Tänään on 28 Maalis 2024, 12:07

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 18:31 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Täällä joulu myös sukulaisten parissa, tosin tänään jo töihin palattu. Itse sukuloimiset tuoksuttomana siskon hajustevamman vuoksi, mutta nukkumaan vuorotellen Nez á Nezin Ambre á Saden sekä Lutensin Louven kanssa. Täydellistä laiskuutta ja ylenpalttisia nautintoja siis. Mieheni lahjoi minua Oscar de la Rentan Live in Lovella, jota tykkään kyllä taas keväämmällä käyttää, mutta en niin paljon, että olisin sen itse koskaan hankkinut :roll:

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 20:14 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla meni joulu, niin kuin odotinkin. Aluksi vähän ahdisti kaikki kohtuuttomat odotukset, mutta sitten helpotti ja loppuaika meni syödessä ja nukkuessa. Lahjoja ei tullut yhtään, mikä oli odotettuakin.

Voin kuitenkin jatkaa tätä joulun juhlimista vielä pari viikkoa, kun postista pitäisi tippua itselleni tilaamiani tuoksulahjoja. Pitäisi ainakin tulla setti näytteitä Ausliebestä, vintagetuoksu Surrenderista (jos tilaus onnistui), vintage-Jules Ebaysta, Fragranticasta voitettu uutuusnäyte, Penhagolin miniatyyrisetti, L'artisanin miniatyyrisetti ja satamillinen Navigateur... Olenkohan minä ollut taas tuhmana, vaikka uusi vuosi ei ole edes vielä alkanutkaan?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 19:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Saa kaupunki jättää vaikka lopputalven lumet auraamatta meidän puolesta: Joulupukki toi miehelleni ja minulle hienot kanadalaiset lumikengät. Nyt sitten kaikki pohtimaan lumikenkäilytuoksuja. L'Escens Flamboyant? Diorella? Hiki?

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 21:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Meilla oli kanssa tosi mukava sukujoulu, ihana oli pitkasta aikaa olla kaikki joulunpyhat kotimaassa!
Mina sain itseltani lahjaksi sen Trésor Midnight Rosen ja miehelle ostin Versacen pour Hommen, kun siita kovasti tykkaa. Lisaksi mies sai Bvlgari pour Hommen uutena tuoksuna.
En ollut toivonut mitaan tuoksulahjoja, joten sellaisia ei tullutkaan, muita lahjuksia tuli ihan kivasti :romance-heartsmiley:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 22:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Syysviiru kirjoitti:
Saa kaupunki jättää vaikka lopputalven lumet auraamatta meidän puolesta: Joulupukki toi miehelleni ja minulle hienot kanadalaiset lumikengät. Nyt sitten kaikki pohtimaan lumikenkäilytuoksuja. L'Escens Flamboyant? Diorella? Hiki?


Mä yhdistän lumikenkäilyyn märän koiran hajun, pojallani on kaksi rotikkaa, joita hän lenkittää tässä talomme ympärillä olevassa metsässä umpihangessa. Pojalla lumikengät ja koirat hyppivät hikisinä lumikuopasta ja -kasasta toiseen :D

Joulu meni ihan ok, rauhallisesti. Tänään oli mukava käydä ruokakaupassa, kinkku alkaa jo tökkiä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 08:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Mä olen niin jouluihminen, että viitsin ajatella sitä vielä (vai pitäisikö sanoa jo?) tammikuussakin. Saatan ostella joululahjoja pitkin vuotta, tai ainakin kirjaan lähipiirin lahjatoiveita ja haaveita salaa ylös. Joulukorttien ja kodin koristelujen suunnittelun alan jo syyskuussa, tykkään kun on kaikkee askarreltavaa ja laitettavaa. Ruoat meillä hoitaa mies. :occasion-santa:

Viime jouluna en saanut tuoksulahjoja, minulle on kuulemma niitä niin vaikea hankkia koska olen kuulemma niin nirso. Itse en allekirjoita tuota, tai saatan ollakin tietyllä tavalla valikoiva mutta mielestäni silti melko kaikkiruokainen. :D En ole pariin vuoteen hankkinut myöskään itse itselleni joululahjoja, lahjon ja palkitsen itseäni niin ruhtinaallisesti pitkin vuotta etteä tuntuu ettei tarvitse. Itse annoin tänä vuonna yhden tuoksun lahjaksi, kun mies ennen joulua pohdiskeli ääneen että pitäisi hankkia pitkästä aikaa joku uusi.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 08:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Joko täällä ollaan keretty jouluasioita mietittimään? :occasion-santa:

Itse olen hieman pohtinut olisiko lähipiirissä kohdetta tuoksulahjoille, mutta ei ole vielä tullut mitään loistavia ideoita. Mutta ihan muita asioita ja ylipäätään joulunodotusta miettiessäni keksin mainion joulukalenterin! Siinä yhdistän huvin ja hyödyn, nimittäin minulla on aivan liikaa tuoksunäytteitä joita en ole kerennyt syystä tai toisesta haistelemaan. Ajattelinkin tehdä itselleni tuoksujoulukalenterin!! :music-guitarred: Luukussa numero 24 on tietysti täysikokoinen pullo, joka on joululahja itselleni. Olen vähän miettinytkin että mikä se voisi olla, mutta vaihtoehtoja on niin monia! Tietysti voisin tehdä niin että laitan kalenterin viimeiseen luukkuun yhden, ja kuusen alta löytyy vielä toinen! :D

Minulla on tänä vuonna tulossa melko poikkeuksellinen joulu, ollaan nimittäin parin ystävän kanssa suunniteltu viettävämme joulu yhdessä täällä minun luonani. Olen henkeen ja vereen jouluihminen, mutta en missään määrin perinneihminen. Joulu saa minun mielestäni olla erilainen vaikka joka vuosi, kunhan siihen sisältyy ruokaa, juomaa ja hyvää mieltä! :occasion-xmas: Ensin suunnittelin viettäväni aivan överin kitch-joulun laivalla, mutta risteilyjen hinnat nähtyäni tulin toisiin ajatuksiin.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group