Tänään on 29 Maalis 2024, 01:59

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 00:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Offftopic, Taj Sunset lienee tuotu tälle sesongille uusintana, pakkaus hieman erivärinen kuin alkuperäinen.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 02:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Ahaa.. Onkohan muuten sama tuoksu? Minulla on 30 millisessä pullossa kyllä reilusti jäljellä, mutta en halua että se loppuu!

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 02:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Mä en tunne yhtään Yves Rocherin nykyisiä tuoksuja, mutta nostalgiamielessä olen keräillyt retroja miniversioina. Niistä ykkönen on 8eJour. Kuinka rakastankaan, suitsuketta ja kanelia. Pieni pisara riittää tunneiksi! Omiani olen keräillyt huutonetistä ja ebaysta.
Aikoinaan nämä oli juuri niitä halpiksia, nyt hinta tietty noussut. Mutta minipulloja saa edullisesti.
Niin ja vieläpä kehaisen, että hyvin on esim. tuo 8eJour kestänyt aikaa :) Ei pienintäkään pilaantunutta vivahdetta. Kyllä mä vaan sanon että Yrkkä osasi tehdä tuoksuja ennen muinoin ja ehkä nykyäänkin.

Noin muuten, rakastan Salvador Dalin Dalissimea ja Lagunaa. Ja himoitsen Salvadorin 80-luvun naisten tuoksua. Huulipullo, ruskea neste. Uudemmat Dalit on olleet mun mielestä ihan huonoja. Siis nämä Crazy Kissit ja It is Lovet, hyi. Mutta tykkään vanhemmista. Dalimania kiinnostaisi.

Ja Body Shopin White Musk on kyllä suloinen tuoksu :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 08:45 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Kaste kirjoitti:
J Lon Miami Glow on ihana!!! Mielestäni sitä ei saa enää Suomesta, en itse ole vuosiin löytänyt mistään. Fragrancex.comilla tosiaan saa alta parinkympin ison pullon. Vaikka se tosiaan on kesätuoksu kookoksineen, on ollut vaihe, jolloin käytin sitä läpi vuoden. Pitäsköhän nytkin aloittaa, että sais vähän aurinkoisempaa fiilistä tähän harmauteen :aurinko:


Tässä on tosi nätti ambra-myskipohja, jonka takia sopii hyvin mun mielestä käytettäväksi ympäri vuoden. Käytin sitä 100 ml ja voisin hyvinkin hankkia uuden pullon.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 09:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minullakin on ollut Miami Glow - ja se ei ole huono. Yllättävän persoonallinenkin kokonaisuus.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 22:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Määkippä kannan korteni tähän kekoon,
tälle aamua tilasin Sanderling:n Yves de Sistelle nimisen tuoksutalon Coco Mademoiselle tyyppisen tuoksun.
Olen ollut kova Coco Mademoiselle fani, katsotaanpa miten paljon tämä muistuttaa Mademoisellea. Hintaa 100 ml:n
pullolla oli 15,43€
Mielenkiinnolla jään odottelemaan.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group