Tänään on 28 Maalis 2024, 18:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 22:57 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ehkä yllättävintä on se, että miten huonosti tuoksujen myyjät tuntevat tuotteensa. Enkä tarkoita vain lähiparfymeriaani, vaan yleensäkin. He eivät selvästikään aina tiedä, jos jonkun tuotteen valmistus on lopettu ja saatavuus huonontunut. Miksi panna alekoriin tuotetta, josta maksetaan netissä huippuhintoja?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 07:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulla oli aikanaan minipullo myös tuota Le Feu Lightiä (on tainnut unohtua Fragrantican profiilista) - mutta siitä ei tullut koskaan suosikkia. Onhan sekin ihan kiehtova ja massasta erottuva tuoksu, mutta kukkasektori dominoi siinä liikaa makuuni. Tavallaan originaalissa viehättää se paksu nektarimaisuus, se puuttuu tuosta light-versiosta kokonaan. Siinä menee tuoksujuonteena sellainen aika konventionaalinen kukkaismyski (puhtomyskiä) - jonka rinnalla on sitten elementtejä Le Feusta (pippuria, maitomaisuutta, karamellisävyjä, jotka on hienosti tasapainotettu, synteettissävyinen puu-ambrapohja) ja melko erottuva anis, josta pidän kyllä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 11:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kiitokset Kamicha tuosta.


Jaakiem kirjoitti:
He eivät selvästikään aina tiedä, jos jonkun tuotteen valmistus on lopettu ja saatavuus huonontunut.


Pihalla ovat kuin lumiukot. Suomessa ainakin, mutta tilanne ei ole välttämättä juuri sen parempi ulkomaillakaan...

---------------------------------------------------

Tämä ketju on karannut hiukan raiteilta. Haitanneeko tuo ketään, mutta todetaan nyt se että, kyllä, kyllä voisin helpostikkin kuvitella pitäväni yhtä tuoksua viikon ajan.
Se mitä en voi kuvitella, on se että haistelisin vain yhtä tuoksua viikon ajan. :roll:

Kyllähän miekin tuoksuja tykkään päivittäin pitää, mutta en suhtaudu hajuvesiin yhtä pragmaattisesti kuin useimmat teistä. Olen ennenmuuta haisteluholisti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 13:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
:toxu:, meillä on siis jotakin yhteistä! :mrgreen: Minä olen oikeasti huono pitämään tuoksuja ylläni ilman jotakin erityistä syytä. Yleensä pukeudun hajuveteen vain juhlia, tapaamisia tai erityisiä ihmisiä varten. Kotona ja arjessa en juurikaan käytä hajuvesiä. Kotosalla ollessa rakastan kokeilla tuoksuja. Niin kuin yllä jo totesin, niin periaatteessa se viikko yhdellä tuoksulla menisi kyllä, mutta en ole varmaan koskaan käyttänyt tuoksua kokonaista viikkoa! Ehkä joskus teininä.... :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 10:11 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mä voisin kyllä ihan helposti käyttää yhtä tuoksua kokonaisen viikon. Välillä mulle tuleekin kausia, että huomaan käyttäneeni lähestulkoon yksinomaan jotain tuoksua. Nyt tiistaina lähtö Singaporeen ja Balille kahdeksi viikoksi ja mukaan lähtee vain Roger & Galletin Bois d`Orange. Sitä siis luvassa kokonaiset 2 viikkoa. :D Luulen, että sen appelsiinipuinen unisex-meininki sopii hyvin kosteaan +30 ilmastoon. Pakkaan kyllä saman sarjan vartalovoiteenkin mukaan hieman tehostamaan tuoksua.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 13:30 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Anissa kirjoitti:
Mä voisin kyllä ihan helposti käyttää yhtä tuoksua kokonaisen viikon. Välillä mulle tuleekin kausia, että huomaan käyttäneeni lähestulkoon yksinomaan jotain tuoksua. Nyt tiistaina lähtö Singaporeen ja Balille kahdeksi viikoksi ja mukaan lähtee vain Roger & Galletin Bois d`Orange.


Katie Puckrikin nettisivuillla jossain keskustelussa tuo valittiin parhaaksi sitrustuoksuksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 04 Syys 2012, 14:23 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
^Ei ihme. Tuo on tosi raikas unisex tuoksu, missä on puisia vivahteita mukana. Käy siis oikeastaan tilanteeseen, kuin tilanteeseen. Tykkään siitä todella paljon. Fragranticassa sitä oli joku haukkunut vessanraikastimen hajuiseksi, mutta jos mun vessanraikastimet tuoksuisi tuolta, niin en varmaan muuta käyttäisikään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 04 Syys 2012, 15:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Se on vaan sitä, että jos tuoksuu appelsiini tai mänty, niin verrataan vessanraikastimeen, minttu niin hammastahnaan. Ei yhtään lähdetä arvioimaan nuotin laatua, luonnetta tai vaikka sitä, miten sitä on mahdollisesti jalostettu tai tuotettu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 07 Syys 2012, 12:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Minulla oli viikon Kreikan-lomalla mukanani Ninfeo Mio, joka ei kyllä siinä kuumuudessa kovin kauaa iholla pysynyt. Lentokentällä tietty testailin tuoksuja, ja kerran saaren pääkaupungin parfymeriassa Hermèsin puutarhatuoksuja, jotka olivat yllättävän pysyviä siinä ilmastossa. Ja hirmu happamia! Muuten en ikävöinyt tuoksuja, sen verran läkähdyttävää oli.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 27 Syys 2012, 21:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Nyt kävi niin, että tuli ihan suunnittelematta pidettyä Mitsouko-viikko! :D

Vaihtelin tosin EdT:n, EdP:n ja parfyymin välillä, mutta silti.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 03:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Voisin hyvin käyttää viikon vain yhtä tuoksua, ja olenkin käyttänyt, vaikka se tylsää onkin. Joskus kun on meneillään sellainen tuoksutylsistyminen niin tulee valittua useita päiviä putkeen joku mieto ketään ärsyttämätön arkituoksu joka sillä hetkellä miellyttää. Yleensä se on joku tuoksu joka ei herätä itselläkään mitään voimakkaita tunteita/mielipiteitä suuntaan eikä toiseen.

Yhden tuoksun varassa olen myös aina matkustaessani, ja olin useasti kun elin kahdella paikkakunnalla. Jälkimmäinen on pitkään jatkuvana todella hankala ja rasittava tila, sillä tuntuu että homma menee pikkuhiljaa aina siihen että kaikki on koko ajan väärässä paikassa. :violin:

Voisi olla kyllä kiinnostavaa kokeilla yhden tuoksun viikkoa jollain voimakkaammalla, tai ylipäätään mielenkiintoisella tuoksulla. Uskon että sillä tavalla saa vanhoista tutuistakin tuoksuista paljon enemmän irti, ja löytää niistä uusia puolia. Tässä on tosin myös se vaara, että alkaa jotain vihaamaan jotain aina miellyttävänä pitämäänsä tuoksua! Tällä hetkellä yhden tuoksun viikko ei vain tunnu oikealta, sillä mieluiten haistelen ainakin kahta tuoksua päivässä. :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 08:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Heh, tässä ois mullekin kyllä haastetta. Viikko saman tuoksun kera :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yhden tuoksun viikko
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2013, 21:32 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Vietin ennen pääsiäistä varmaan 1,5 viikkoa Mimosa pour Moin kanssa kun kaikki muu tuntui viiltävän nenää. Jonkinlaista herkistymistä on meneillään. Luulen, että joudun ottamaan tuoksupaaston piakkoin.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group