Tänään on 28 Maalis 2024, 13:20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2014, 11:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Jaakiem kirjoitti:
Haisee aika lailla Bvlgari Blackilta, mutta ehkä pehmeämpi, mutta sen sinä varmaan jo tiesitkin.

Joo, en vaan oo Blackiä haistellut myöskään, niin ei pysty sen vuoksi siitä hakemaan referenssiä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 07 Touko 2014, 07:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jahas, ny mörköilevät CdG:n Sugi ja Wisteria Hysteria. Ensinmainitun saatan tilata jopa sokkona, olen niin varma, että kolahtaa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 12 Touko 2014, 11:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Voi hyvänen aika. Nyt sain sellaisen hullutuksen päähäni, että ostoslistalle meni Guerlainin Terracotta Le Parfum. En ole vielä edes kerennyt haistaa sitä, mutta olen tehnyt siitä jo pakkomielteen itselleni. Sehän on (kuvitelmissani) se täydellinen kesätuoksu! Ilman ei voi elää! Niin että laitetaan tuo sitten sen Shalimarin vaniljaflankerin toveriksi loputtoman ostoslistani kärkipäähän. Huoh.. :banana-linedance: :pläts:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 15 Touko 2014, 11:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei, mua kamalasti kyllä mietityttää tuo L´artisanin Nuit de Tuberosa. Tuberosa fanina tuota nyt tässä oon katsellut jonkun tovin.
Mitä tuumaatte, onko joku sitä nuuskinut, mimmonen on?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 16 Touko 2014, 00:39 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mä oon kehittänyt itselleni hienostuneen matalan profiilin pakkomielteen Lauderin Private Collection Jasmine White Mossista. Vaikuttaa tuoksulta jota en varmasti ainakaan inhoa ja jossa voisi pitää hienostuneen matalaa profiilia vaikka luentosalissa. Pliis lytätkää joku tää mulle (vaikka lähettämällä näyte!) ennen kuin ostan sokkona.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 16 Touko 2014, 12:04 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Silmiin osui tässä parfyymiversiot Goutalin orientaaleista. Ne myydään kolmen kimpassa, eikä minua kiinnosta kovasti Ambre fetiche. Enkä kovin usein edes käytä yhtäkään noista orientaaleista, jotka mulla on edp-versioina. Mutta kun ne ovat katoamassa lopullisesti, kun kyseessä on joskus vuonna 2007 julkaistu erikoiserä ja ovat tosi kauniissa pulloissa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 20 Elo 2014, 08:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No nyt on taas MÖRKÖ. Montalen Aoud Musk kuulostaa aivan liian hyvältä ollakseen totta. Se on myös PAKKO HAISTAA ennen tuota ylihintaisen Monegalin ostamista, voi olla, että vastaa samaan tarpeeseen - ja puoleen hintaan :roll: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 25 Elo 2014, 15:09 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Mulla on kipristellyt mielessä Bois et Fruits. Rrrrrrakastan kuivattuja hedelmiä, pippurinen aprikoosi on Daim Blondissa sen herkullisin ja mieleenpainuvin osa. Olen päässyt niin pitkälle että Farancenetistä tilasin export-pullon vain saadakseni pahoitteluviestin koska se olikin loppuunmyyty. En tykkään Lutensin isoista exclu-pulloista, ne ovat hirveän epäkäytännöllisiä ja vievät tuhottomasti tilaa mutta haluaaaaaan sen tuoksun. Enkä halua maksaa 75 millin pullo hintaa 50 millin pullosta ebayssä. Huoh.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 29 Elo 2014, 00:39 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
a) Ihana ASMR henkinen video : https://www.youtube.com/watch?v=8Pv8dOs8B5M

b) Tekisi melkein ihan tämän videon myötä tilata videolla vilahtava EdT maukkaine sivutuotteineen. Tämä paketti : http://www.allbeauty.com/gifts-and-sets ... ct-dad-kit

c) En sittenkään tilaa. No way, Jose. Tuoksukin on, hauskasta pullosta huolimatta, todennäköisesti ihan paska. Vaikka miten on mustaa teetä nouttina...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2015, 10:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Serge Lutensin L'Orpheline tekisi mieli tilata. Sen saisi Nettioutletista nyt melko edullisesti, mutta kamppailen itseni kanssa sillä oikeastaan minun pitäisi olla säästäväinen.. Mutta eikös se ole selvää säästöä kun halvalla saa!? :roll: :D ;)

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2015, 09:41 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ :naughty: ...vain jos se on oikeasti ollut haaveissa "listan" kärjessä jo tovin, eikä vain nyt tullut vastaan niin että "Ai niin tää! Ei ois pahan hintainenkaan!" ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2015, 03:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
mukael kirjoitti:
^ :naughty: ...vain jos se on oikeasti ollut haaveissa "listan" kärjessä jo tovin, eikä vain nyt tullut vastaan niin että "Ai niin tää! Ei ois pahan hintainenkaan!" ;)

No syksyllä kun sain samplen L'Orphelinesta niin ihastuin siihen niin kovin että sen piti olla joululahjatuoksu minulta itseltäni. Jätin sen silti hankkimatta kun sillä oli Tallinnassa liikaa hintaa mielestäni, vrt hintoihin muualla. Kun olin päättänyt etukäteen että siltä reissulta hankin itselleni joululahjan, niin päädyin sitten toiseen tuoksuun, mutta onhan tuo jäänyt silti vähän kaivelemaan.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2015, 09:07 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Perustelu hyväksytty.

Terv. Paraskin puhuja :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 12 Touko 2015, 20:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
AAAAPUUUUAAAA.

Olfactive Studion Panorama kuulostaa niin hyvältä, että sormi on jo liipaisimella. Puristanko?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 13 Touko 2015, 16:24 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Purista! :violence-rapidfire:

Panoramasta löytyy jokasortin viherrystä eli kitkerää (galbanum)vihreää, ruohoisaa vihreää, ja (viikunan)lehtevää vihreää, joista viimeisin vihreys on se pitkäkestoisin (kai väkisinkin aina vähän niin noiden vihreiden juttujen kanssa), ja vihreys lepää (kuusi)balsamisella ja vähän yrttishampoomaisella (ei eko-yrttishampoo vaan jokin 80/90-luvun ”muka-yrtti” tekele, jota en osaa yksilöidä... ja tämä on siis positiivinen assosiaatio) pohjalla. Wasabi on häilyvä impressio, jonka saa tuoksun löyhähdyksistä aina välillä, ei ole siis mikään yks yhteen piparjuuri.

Lyhyesti: Yatagan kesälomatunnelmissa.

Terv. Täysin johdonmukainen neuvonantaja :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group