Tänään on 28 Maalis 2024, 11:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tabac Original
ViestiLähetetty: 08 Loka 2013, 12:59 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Kehtaako ostaa 23v. tuoksuista perustamattomalle veljelle joululahjaksi, vai oisko vieressä pönöttäneet David Beckhamit parempi veto?

Kuva

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tabac Original
ViestiLähetetty: 08 Loka 2013, 13:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Oliko tämä oikea kysymys vai vaan huumoria.

Mää kyllä passaisin. Tabac on aika hard core -kamaa Suomessa. Käyttäjä löytyy ikäryhmästä 60+ eli epäilen, ettei perusnuorimies välttämättä tykkää. After shavet sinälläänkin on kysymysmerkki. Suomessa niitä taidetaan käyttää aika vähän. En tykkää itsekään laittaa tuoksua suoraan naamalle. Monet käyttävät ajon jälkeen varmaankin jotain perusrasvaa tai balsamia.

Itse en ostaisi lahjasettiä perusmarketista, kun niiden valikoima on niin kurja. Jonkun L'Occitanen ottaisin mielelläni. Nuoremmalle miehelle menee varmaan joku Body shopin lahjapakkaus mukisematta.

Jos harrastaa märkäajoa, niin kaikenlaiset terät ja partasaippuat ovat hyviä lahjoja. Kohtuuhintaisia ostaa, mutta ei saa oikein muualta kuin nettikaupoista. Kunnon partasuti olisi tosi hieno lahja, jos sattuisi olemaan ylimääräistä pätäkkää enemmänkin.

Oletko muuten haistellut Tabaci itse? Mitä tykkäsit? Se ei sinänsä ole huono tuoksu. Ei vain taida olla muodissa nyt. Mulla oli armeijassa aikoinaan Tabacin deodorantti. Asia on jäänyt sattumalta mieleen. Olin laittanut talvileirillä maitopullon makuupussin sisään, ettei se jäädy. Sinne se unohtui, kunnes ruvettiin etsimään hajun lähdettä. Käytin koko deodorantin, kun yritin peittää pilaantuneen maidon tuoksua makuupussissa. Itse en tuonkaan muiston vuoksi Tabaciin tarttuisi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tabac Original
ViestiLähetetty: 08 Loka 2013, 22:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Olen siinä mielessä Jaakiemin kanssa samoilla linjoilla, että varmasti ihan markettivalikoimastakin löytyisi useampia tuoksuja, jotka olisivat samaan aikaan Tabacia helpompia nuorelle miehelle (etenkin kun ei tuoksuista perusta) että kuitenkin samaan aikaan laadukkaampia kuin vaikka ne beckhamit. Kyselin joskus alkuvuodesta lahjavinkkejä omalle veljelleni (täyttää kohta 24), ja silloin sain useita hyviä vinkkejä - vieläköhän on tallessa se ketju...

Edit. Löytyi! Ei tosin ollutkaan oma ketjunsa, vaan yhden ketjun syövereissä: http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f=1&t=132&p=16916&hilit=valmistujais*#p16916


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tabac Original
ViestiLähetetty: 09 Loka 2013, 20:40 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Hehe, no oli siinä osa huumoria koska meidän supermercadon hyllylle päätyneet tuoksut ei voi olla hyviä. Vähintään noiki putelit on ehtineet härskiintyä, ja kylän esiteiniväestö availee järjestään kaikki meikkipurtilot että ne kuivuu viikossa käyttökelvottomiksi... Mutta ihan tosissaan mietin, kuinka saisin koukutettua maksimaalisen määrän läheisiäni tuoksuihin (jotta ois helpompi hankkia lahjat & hankkiutua eroon tuoksuista joista ite en tykkää), joten kiitti molemmille vinkeistä!
:banana-jumprope:

Jaakiem kirjoitti:
Oletko muuten haistellut Tabaci itse? Mitä tykkäsit? Se ei sinänsä ole huono tuoksu. Ei vain taida olla muodissa nyt. Mulla oli armeijassa aikoinaan Tabacin deodorantti. Asia on jäänyt sattumalta mieleen. Olin laittanut talvileirillä maitopullon makuupussin sisään, ettei se jäädy. Sinne se unohtui, kunnes ruvettiin etsimään hajun lähdettä. Käytin koko deodorantin, kun yritin peittää pilaantuneen maidon tuoksua makuupussissa. Itse en tuonkaan muiston vuoksi Tabaciin tarttuisi.


En oo haistellut (tai sitte en vaan muista!) ja siksi oonkin utelias, ehkä ostan noi vaan itelleni, saisin ihan saletisti päitä kääntymään. Mutta en ihmettele tuommosen kokemuksen jälkeen, jos kys tuoksu ei huvita enää. Tuli sellanen olo, ettei pitäis nauraa, mutta hihittelin kuitenkin :D

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group