Tänään on 19 Maalis 2024, 06:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
En löytänyt mitään vastaavaa ketjua joten aloitin uuden, eli mitä kiinnostavia tuoksu-uutuuksia on tulossa tai hiljattain tullut markkinoille? Joko mainstream- tai niche-rintamalta, kaikki käy. Tai onko joku tuoksu kuulostanut mainosten ja kuvausten perusteella kiinnostavalta, mutta ollutkin sitten aivan täysi floppi? Mistä löydätte tietoa uutuuksista, törmäättekö niihin vahingossa vai etsittekö aktiivisesti? Mikä tappaa kiinnostuksen heti alkuunsa, onko se tympeä mainonta vai kartteletko tiettyjä taloja tai tuoksutyyppejä?

Olisi myös kiinnostavaa tietää onko tuoksujen loputon versiointi ja monet monet flankkerit oikeasti kannattavaa bisnestä, vai olisiko sittenkin kannattavampaa julkaista tuoksuja välillä kokonaan uusilla nimillä ja pulloilla? Tämä nyt koskee lähinnä mainstream-tuoksuja toki. Tulee mieleen pahimpana talona esimerkiksi Dior, joka tuon lisäksi myös muutenkin sotkee nimien, vanhojen tuoksujen ja reformulaatioiden kanssa. Itseäni ainakaan ei meinaa jaksaa jatkuvasti markkinoille pukkaavat flankkerit kiinnostaa, ja uskon että sen vuoksi menee jotain potentiaalisia tuoksuja kokonaan ohi kun ei kiinnosta edes käydä kokeilemassa. Tässä yksi syy minkä takia niche-tuoksut alkoivat alunperinkin minua kiinnostamaan. :aurinko:

Poikkeuksena edelliseen, Thierry Muglerin vuosittain julkaistavat versiot tuoksuistaan ovat oikeasti kiinnostavia sen vuoksi että ne noudattelee aina jotain tiettyä teemaa jonka mukaan kaikki tuoksut tehdään. Ja pakko sanoa että haksahdan helpommin kaikenlaisiin limited edition-juttuihin, joten sekin lisää kiinnostavuutta tavallaan. :D Eli tällä hetkellä uutuudet joita haluaisin päästä haistamaan on Muglerin Aqua Chic -sarja, sillä vaikka vesituoksuista en niin piittaakaan, niin uskon että tällä talolla on antaa jotain kiinnostavaa sillä saralla, ja L'Artisanin Caligna (havunneulasia, mandariinipuun lehtiä, tammilastuja ja viikunaa) ja Ananas Fizz (rommin ja vaniljan lisäksi.. limited edition!!! :D ).

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 09:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Caligna kiinnostaa minuakin - ja Muglerit haistan varmasti, jos niihin jossain törmään.

Marnin uutuus pitää tsekata jo pelkästään viehkon pullon takia.
Kuva

Raparperin ja vetiverin ystävien kannattaa nuuhkaista Olfactive Studion uutuus Flashback, minulla on sitä tuolla tippanen odottamassa lähempää tutustumista.

Tuossa flankkeriajattelussa lienee se taustalla, että emotuoksun markkinointi antaa flankkerille kunnon lähdön. Samoin flankkerin mainostus buustaa myös emotuoksua. Massoille markkinointi on järkyttävän kallista puuhaa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 09:45 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Luulin jo että olen saanut tarpeekseni rumasta arabiäijästä ja hänen lieroksi osoittautuneen liikekumppaninsa tekosista, mutta...Miulla on ollut viime viikot aivan hillitön lakritsin himo, ja nyt Montale on julkaissut tuoksun nimeltään Aoud Greedy.
No, se on ensinnäkin ihanan Montalemainen nimi tuoksulle, sillä siinä ei ole oikeasti oudia sitten tippaakaan. (sen mitä olen lukenut, nouttilista tietysti mukaanlukien)
Sen sijaan sanotaan että se on Montalen copycat versio Lolita Lempickan au Masculin tuoksusta. Wau. Se kuullostaa tappavan hyvältä. Siis, superultrahypervoimakas, ikuisesti kestävä lakutuoksu?
Kyllä, kiitos.

Toinen uutuus mikä ehdottomasti kiinnostaa, on TÄMÄ
Ja katso! Siinäkin on lakua! :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 09:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ai niin, unohdinkin tuon Blackin! Sekin on testilistalla.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 13:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Mua kiinnostelee tuo Flashback kovasti. Mistä löysit näytteen Kamicha?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 13:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
mukaelilta sain. Mutta eikös sitä ollut jo ALZD:ssä?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 19:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
toxu kirjoitti:
Toinen uutuus mikä ehdottomasti kiinnostaa, on TÄMÄ
Ja katso! Siinäkin on lakua! :D


Tuohan vaikuttaa kiinnostavalta! Minäkin rakastan lakua, mutta koska en voi sitä enää syödä niin täytyy nauttia vain tuoksusta. :romance-heartsmiley:

Kamicha kirjoitti:
Tuossa flankkeriajattelussa lienee se taustalla, että emotuoksun markkinointi antaa flankkerille kunnon lähdön. Samoin flankkerin mainostus buustaa myös emotuoksua. Massoille markkinointi on järkyttävän kallista puuhaa.


No joo, tietystihän se on markkinamiesten ja rahan määrittämä juttu. Mutta jotenkin niiiiiin tylsää. :pläts:

Kamicha kirjoitti:
Raparperin ja vetiverin ystävien kannattaa nuuhkaista Olfactive Studion uutuus Flashback, minulla on sitä tuolla tippanen odottamassa lähempää tutustumista.


Tästä tulikin mieleeni että minullahan on Olfactive Studion samplesetti vieläkin kokonaan haistelematta!

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 20:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
toxu kirjoitti:
Luulin jo että olen saanut tarpeekseni rumasta arabiäijästä ja hänen lieroksi osoittautuneen liikekumppaninsa tekosista, mutta...Miulla on ollut viime viikot aivan hillitön lakritsin himo, ja nyt Montale on julkaissut tuoksun nimeltään Aoud Greedy.



Toxu, voih, kiitos vinkistä. Mua on myös tuo Au Masculin kutkutellut jo usean kuukauden, mutta taidankin hommata Aoud Greedystä näytteen. Aivan mahtavaa :aurinko: :pusi:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 15 Touko 2013, 12:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Nyt kutkuttelee eniten Le Labon kesäkuussa ilmestyvät Lys 41 ja Ylang 49. Nuotit kuulostavat kertakaikkisen taivaallisilta! Mietiskelin jo, että jos nuo ovat hyviä niin voisivat olla oiva kesäsplitti. En malttaisi odottaa... :banana-jumprope:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 16 Touko 2013, 16:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mä alan olla vissiin kesämielellä, Diptyquen Eau Moheli kiinnostaa kovin myös!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 16 Touko 2013, 16:31 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Mulla on myös listalla tuo Moheli :happy-cheerleadersmileygirl: Mietin jo sokkoa 8-) Diptyquen omasta kaupasta, 20 millin roll-onin saisi 35 eurolla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 16 Touko 2013, 22:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mäkin mietin! :D En tuollaista kyllä edes tajunnut, vaan pohdiskelin pulloa...ja päädyin et täytyiskö kuitenkin tilata näyte ensin. Onkohan se hyvä? Vai täytyisköhän... :think: täytyisi löytää vähän arvosteluja. (vai splittaisinko...)

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Taas uusi kesätuoksu kesämielellä käyvälle ihmiselle! Oijjoij tätä mä haluan haistaa! Koskakohan tulee myyntiin :aurinko: http://www.fragrantica.com/news/Heeley- ... -4366.html

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 22:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^ Ooh :scared-shocked: :romance-heartstiny:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 28 Touko 2013, 05:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^^ Jeps, minä myös. MUlla ei ole ainuttakaan Heeley:n tuoksua enkä ole niitä edes testaillut kovinkaan, oisinko Iiriksen jossain vaiheessa. MUtta tämä cocobello kyllä herätti kiinnostuksen kovasti. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group