Tänään on 28 Maalis 2024, 15:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 18 Elo 2014, 12:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Olen useasti täällä ruikuttanut siitä että mun iholta monet tuoksut haihtuvat nopeasti ellei laita vähän vaatteelle. Suihkautan pari kertaa ilmaan ja vyöryn läpi. Tällä saan hieman lisäkestoa.
Nyt kuljetan mieluummin kuitenkin tuoksua mukana. Lähden työpäivän jälkeen usein asioille, ja työpäivän jälkeen monet tuoksut ovat jo haihtuneet taivaan tuulin ja mä haluaisin lähtiessä vähän lisätä.
Mulla on paljon minipulloja jotka kulkevat helposti mukana kun laittaa vaikka pikkulaatikkoon.
Isommista olen laittanut vähän vialiin tai minispraypulloon ja otan mukaan.

Mites teillä?
Riittääkö aamusuihkuttelut vai otatteko tuoksun mukaan? Miten kuljetatte jos kuljetatte?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 18 Elo 2014, 21:34 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
En ota, jos ei ole jotain ihan erityistä iltamenoa. Yleensä tuoksut kestävät mulla koko työpäivän, ja harvoin menen minnekään muualle kuin kotiin suoraa töistä. Matkoille otan sitten mukaan vialeja ja minejä niin paljon, kun lentomääräykset sallivat :)


Viimeksi muokannut Sumukorento päivämäärä 19 Elo 2014, 10:12, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 18 Elo 2014, 21:46 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla on tällä hetkellä työpaikalla tietokoneen vieressä Guerlainin AA Nerolia Bianca -pullo. Pidän duunissa myös toimistoavokkaita, suihkaus tätä lounaan jälkeen ja shotti espressoa ja päässä on taas virtaa. Pidän sampleja usein laukussa ja matkameikkipussissa on muutaman luottotuoksun perusarsenaali. Useimmat tuoksut ovat niin kestäviä ettei niitä tarvitse lisätä mutta kesäcolognet ovat mielestäni mukanapidettäviä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 19 Elo 2014, 11:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mulla on sen verta iso kassi että koko pullo kulkee päivän mukana :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 19 Elo 2014, 19:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Muistetaan kuitenkin se, että jos tuoksua ei haista itse, ei se tarkoita lainkaan sitä että se olisi haihtunut ja ettei muut sitä haistaisi. Tässä tuoksujen lisäämisessä päivän mittaan piilee suuri yliannostelun vaara. (Ei niin että se miuta haittaa!) :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 20 Elo 2014, 07:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Joskus muinoin töissä ollessani otin matkasprayn mukaan vain jos oli tiedossa parempia iltamenoja, muuten en. Jos päivän tuoksu on/oli cologne/vastaava niin silloin toki pullo mukana. Periaatteena on ollut se, että alle kuuden tunnin tuoksuja ei yleensä osteta.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 20 Elo 2014, 08:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulla ei ole pulloa mukana - paitsi jos olen menossa tuoksutapaamiseen. Silloin voi olla montakin pulloa.

Mutta matkoihin on varauduttava mieluummin usealla samplella kuin yhdellä pullolla - mistä sitä muka tietää, mitä aamulla tekee mieli :think: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 22 Elo 2014, 15:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Kamicha kirjoitti:
Minulla ei ole pulloa mukana - paitsi jos olen menossa tuoksutapaamiseen. Silloin voi olla montakin pulloa.

Mutta matkoihin on varauduttava mieluummin usealla samplella kuin yhdellä pullolla - mistä sitä muka tietää, mitä aamulla tekee mieli :think: .


Tämä. :clap:
Paitsi että reissuun otan yleensä mieluummin pari-kolme pulloa mukaan. Samplet on niin arvaamattomia. Vaikka aivan täysin fiilispukeutuja olen niin vaatteiden kuin tuoksujenkin suhteen, niin kyllä sitä yleensä reissussa pärjää muutamalla kestosuosikilla. Jos ei, ja matkabudjetti sen kestää, niin ainahan voi käydä ostoksilla! :D :dance:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 24 Elo 2014, 07:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Vain silloin, jos olen menossa suoraan töistä johonkin iltamenoon, saatan pakata tuoksua mukaan, mutta muuten en.

Matkoille (max. viikon pituisille) otan vain yhden tuoksun, ja jos minulla on sitä eri vahvuuksina, saatan ottaa kaikki versiot mukaan.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kulkeeko pullot mukana?
ViestiLähetetty: 16 Loka 2014, 19:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Hiphei, olkoon tämä paluuni foorumille tovin tauon jälkeen! Oon kyllä käynyt stalkkaamassa aina välillä menoa, mutta kirjoittelun puolesta on ollut kaikilla foorumeilla vähän hiljaisempaa.

Varsinaiseen asiaan: Sama kuin finannalla, että kovin lyhytkestoisia en edes hanki, ja toisaalta pysyvät yleensä muutenkin vähintään keskiverrosti, niin en ole kokenut lisäilyn tarvetta. Toisaalta havaitsin alkusyksystä, kun elelin syyskuussa parisen viikkoa matkalaukkuelämää, että tulee käytettyä tuoksua säännöllisemmin, kun on joku laukussa mukana. Oli siis Ambre Narguile olkalaukussa matkassa ihan tuon muuttohässäkän vuoksi, että on edes yksi tuoksu helposti saatavilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group