Tänään on 19 Maalis 2024, 14:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 19:26 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Olen yrittänyt välttää kokopulloja, mutta ote on nyt pari kertaa päässyt kirpoamaan. Viimeiset kokopulloni ovat Chanelin Cuir de Russie ja eilinen 28 La Pausa.

Millä tuoksupullolla olet itse viimeksi kartuttanut kokoelmaasi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 19:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tom Ford Private Blend - Lavender Palm.

Tänään. Moskovasta. Rakkaudesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 20:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Gogol kirjoitti:
Olen yrittänyt välttää kokopulloja, mutta ote on nyt pari kertaa päässyt kirpoamaan. Viimeiset kokopulloni ovat Chanelin Cuir de Russie ja eilinen 28 La Pausa.


Minkä kokoisia pulloja ostit? Mua kiehtoisi se 200 ml koko, esteettis-sisustuksellis-paheellisista syistä. Järkeähän siinä pullokoossa ei toki ole pätkääkään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 21:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Guerlainin Vetiver.

Eeva, saisinkohan joskus varastaa nuuhkaisun Laventelistasi?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 22:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tottakai! Saat suihkutella tätä niin paljon kuin sielu sietää!

Lavender Palm on kyllä ehdottomasti maskuliinisin koskaan omistamani tuoksu. Mutta ah. Tästä tulee ihastunut, raukea ja kokonainen olo. Kun menee illalla Laventeli-Tom yllään sänkyyn, ei oikeastaan edes tarvitse poikaystävää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 23:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Öh, tuota noin, en minä mikään addikti ole tai mitään. Juuri ostin netistä kaksi pulloa Dieseliä (Plus Plus ja Plus Zero) koska ne oli halpoja. :roll: Kröhöm, sokkona. :oops:

Juuh....

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 23:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Äh, mä sorruin siihen Pure DKNY:hyn eilen. En mä muuten, mutta pieni koko (15 ml) ja hinta (25 e) vaikutti hieman..

Pulloja on tosiaan kertynyt jonkin verran, ja tänään inventoidessa kokoelmaani (aikaa vievää puuhaa btw) huomasin, että sekaan mahtuu monta unohtunutta hutia.

Tässä hiljalleen on vuosien myötä alkanut viisastumaan. Yllämainitun kaltaiset pikkupullot on helppo antaa anteeksi, mutta tulevaisuuden osalta olen itselleni luvannut hankkia vain todella todella todella erityisiä tuoksuja. Vielä en ole päättänyt mikä kohtaaminen milloinkin on kyllin erityinen. :lol: On kohtuullisen erityistä haaveilla nyt vaikka siitä Bond No. 9:n So New Yorkista.. Ja vaikka koko Chanel Exclusifs-sarjasta. :lol:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 07:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tosiaan, tuo CdG:n Rhubarb tuli ostettua. Vähän harmittaa kun Peppermint oli loppu, tuoksuainesten perusteella se olisi voinut olla raparperille kova haastaja. Edellinen ostos oli joko uusi pullo Ambre Sultania loppuneen tilalle, tai Hermesin Voyage matkalta lyhyen tutustelun perusteella, en muista missä järjestyksessä. Vuoden aikana tulee yleensä ostettua 1-3 tuoksua pullokoossa - minäkään en halua haalia valtavaa pullokokoelmaa.

_________________
Oh deer.


Viimeksi muokannut Kamicha päivämäärä 05 Huhti 2012, 08:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 08:29 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, Chanelin Exclusifeista on tosiaan olemassa koot 200ml ja 75 ml plus lisäksi joistakin myös parfyymiversio. Mulla on 75 ml kokoa (110 tai 120 euroa ostopaikasta riippuen) ihan siksi että ostan polygamisena aina mahdollisimman pienen pullon. 200 ml on kyllä statament...

Jos tulet tuoksutreffeille (ilmoittauduitko?), voisin harkita lainaavani sulle osaa excluistani, vai tilasitko ne jo? Haistelisin mielelläni myös sun Tomppaasi, mulla sitä ei ole.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 13:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
En tilannut vielä! Kaikki tuoksulainat ovat tervetulleita - lupaan kohdella lainoja kauniisti ja palauttaa ne ajoissa.

Saat kuunnella Tomppaa tottakai! Mutta haluatko, että dekantoin sulle Tomppaliiniani johonkin puteliin, vai tuonko pullon treffeille?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 14:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulle on tällä hetkellä tulossa jossain postissa nämä pullot:

Dior Eau Sauvage
Caron Yatagan
Caron Pour un homme
Hugo Boss Number one
Dior Homme Intense
Essenza di Zegna

Kuka kysyi jotain ostolakosta? Olisikohan sen aika nyt?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 22:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tiia kirjoitti:
Äh, mä sorruin siihen Pure DKNY:hyn eilen. En mä muuten, mutta pieni koko (15 ml) ja hinta (25 e) vaikutti hieman..


Kumman Puren ostit, vaniljan vai sen toisen? En yleensä tykkää näin puhtaista ja huutavanraikkaista tuoksuista, mutta mielestäni se vaniljaversio oli ihan miellyttävä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 23:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Sen ensimmäisen, eli vaniljan.

Uusi (verbena..?) ei iskenyt kun tossa kuukausi sitten törmäsin siihen ekaa kertaa..

Kodikas ja helppo tuoksu. Ehkä vähän tylsäkin, mutta samalla siis hyvin turvallinen ja tyynnyttävä.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 00:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Off topic, mietin aina, kaatuuko hajuvesiosastolla pulloja maahan. No todistin sitten tänään Sokoksen DKNY-tiskillä DKNY woman -pullon iskeytymistä säpäleiksi kauppakeskuksen lattialle myyntiedustajan hipaisusta. Alas kapeat ja korkeat hajuvesipullot, jotka eivät pysy pöydällä ammattikaisillakaan.

Anyway, pure DKNY ei ole koskaan iskenyt, mutta DKNY womanin tomaatinvarsinuotti + mandariinivodka = haz a happy!

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 09:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Muistan muuten hyvin Nina Riccin Les Belles:istä ihanan tomaattinuotin (kyllä, minullakin on ollut pökälepullo, itse asiassa kaksikin väriä sarjasta). Ja nyt Vasilisan useiden mainintojen pohjalta ajatus raikkaista tomaattiaromeista alkaa kutkutella.

Harkitsen Fumerie Turquen ostamista, jos se on kerta lopetettu tai siirtymässä jättimäisiin eksklusiivipulloihin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group