Tänään on 29 Maalis 2024, 02:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2013, 20:17 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä kaipaan unituoksuksi jotain viileää. Laventelia, iiristä, orvokkia. Parhaat unet ikinä saan Grey Flannellista. Myös Apres L'Ondee toimii hyvin unituoksuna. Bvlgarin BLV 2 miellyttää myös miestäni, nuo kaksi ensimmäisistä ei niinkään.

Mun mieheni ei pidä vaniljasta, mutta eipä häntä ole rintaruokittukaan :? :think: :känni: Jos miestä haluan miellyttää, sänkyyn päätyy patsulia, vaikkapa tippa Coromandelia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 13:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Minulla ei ole mitään ehdotonta suosikkia unituoksuksi, fiiliksen mukaan valikoin jonkun. Tai sitten saatan olla kokonaan ilman, aina ei huvita tuoksua miltään. Useimmiten tykkään suihkauttaa jotain tuoksua yöksi pari tuntia ennen nukkumaanmenoa, silloin se ei ole niin voimakas eikä haittaa unta. Pahin käry sängyssä mitä tiedän on itseruskettavan haju. Se on jotain niin ällöttävää ettei meinaa saada nukutuksi ollenkaan. :yrjö: Päivällä se vielä menettelee.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 14:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
calypso kirjoitti:
itseruskettavan


Tämä on muuten minulle henkilökohtaisesti täysi nou-nou. Osittain sen hirveän hajun takia, mutta enpä välitä tuotteesta muutenkaan. Talvella olen suosiolla olmi, kesällä vähän vähemmän.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 16:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Kamicha kirjoitti:
calypso kirjoitti:
itseruskettavan


Tämä on muuten minulle henkilökohtaisesti täysi nou-nou. Osittain sen hirveän hajun takia, mutta enpä välitä tuotteesta muutenkaan. Talvella olen suosiolla olmi, kesällä vähän vähemmän.


Minä käytän keväällä ja alkukesästä suosiolla itseruskettavaa. Kalmankalpeudellaan ihmisiä häikäisevät punapilkkuiset koivet ja käsivarret ei varsinaisesti kuulu kauneusihanteeseeni, eikä vastaa sitä ihanneminää johon pyrin. En myöskään halua pukeutua kuin muslimi, silloinhan olisin vielä loppukesälläkin saman näköinen. Mieluummin sitten haisen tuolle oksulle silloin tällöin.. :oops: Mutta en kyllä mielellään öisin enkä ihmisten ilmoilla. Joku raja. :D

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group