Tänään on 29 Maalis 2024, 11:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Touko 2013, 00:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tiedättehän, mistä puhun. Ulkomailla puhutaan lemmingseistä, mutta sille ei taida olla suomennusta.

Nuo tuoksut, joista tulee luettua muiden mielipiteitä ja arvosteluja, kunnes se johtaa kenties näytteen ostoon tai jopa pullohankintaan.

Mitä teillä on mielen päällä just nyt?

Mulla se on tällä hetkellä Bandit? Toivoisin sen olevan ultimate-karu nahka, mutta pelkään sen olevan vain karkea kukkanahka. Tilasin siitä näytteen ja sen tulee varmaan joskus viikon päästä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Touko 2013, 13:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mulla on pakkomielle nyt Eau Mohelista. Olen jostain saanut päähäni, että se on pakko saada ja pian. Kuvittelen, että se on loistava kesätuoksu. Neroliin pitäisi tulla tuo ihan pian, tilaan sen sieltä koska en jaksa odottaa sitä aikaa minkä se tulisi ausliebezumduftista. Kesä on niin lyhyt!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Touko 2013, 20:55 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulle edelliset lemmingit olivat Shalimarin Madagascar-flankkeri (en ostanut sokkonäytettä tai -pulloa, mutta kävelin sen perässä kyllä pitkät matkat). Tuoksui 1970-luvun kinuskikekseiltä, kokeilin kahdesti mutta ei ole minun tuoksuni.
Ja sitten Hermesin Jour, jossa on lupaavan terävä avaus mutta lopputuoksu ei sitten kuitenkaan ihan täytä antamiaan odotuksia. Ja 1932, jolla on hieno nimi mutta plääh sisältö.

Mulle käy melkein aina siten että jos sorrun ostamaan tuoksusta kokopullon, se muuttuu vähän pakkopullaksi.

Juuri nyt ei mikään polttele, mutta ostin juuri muutaman viikon kutitelleen Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Biancan (typerä nimi). Tykkään tuoksun kitkeryydestä mutta tämän päivän kuumassa auringossa se haihtui minuuteissa pois ja jätti jäljelle vain pienen kärähdyksen kaapelinpäätä - taas uusi hutihankinta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 25 Touko 2013, 22:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Tuskaa. Ihan hirveää odotuksen tuskaa. Jotenkin onnistuin sekoamaan Le Labon tulevista uutuuksista, Lys 41:stä ja Ylang 49:stä. Nuotit ovat hirveän houkuttelevat, sellaiset mistä minä innostun. Ja nyt vähän väliä koitan katsella eri lähteistä josko jollain olisi niistä jo kokemuksia ja kerrottavaa. Aaapuaaaa. Kesäkuussa tulevat ja pari kommenttia olen onnistunut löytämään. Lys on kait naisellisempi ja kukkaisempi, Ylang moderni chypre. Kumpikin kuitenkin unisexejä, joten tuskin ovat sellaisia jollaisia niiden oletin ensi kerran nuotit nähtyäni. Mutta kuitenkin, pakko saada ne käsiini :scared-eek:

Onko kukaan muu näistä kiinnostunut? Onko muilla nyt mörköjä päässä?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 28 Touko 2013, 23:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Anna kirjoitti:
Onko muilla nyt mörköjä päässä?


On! Annick Goutalin Ninfeo Miosta on tullut kunnon mörkö, joka kutittelee mieltä ja houkuttaisi ostamaan. Siitä huolimatta että en ole yleensä keveiden ja vihreiden tuoksujen ystävä, ja teoriassa Aqua di Parma Blu Mediterraneo - Fico di Amalfi ajaisi saman asian (mutta vain teoriassa). Fico di Amalfissa ei ole kuitenkaan niitä sitruksia, sitä kitalaessa tuntuvan karvasta ja kirpeää tuntua, eikä sitä vehreyttä joka tuo veden kielelle. Hmm.. Vaikka pidän Fico di Amalfista, niin Ninfeo Miosta on kyllä tullut jo tuoksu, jonka tiedän palauttavan tulevaisuudessa aina tämän kevään / alkukesän mieleen. Kun haistan sitä niin mieleeni tulee pelkkiä positiivisia mielikuvia, ja muistoja näistä päivistä ja lähimenneisyydestä. :romance-heartsmiley:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 11:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Jardins de Bagatelle. Pitäisi olla helppo päätös: tuberoosaa ja Guerlain. Iholle en ole edes uskaltanut kokeilla koska paperilla siinä on kaiken kukkaisuuden seassa jotain epä(m)i(el)lyttävää. Toisaalta pari muutakin samantapaista tuoksua on haissut lapulla hirveälle ja toiminut omalla iholla varsin hyvin. No, kohta se on vain perhekokoisissa pörriäispulloissa niin ei tarvitse enää arpoa.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Syys 2013, 14:48 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Mun tekisi niin mieli tehdä sokkosukellus ja ostaa Enchanted Forest. Mutta entä jos en pidäkään siitä? Entä jos se ei ole (kalliin) hintansa arvoinen? Entä jos?

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Syys 2013, 14:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^on se. :banana-angel:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 18 Syys 2013, 16:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^Voi ihanaa kun tykkäsit :happy-cheerleadersmileygirl: - arvelinkin, että saattaisit.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 12:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
TF Atelier d’Orient Plum Japonais

Olen varma, että tykkään. Parinsadan sokkoihin en toki ryhdy. Harmi, että en ehtinyt Hollannin keikalla haistelemaan, varmaan olisi jostain löytynyt.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 12:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei kannata lähteä noin kalliisiin sokkoihin, vaikka muut yllyttävät. Mun mielestä se ei ollut niin autenttinen marjatuoksu, vaan enemmän vaniljainen marjakarkki.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 17:22 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha kirjoitti:
TF Atelier d’Orient Plum Japonais

Olen varma, että tykkään.


Tykkäät Plum Japonaisista tai syön proverbiaalisen hattuni.

Eri asia sitten onko hankinnan arvoinen, yleisluontoisesti tyyli on tutuksi tallattua maaperää Boxeuses - Feminite du Bois - Fille en Aiguilles -akselilla, ja voipi olla että jos tulee kovasti mieleen jokin itselle mieluisampi ennestään tuttu niin uuden sitten kääntää "huonommaksi". Mausteinen luumu aavistuksen savuisella ja omaan nenään myös hivenen nahkaisella puupohjalla (vähän kukkiakin seassa - kompleksinen!), ei marjakarkkia eikä erityisemmin vaniljaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 04 Marras 2013, 21:24 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Alien Les Parfums de Cuir EdP. Kannattaisko? Rakastan originaali-Alienia ja tekis niin mieli...

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 05 Marras 2013, 09:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^ :P Jos tahtoo -tiedät mitä täytyy tehdä :aurinko: Ihminen ei harmittele sitä mitä on tehnyt kun on siltä tuntunut, vaan sitä mitä on jättänyt tekemättä jos on halunnut. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 10:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
La Vierge de Fer oli vahanäytteen perusteella ihan jotain muuta kuin odotin. Ei häiritsevän metallinen vaan täydellinen liljakimppu. Tekisi hillittömästi mieli tilata mutta en luota noihin vahoihin tippaakaan. Nestemuodossa se on kuitenkin minun tuurillani ja nahallani täysin käyttökelvoton. Mutta... TAHTOO, TAHTOO! :banana-blonde:

Njaalgahaisyeini: helpottuiko nahka-Alienin kaipuusi jo?

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group