Tänään on 28 Maalis 2024, 23:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 20:30 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
Minä voisin aloittaa huomenna yhden tuoksun viikon. Valitkaa te minulle tuoksu (koska kasvanut tuoksuvarasto = päätöksenteon vaikeus):

http://www.fragrantica.com/member/16502/


Le Feu d'Issey. Suihkuttele reippaasti, hämmästytä maailmaa, ja opettele siinä sivussa itse kunnolla inhoamaan tätä Cavallierin ohi mennyttä neronleimausta.

Äläkä välttämättä tyydy pelkästään yhteen viikkoon. Pidä tuoksua niin pitkään kunnes kyllästyt siihen. Sitten myyt pullosi minulle. Capiche?

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 20:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
AHHHAAHHAHAHAAA. BUHAHAAAAAAA!

(Mutta Feu-viikossa on kyllä ideaa, otetaan Kiehlsin jälkeen.)

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 21:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Voisinpa hyvinkin pitää Mûre et Musc -viikon. Tosin tulisi kuitenkin huijattua MeM Extrêmellä, Parfum MeM:llä ja Cologne MeM:llä... ;)

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 21:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
Kiehlsin myskillä lähtee!


Onnea ihmiskokeeseen.

Mä olen mennyt varmaan kohta sen viikon pelkästään Antaeuksella. Jos nyt voisi valita uudelleen, niin ottaisin jonkun helpomman tuoksun pitkään pidettäväksi. Tässä kyllä oppii tuoksun kaikki hyvät ja huonot puolet. Oikeastaan olisi fiksua pitää samplea päällään monta päivää, ennen kuin tekee mitään koko pullo -ostoksia. Tuoksu kerrostuu kivasti itsensä kanssa, kun se jää kaikkiin vaatteisiin ja iholle.

Jos oikeasti haluisi signature-tuoksun, niin sitä pitäisi pitää niin usein, että ihmiset osaisivat yhdistää sen sinuun.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 21:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Toxu :laughing-rolling:
hyvä juoni kerrassaan !

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 11:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
toxu kirjoitti:
Kamicha kirjoitti:
Minä voisin aloittaa huomenna yhden tuoksun viikon. Valitkaa te minulle tuoksu (koska kasvanut tuoksuvarasto = päätöksenteon vaikeus):

http://www.fragrantica.com/member/16502/


Le Feu d'Issey. Suihkuttele reippaasti, hämmästytä maailmaa, ja opettele siinä sivussa itse kunnolla inhoamaan tätä Cavallierin ohi mennyttä neronleimausta.

Äläkä välttämättä tyydy pelkästään yhteen viikkoon. Pidä tuoksua niin pitkään kunnes kyllästyt siihen. Sitten myyt pullosi minulle. Capiche?

Kuva


Ei ollut mun lähiparfymeriassa Le Feu d'Isseytä. Oli Le Feu d'Issey light, mutta se lienee täysin eri juttu?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 12:18 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Jaakiem, en ole sitä Le Feu D'Issey Light versiota koskaan haistellut. Arvostelujen mukaan tuo Light-versiokin vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Muistatko paljonko se puteli siellä maksoi?

Ja Kamicha ja muuta tietäväiset, huhuu! Oletteko koskaan tuota Light-versiota nuuhkineet? Miten se vertautuu siihen tajunnanräjäyttävään alkuperäiseen??

Eli näistä avaruustisseistä on kysymys:

Alkuperäinen (1998):
Kuva

Light (2000):
Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 18:19 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
TUOLTA voi muuten tarkistella, minkämoisia hintoja euroopan eBayllä pyydetään lakkautetusta Le Feu D'Dissey / Light kaksikosta. Huhhuijakkaa.

Niin Jaakiem, paljonko se Light siellä lähiparfymeriassasi maksoi, ja haistelitko sitä mahdollisesti itse? Mitä tykkäsit?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tässä taas huomaa, ettei tiedä tuoksuista ja niiden markkinoista läheskään niin paljon kuin luulee. Kiinnitin huomiota pulloon vain sen vuoksi, että olitte puhuneet tuon sisartuoksusta ja kysyin sitä. Muuten en olisi huomannut sitä ollenkaan. On varmaan paljon tuoreempia, yllättäen lopetettuja tuoksuja, joiden arvoa ei oikein kukaan arvaa.

Haistelin minä tuotakin. Se oli muistaakseni kevyesti jännä mutta kevyt. Ei tehnyt suurta vaikutusta, kun olin ennen sitä haistellut muun muassa (vintageversiota?) Jean Patoun Sublimesta, joka tuoksui aika paljon siltä hilloiselta ruusuabsoluutilta, jota haisteltiin Tauer-illassa.

Siellä oli myös muita nimiä ja pulloja, joita en lainkaan tunnistanut. Kiinnitin huomiota muun muassa Guerlainin Jardins de Bagatelleen ja ikkunassa olleeseen Jean Desprezin bal a Versaillesin, mutta nyt jälkikäteen tarkisteltuna molemmat näyttävät olevan yhä tuotannossa. Otin pari kuvaa sieltä ja laitan ne näytillä, kunhan ehdin, niin voitte katsoa sitten, että mitä olisi pitänyt hamstrata, kun olisi tiennyt.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
MITÄ! Oisko siellä ollut myynnissä Jardins de Bagatellea? Eikä myyjä sanonut mulle mitään! Aaargh jos oli, se on nimittäin mun ostoslistalla, mulla on vain mini.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:30 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sainhan minä kumminkin tuolta napattua kolme vintage-Guerlainia, joten ei huonosti sekään.

Jotenkin en ole hirveästi innostunut siitä, että ostain tuoksuja jälleenmyyntiä varten. Mielelläni ostan talteen, jos tiedän, että joku on varmasti kiinnostunut tietystä tuoksusta. Varastoon ei houkuttele mitään ostaa, koska kertyy noita pulloja muutenkin. Jos niitä rupeaisi myymään enemmänkin, niin alkaisi tuntua vähän sivuelinkeinolta ja vaatia jo aikaa, kun pitäisi seurata otollisia kauppakohteita, eikä omia tuoksukiinnostuksia.

Eikä mulla ollut kamalasti aikaa myymälässä. Omistaja piti kiltisti ovia mulle auki vielä puoli tuntia sulkemisajan jälkeen, kun tsekkasin läpi tuoksuja.

Niin se kemikalio on sulkenut tänään perjantaina ovensa loppulisesti, joten siksi niitä tuoksuja myytiin tavallista halvemmalla. Luulisin olevani omistajan kanssa niin hyvissä väleissä, että voisin vielä soittaa ja ostaa pullon, mutta en tiedä, miten haluan paljon nähdä stressiä näiden tuoksupullojen takia tai ostaa niitä jälleenmyyntiarvon vuoksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ehkä olisi pitänyt ostaa enemmänkin pulloja, mutta nytkin jo tuntui, että mopo karkaa käsissä, kun alkoi pulloja kertyä pöydälle. Tein ehkä pienen shoppailumokan siinäkin, kun ostin uuden Opium edp:n, enkä ruvennut vääntää kättä siitä, että olisinko saanut ostettua vanhempaa pullomallia, minkä olin näkeväni yhdessä nurkassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Anna kirjoitti:
MITÄ! Oisko siellä ollut myynnissä Jardins de Bagatellea? Eikä myyjä sanonut mulle mitään! Aaargh jos oli, se on nimittäin mun ostoslistalla, mulla on vain mini.


Se taisi olla vanha testeri, vaikka sillä olikin pahvit ja korkki, eikä välttämättä olisi ollut kaupan. En saanut Jickyäkään ostettua.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Juu ei kannata stressata. Siellä olisi varmasti jokainen meistä tehnyt löytöjä, mutta et sää saa muiden tuoksuasioista stressata. Tuonne olisi ollut hienoa päästä kaivelemaan kyllä. Se vain harmitti, että kun tuo on aika kallis tuoksu eikä niin helpolla saatavissa ja vaikka pyysin luettelemaan kaikki Guerlainit niin se jäi mainitsematta. No ei se mitään, saan mä sen silti maailmalta ostettua, älä vain mun hömpötyksistä ala stressaamaan. Sä hommasit mulle jo kaksi mahtavaa pulloa, kiitos niistä :romance-heartsmiley:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jaakiem kirjoitti:
Anna kirjoitti:
MITÄ! Oisko siellä ollut myynnissä Jardins de Bagatellea? Eikä myyjä sanonut mulle mitään! Aaargh jos oli, se on nimittäin mun ostoslistalla, mulla on vain mini.


Se taisi olla vanha testeri, vaikka sillä olikin pahvit ja korkki, eikä välttämättä olisi ollut kaupan. En saanut Jickyäkään ostettua.


Juu ehkä hän vain halusi pitää sen itsellään, kaunis tuoksu.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group