Tänään on 28 Maalis 2024, 13:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2013, 00:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kamicha kirjoitti:
Jaakiem, jos päädyt joskus myymään GPH:n niin ostajaehdokas on täällä *sädekehä*.

Ja täällä ostajaehdokas RGPH:lle 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Joulu 2013, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Minulla on varapullot vain L'Artisanin Vanille Absolumentista ja Traversée du Bosphoresta, kutakin yhdet. Jälkimmäisestäkin tosin sen vuoksi että lähettivät minulle ensin puolikkaan ja sain sen vuoksi toisen.

Oikeasti minua kyllä ahdistaa ajatus useiden suosikkien loppumisesta, ja siitä että pitäisi elää loppuelämä ilman. Kävihän minulle jo rakkaan Boucheronin kanssa niin että edelleen kaipaan ja ikävöin sitä alkuperäistä koostumusta, ja tuosta uudesta reformulaatiosta tulee vain haikea mieli. Eli oikeasti voisin kyllä hankkia varapulloja useammastakin tuoksusta, harmi vain että monet juuri niistä tuoksuista on jo lopetettu joten voin vain haaveilla hankkivani niitä. Ne tuoksut taas jotka ovat vielä tuotannossa saavat odottaa joko ykköspullon loppumista tai lakkauttamishuhuja. On niin paljon muitakin tuoksuja jotka ovat ostoslistallani, etten mitenkään voi keskittyä backup-pullojen hamstraamiseen.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Joulu 2013, 19:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Tunnustan ylpeästi swapanneni viimeisenkin back-up-pulloni. Vara-Lolita Lempicka sai uuden onnellisen omistajan ja minä kohta uutta nuuskittavaa :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group