Tänään on 25 Huhti 2024, 07:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 03:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Olen erittäin harvoin kateellinen mistään kenellekään, mutta se etten pääse osallistumaan saa minut vihreäksi kaikkia osanottajia kohtaan. Ottakaa sitten kuvia ainakin tuoksusämpleistä, jos ette toisianne innostu fotaroimaan. :mrgreen:

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 09:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
SprayEnjoy kirjoitti:
Olen erittäin harvoin kateellinen mistään kenellekään, mutta se etten pääse osallistumaan saa minut vihreäksi kaikkia osanottajia kohtaan. Ottakaa sitten kuvia ainakin tuoksusämpleistä, jos ette toisianne innostu fotaroimaan. :mrgreen:


Harmillista, ettet sieltä saarivaltiosta ehdi meidän treffeille. Mä lupaan ottaa kameran mukaan ja jokaisesta kuvasta erikseen lupaan kysyä lupaa julkaista täällä ja blogissani. Kyllä me varmasti parhaamme mukaan blogeissa ja täällä kerrataan olennaisin, että kaikki ystävät täällä voivat olla kuitenkin osallisina tällaisessa kivassa. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 17:52
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Itse tulen mitä luultavimmin suoraan töistä, joten kaikkein överimmät ehostautumiset taitavat jäädä toiseen kertaan (sori, Gogol). Vaatteet ja asusteet täytyy valita kaksi viikkoa sitten pakatusta matkalaukusta, en osannut reissuun lähtiessäni ollenkaan varautua tällaiseen juhlintaan. Mutta kyllä sieltä jotain löytyy. On muuten jännimmät treffit ikinä! Hyvällä tavalla, siis. Itsensä esittely -ketjussa vinkkasin jo vähän tuoksusta, jonka ajattelin tuoda.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 21:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kivaa Nekku, että sinäkin olet tulossa!

Minua jännittää jo tosi paljon! Tosin tulemiseni on nyt siitä kiinni suostuuko mies lähtemään Helsinkiin jo keskiviikkona (työjuttuja oikeasti vasta torstaina) mutta kovasti elän toivossa! En oikein tiedä siitä paljetimekostakaan, että kuinka tosissaan sitä pitäisi/kannattaa harkita. :lol: Ei sillä, että noita vaihtoehtoja kauheasti olisi. :roll:

Minulle tällaiset jutut ovat jännittäviä jo pelkän tulemisen takia. Olen huono kulkemaan vieraissa paikoissa jne. Onneksi saan mieheltä kyydin paikan päälle jos siis ylipäätään pääsen tulemaan, niin ei tarvitse jännittää sinne osaamisen takia. Hellininlle kiitos tarjouksesta treffata keskustassa, näillä näkymin olen siis tulossa kuitenkin suoraan oven eteen. :wink:

Kaikesta jännittämisestä huolimatta olen myös todella innoissani ja odotan kovasti kaikkien tapaamista!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 21:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hei kaikille!

lähetin teille kaikille ilmoittautuneille vielä kutsut sähköpostilla. Sähköpostissa on vielä puhelinnumero, mikäli ette löydä perille. Paiskatkaa viestillä, mikäli olet ilmoittautunut, mutta et ole saanut viestiä.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 21:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Mohn, toivon kovasti, että pääset treffeille! Ja mihin niitä paljetteja voisikaan laittaa päälle, jos ei tuoksuriehaan? Mulla on muuten sitten kaapissa myös smaragdinvihreä paljettijakku, jos joku kaipaa lisäblingiä ;)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 22:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jipii!!!!! Pääsen tulemaan treffeille!! Saattaa tosin olla, että myöhästyn noin tunnin verran aloituksesta kuljetuspoliittisista syistä johtuen. Mutta minua se ei jaksa harmittaa koska olen niin iloinen, että pääsen ylipäätään paikalle! :mrgreen: Noloahan se tietysti on könytä sinne kesken kaiken. :oops:

En yhtään tiedä minkä tuoksun ottaisin aveciksi. Saattaa olla, että kappaan kainalooni tusinapullon mutta onpahan ainakin sitten jotain kauhisteltavaakin. :lol: Paljettimekko päätynee lyhyen ja paksun varteni peitoksi ja muuten taidan turvautua jonkin sortin vintage-meininkiin. Pitäisiköhän lakata kynnet vallan punaisella... :wink:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 22:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa mukaan!

Viestissä oli ohjeet ja ovipuhelimen koodi. Soita, jos et löydä perille (numero viestissä).

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 22:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jep, koodit ja numerot hyvässä tallessa kännykässä. Oletan kuskini osaavan paikalle, minun ei tarvitse kuin istua kyydissä ja odottaa perille pääsyä. :wink:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mä olen niin innoissani tästä!! Myös minä saan kyydityksen perille asti. Ja varoituksen sana vielä kerran - päälläni ei tulla näkemään sitä paljettia. :lol:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 00:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Voi ei Tiia, eikö yhtään paljettia?? :|

Minä pakotan itseni laittamaan sen hemmetin paljettimekon kun kerta aloitin. :lol: Sitäpaitsi se taitaa olla ainoa vaatekappale jonka omistan joka edes etäisesti muistuttaa cocktailasua. :wink:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 02:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Tiia, kiitos! Olen huomenna hengessä mukana. :) Naatiskelkaa!

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 08:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Koetetaan järjestää uudet tuoksutreffit kun Ilonakin on hoodeilla! Plus Toxu ja Jaakiem on jotenkin saatava narratuksi mukaan!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 09:31 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miunkin puolesta hauskaa iltaa!!

Ja nyt tarkkana: V-A-L-O-K-U-V-I-A !!! Ottakaa ihmiset hyvät valokuvia ja laittakaa niitä vaikka tähän ketjuun!

Lähikuvia, kaukokuvia, alastonkuvia... :D


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 11 Huhti 2012, 11:26, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 11:00 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä yritän askarrella itselleni naamarin treffejä varten. Olen vain pirun huono askartelemaan!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 136 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group