Tänään on 28 Maalis 2024, 21:07

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 20:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Cheapsmellistä. Postikulutkin oikein kohtuulliset.
http://www.cheapsmells.com/productPagin ... 0Di%20Roma

Tilasin maanantaina, eilen lähetetty. Katsotaan koska tulee =)

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
L'artisan Parfumeurin mon numero 9:n. Parfums Nicolain Juste un reven ja Vetiverin. Diptyquen L'ombre dans l'eaun. Guerlainin Rose Barbare kutkuttaa (mutta budjetti ei riitä). Samoin kutkuttaa Francis Kurkdjianin Elixir Lumiere Noire. Phfff.

Ehkä olisi järkevämpää ostaa esim. vaatteita.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:08 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^Ei olis. Smell on!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Meikä tempaisi tänään ja osti vaatteita. Kahdet Haglöfsin housut, toiset ohutta kuorikangasta. Edellinen vaateostos oli valkeita t-paitoja Hulluilta päiviltä, eikä kyseessä ollut edes tämänvuotiset hullarit. Pitääkö tämä vähentää tuoksubudjetista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:12 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Hei epätietoinen! Ei pidä.

Oikeastaan tuollaisesta prioriteettihairahduksesta johtuen tuo vaatteisiin käytetty summa pitäisi lisätä tuoksubudjettiin nyt jostain muualta.

t. Hyväntuoksuisten Säkkikangaskaapuveikkojen Veljeskunta, Enabler in Residence :geek:


Viimeksi muokannut mukael päivämäärä 20 Touko 2012, 19:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:21 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, riehutko Pariisissa?
Jaakiem, ei pidä +1!
Vaatteisiin kaadettu raha menee aivan liian usein hukkaan.
Muoti muuttuu, lihot, laihdut, vaihdat työpaikkaa, kumppania tai ilmastoa.
Ja ikuisiksi ajattelemasi ikisuosikkisikin kuluvat, nuhjaantuvat, haalistuvat pesussa tai tärväät ne vaikka rasvatahroin.
Tai satsaat hirveästi rahaa asuun jota käytät vain kerran, kun työpaikkasi pukukoodi ei tue tyllipitsipönkkähametta tai yksiolkaimista iltapukua.

Tuoksuharrastus tulee todella halvemmaksi kuin vaateharrastus.
Ja jos budjetti on tosi tiukka, voit aina ostaa kalleimmista vain dekantin.

T. Recovering vaatefriikki

(Sitä Dolce & Gabbanaa en kadu - vielä)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Riehun! What a nightmare. Mukaelille kiitos mahdollistamisesta!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 23:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kysyn jatkossakin Mukaelilta paljonko on paljon ja onko se jo liikaa. Kävin katsomassa Dark shadowsin äsken. Olisi voinut olla parempikin. Haisin myskiltä. Olisikohan johtunut vaatteiden huuhteluaineesta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Mulla kävi hyvä tuuri / lähti mopo käsistä Brysselin lentokentällä. Hengailin YSL:n reissueiden luona, ja etsin M7 oud absolua, jonka myyj totesi loppuunmyydyksi. Toinen myyjä lehähti kuitenkin paikalle, ja vinkkasi, että voi antaa M7 KOKONAISEN testeripullon ilmaiseksi, jos ostan YSL:n muuta hajuvettä. :gay-rainbow: :aurinko: :pappa: No minähän sitten ostin! Arvoin Nun ja In Love Againin välillä, ja jostain syystä päädyin kardemummasuitsukkeiseen Nuhun vaikka oleen itkenyt ILO:n perään jo vuosia. :sädekehä:

Olen havainnut tuoksumaussa selkeää preferenssiskitsofreniaa: valtataistelua käyvät vihreät, happamat tuoksut ja suitsukepohjaiset viileät hajuvedet. Tämän erän voitti Nu. Toimi sumuisella ja sateisella säällä Belgiassa. Mielipidettä ei vielä ole.

Anyway, M7 on fantastinen, en yhtään ihmettele Jaakiemin ja toxun omistautumista tälle. :romance-heartsthree:

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Täsmäostos! Nu ja M7 ovat täydellinen pari.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Vähän käy kateeksi. Sulla kävi todellinen mäihä. Nuta en itse tunne, mutta ei se ole joku todelllinen klassikko? Muistaakseni se on ensimmäinen laatuaan jollain tavalla, eikä sitä aikoinaan täysin ymmärretty. M7 ja Nu ne siis yhteen soppii :pusi:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 23:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Ehkä ne kesäiset viher-fruity-floralit saavat tällä kertaa odottaa :happy-cheerleadersmileygirl: Gogolilta ostamani Hermesin Jardin sur le Nil muistuttaa rakenteeltaan paljon In Love Againia, ainoastaan (niin söpöt) marjat puuttuvat. Ehkä jos kerrostaisin sitä Mure et Muscin kanssa? :idea: :character-yoshi:


Nu muistuttaa Donna Karanin Black Cashmerea, mutta on sydämeltään viileämpi. Muistuttaa myös vähän L'Artisanin Dzonghkan ja ristisiitosta CdG:n Avignonin kirkollisenpien suitsukemeininkien kanssa, mutta ilman Duchaufeurin pienten hajanuottien värätelyä. Nu on rakenteeltaan näitä smoothimpi. Lähetän Jaakiem sinulle mielelläni näytteen, jos lähetät yv:nä osoitteen (myös muut hihkaiskaa jos on tarvis!)

Jos ketään lohduttaa, olen myös kerran kadottanut tax freestä ostamani Tom Fordin Tuscan Leatherin lentomatkan aikana, joten otan tämän M7:n retribuutiolahjana Tompalta. 8-)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 08:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kauheaa Vasilisa!!! Tompan kadottaminen on hirveää.
Mä olen muuten joskus saanut Finnairiin unohtamiani tavaroita takaisin Mäkelänkadun löytötavaratomistosta.
Jos osaa kuvata tarkasti mitä hukkasi, niillä on uskomaton tietokanta josta löytyy mitä vain.
Sä olet meitä se todellinen jetsetteri. Toivottavasti Belgian-reissusi meni hyvin! Mikä oli vaikutelmasi itse maasta?
Mä haluan ehdottomasti kokeilla M7:aa.

On muuten aivan mahtavaa lukea Kosmon ja Annan tuoksuorgioista.
Kosmo, olet selvästi mun evil perfume twin - Teint Neige -testi plussaa!
Sun makusi on todella upean naisellinen. Tosin Coromandelin kohdalla taidamme tykätä samasta tyypistä.

Mulla on nyt ranteella Ma Petite Robe Noire.
Liian makea ja voimakas mulle ainakin aamuiseen tyhjään vatsaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 09:15 
Juuh Coro on aivan ihana. Siinä on se makeus mikä hätkähdyttää ja syvyys. Noita aina kuitenki tuoksulta kaipaa.. että se ois jollain lailla myös sielukas. Mutta joo, kyllä mää taidan olla kuitenki sellainen pää pilvissä tyyppinen floral-oriental girl. Miesten tuoksut on ihan uus juttu mulle. Nyt hiljattain varmaan viime vuoden sisällä oon ruvennut katsella noita unisex tuoksuja vähän enempi. Ja sieltä on kans löytynyt kivoja ylläri pylläreitä.
Taidan jatkaa tätä päivää Passage d´Enfer:n parissa.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 15:01 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
En voinut olla ostamatta, kun vastaan tuli vintage Chanel vitonen halvalla.

Ei sitä vintagena myyty, mutta moni yksityiskohta kuvassa sai epäilemään, että se voisi olla vaikka 80-luvun alusta. Esimerkiksi Eau de toilette on Chanelin yläpuolella, eikö ne nykyään ole alahelmassa?

En ole vielä tehnyt virheostosta. Tulikohan nyt sellainen? Perustelin hankintaa sillä, että annan äidille lahjaksi, mutta ei muuta kuin harrastajat ymmärrä vanhoja pulloja. Muille ne ovat vain käytettyjä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group