Tänään on 28 Maalis 2024, 18:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Täydellinen kokoelma?
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2014, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Löysin tämmöisenkin ketjun :aurinko: 1million vaihtoi omistajaa,lahjoitin ystävälle merkkipäivän johdosta ja itselleni tarpeettomana.Basenotesissa päivitin joitain aikoja sitten kokoelmani ja isoja pulloja(30ml tai yli)löytyy tällä hetkellä 67.Niistä ehkä n.40 on mitä käytän säännöllisesti tai muuten kerään/olen ihastunut pulloon yms.Eli itsekin olen sitä mieltä,että merkki,hinta tai joku tietty sarja yms.ei vastaa mulle täydellisyyttä,vaan pidänkö niistä tuoksuista oikeasti.Ehkä vähän olen tuossa tinkinyt noitten 80luvun tuoksujen suhteen,niissä on jotain nostalgia arvoa(ennen kaikki oli paremmin jne... :sleeping-yellow: ).Ja tietysti joistain tuoksuista,jotka on lopetettu ei raaski luopua.Eli kyllä niitä sitten monia motiiveja rupesi löytymäänkin,kun vähän alkoi kaivelemaan ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Täydellinen kokoelma?
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2014, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha kirjoitti:
mukael kirjoitti:
^ Do tell, mitkä ovat nuo pari yhdentekevää (tällä hetkellä)? :geek:


Olisikohan Douce Amere tullut ostettua vähän hätiköiden kumminkin - en ihan varma ole vielä tästä, sillä tuo tuoksu omituisesti sekä hylkii, että vetää puoleensa, tätä en aivan heti ole panemassa kiertoon. Aqua di Parman viikuna on hyvä tuoksu, mutta tästä on tullut aavistus, että särmikkäämpikin viherviikuna vielä löytyy. Tämän vuoden halpislöydöistäkään en ole ihan satavarma, L'Occitanen Immortelle & Korresin pippurijasmiini - hyviä tuoksuja, mutta ovatko kumminkin vain ihankivoja... ...no aika näyttää näistä. Korresin tapauksessa vielä tuo drydownin samanlaisuus Guerlainin Spiritueuse Double Vanillen ja Tonka Imperialen kanssa tekee siitä vähän turhan lisän kokoelmaan (SDV:n ostin miehelle lahjaksi ja Tonka Imperialesta minulla on dekantti - täysi pullo saattaa tulla kun dekantti on tyhjennetty...).

Pari vähän hutiin mennyttä jo menikin kiertoon, CdG:n raparperi, joka osoittautui käytössä vähän liian saippuamyskiseksi (vaikka ensi-ihastumisen tunne olikin vahva) - ja Pradan vetiveri, josta pidän konseptin tasolla - mutta käytännössä se oli minulle aina aivan liian asiallinen.


Pakko muuten sanoa, että Douce Amere on lunastanut paikkansa.

Mutta nuo muut sitten menivätkin kiertoon. Siskoni rakastaa Korresin pippurijasmiinia - enkä ihmettele lainkaan. Mahtava tuoksu.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group