24 Helmi 2013, 17:05 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Ei pitäisi pyöriä tuoksu- ja eläinfoorumeilla koko iltaa, näin taas ihan omituista tuoksu-unta :D

Olin tilaamassa USAn ebayn kautta elävää lintua itselleni. Minulla oli jo kyseisen lajin (jonkinlainen fasaani) uros, ja tarvitsin erisukuisen naaraan. Tuontisäädökset olivat kuulemma muuttuneet niin, että osto oli mahdollinen. Kun olin jo maksanut linnun, tajusin, että se muistutti erehdyttävästi Enchanted Forest-pulloa. Huolestuin, koska mieheni ei pidä siitä, ja lintu oli kallis. Silloin luokseni tuli Serge Lutens-expertti (minulla oli tunne, että se oli Toxu, mutta olin hienotunteinen, enkä kysynyt), joka kertoi, että ei hätää, hän on ostanut monta litteää Serge-pulloa jenkeistä niin, että on sulattanut ne suklaakonvehdeiksi, ja lähettänyt ne sitten kauniissa lahjarasiassa. Olin äärimmäisen helpottunut. :bow-blue:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 24 Helmi 2013, 17:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
:laughing-rolling: Voi mikä uni tuokin! :D Loistava.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 09 Maalis 2013, 14:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Näin unta, että sain pojan. Mun oli täytynyt mennä johonkin ja miehen tehtäväksi oli jäänyt päättää pojalle sitten nimi. Nimeksi oli tullut Norne Sebastian... Voi Slumberhouse. Miehelle kerroin aamulla unestani ja hän kommentoi, että eihän tuo ole edes nimi. No en tiedä, mutta on se hajuveden nimi... :oops: Täytyykin oikein katsoa, että millainen tuo Norne olikaan :P

Eipä ollut silti ainoa tuoksuihin liittyvä asia unessani. Synnärillä oli tiskillä luettelo vauvojen nimistä ja siinä oli erilaisia tuoksujakin myynnissä. Ja jostain löysin itseltäni jonkin helkkarin kalliin Guerlainin arabian markkinoille tehdyn tuoksun ja ihmettelin, miten olen voinut unohtaa hankkineeni sellaisen...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 09 Maalis 2013, 14:37 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
:laughing-rolling:
Sairaalaa ja tuoksuja ei kyllä kannata live-elämässä sekoittaa. Terv. nimim. Yksi Guerlain yököttää edelleen, koska suihkautin sitä leikkauspäivän aamuna iholleni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 10 Maalis 2013, 09:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Mä niin vähän näen unia, mutta näin kipeänä sitä sitte kehkeytyykin jos minkämoista tarinaa pääkopassa.
Olen pitkään pohtinut j punninnut Classique tuoksun hankkimista. Ensimmäinen tuoksu josta sain eräältä komistukselta spontaanin kehun, ja koen sen myös itse sopivan minulle. Eräs asia joka kuitenkin on hankinnan esteenä (köyhyyteni lisäksi) on se pullon muotoilu. Jumankauta sitä torsoa. Ja sen lukuisia eri variaatioita.. :angry-screaming:

Mutta tähän uneeni. En tiedä voinko sanoa nähneeni jollain tavalla unta unen sisällä. Heräsin siis siihen, että unessani heräsin ja sänkyäni vastapäätä olevalla seinällä oli hylly TÄYNNÄ kys inhoamiani torsoja ja niiden modifikaatioita, osa hieman brutaalimpia kuin mitä tosielämän versiot.. Järjestelmällisessä rivissä kuin sotilaat konsanaan seisoivat siinä ja tunsin kuinka ne tuijotti minua vihaa täynnä tuhkakasojen keskellä. Tai olisivat tuijottaneet jollei niiden kuvottavat tyhjäkatseiset päät olisi lojuneet lattialla ruumiinsa hylänneenä. Päät, jotka erehdyttävästi huokuivat Nicki Minaj -parfyymipullon estetiikkaa yhdistettynä muumin mörön jäätävään katseeseen. Hyvin hämmentävä tunne niin sanotusti herätä kahdesti peräkkäin säpsähtäen. :shock: Se kylmäävä tunnelma mikä ympärilläni vallitsi unessa. hrrr

Tuo oli painajainen pahimmasta päästä. Ihan jopa alusta alkaen, mutta ne silmät.... Sanokaa mitä sanotte mutta 21-vuotiaana on vielä ihan sallittua pelätä Mörköä! :sad: Varsinkin Nicki Minaj -mörköä. En varmasti edelleenkään uskalla katsoa muumeja, etenkään nyt. Enkä ole varma tuosta parfyymihankinnastakaan. En osaa tulkita merkkejä oikein. Tuleeko torsostani riivattu Chucky kun sen hyllyyni hankin vai onko tämä uhkaus jonka tarkoituksena on vauhdittaa ostopäätöstä..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 10 Maalis 2013, 09:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Josko se vain ois pelko siitä ettet pitäisikään siitä? Ostahan poies. :aurinko:
Ps, minäkin olen muutamaan otteeseen elämäni aikana nähnyt unta että olen nukkunut ja herännyt kaksi kertaa. Se on metkaa täytyy kyllä myöntää. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 19 Kesä 2013, 18:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Näin tässä yhtenä yönä unta, että olimme porukalla lähdössä taas reissuun, Tallinnaan se vissiin oli tälläkin kertaa. Matkanjohtajana toimi Jaakiem. Jaakiem, no koskas lähdetään? :P

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 42 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group