Tänään on 29 Maalis 2024, 16:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
toxu kirjoitti:
Czech & Speake : No.88
. Mutta haluan uskoa siihen tasapainottavaan tietoon/huhuun, että myös, hmm, Ozzyä aivan vit*sti coolimpi Morrissey pitää tätä tuoksua...


Mozzer heitti muutama vuosi sitten Helsingin-keikallaan paitansa yleisöön. Paita tuoksui maskuliiniselta ruusulta ja laventelilta. Ei basaariselta, mutta hienostuneelta, suorastaan chicilta. Upotin siihen naamani.

Haastattelussa Morrissey on kertonut pitävänsä Comme des Garconin Avignonista.

Mitä tästä kaikesta voimme päätellä? Ainakin kolme asiaa. 1) Morrissey pitää ruususta. 2) Morrissey pitää parfyymeista 3) Morrisseylla on helvetin hyvä parfyymimaku. Eli on täysin mahdollista - jopa todennäköistä - että hänen hyllystään löytyy No. 88.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 06:29 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eeva kirjoitti:
toxu kirjoitti:
Czech & Speake : No.88
. Mutta haluan uskoa siihen tasapainottavaan tietoon/huhuun, että myös, hmm, Ozzyä aivan vit*sti coolimpi Morrissey pitää tätä tuoksua...


Mozzer heitti muutama vuosi sitten Helsingin-keikallaan paitansa yleisöön. Paita tuoksui maskuliiniselta ruusulta ja laventelilta. Ei basaariselta, mutta hienostuneelta, suorastaan chicilta. Upotin siihen naamani.


Oho. Heittikö suoraan siulle vai jouduitko nitistämään ihmisiä jotta pääsit käsiksi paitaan?

Joo, joskus oli puhetta siitä että mies pitää Kasikasia sekä Guccin Pour Hommea. Molemmat ovat loistavia tuoksuja. Niin on Avignonkin. Loistava maku tosiaan, mutta onhan kyseessä muutenkin eräs maailman tyylikkäimmistä hemmoista.

Olen myöhäisherännäinen The Smiths fani. Strangeways, Here We Come on ollut kovassa soitossa viimeaikoina.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 09:13 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Chloé EdT

Tässä ei ole mitään vikaa jos pidät ajatuksesta punavalkoisesta kukkakimpusta rehevän ruohokentän keskellä.

***


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 09:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
toxu kirjoitti:
Chloé EdT

Tässä ei ole mitään vikaa jos pidät ajatuksesta punavalkoisesta kukkakimpusta rehevän ruohokentän keskellä.

***


Vanha vai uusi Chloé?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 09:51 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Taitaa olla uusi. Sain pari viikkoa sitten saksalaiselta tuoksukaveriltani tästä näytteen.

Uusi sen täytyy olla. Spray kapselissa nimittäin lukee Coty.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 13:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mulla on Chloén edp ja intense. Rakastuin tuoksujen lisäksi itse pulloihin ja pakkohan ne oli vaan saada omaksi.. Aika harmittomia tuoksuja, helppoja käyttää.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 12:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Histoires de Parfums : Edition Rare - Petroleum

Maaöljy on jo sellaisenaan mielestäni hyväntuoksuista, mutta sen myrkyllisen hyvät tuoksuominaisuudet puhkeavat kukkaan toden teolla vasta eri jalostusmuodoissa. Kuinka hyvältä tuoksuvatkaan esimerkiksi bensiini, kerosiini, asfaltti tai vaikkapa erilaiset muovituotteet!

Ajatuksena raaka-oljyltä inspiraationsa saanut hajuvesi on kiehtova. Tehtävä on parfymöörille vaikea; kuinka tehdä tuoksu joka samaan aikaan pöyristyttää erikoisuudellaan, ja on kuitenkin samaan aikaan myös pidettävä...

Histoires de Parfums onnistuu tehtävässään vain osittain. Kovin erikoinen se ei nimittäin lopulta ole, mutta hyvinkin miellyttävä pidettävä.

Kehittellessään omaa, iholle suihkutettavaa fossiilista polttoainettaan, HdP:n ratkaisu oli lähteä yhdistämään kaksi komponenttia, jotka ovat kieltämättä kohdanneet parfymerissa äärimmäisen harvoin. Kirkas otsooni-aldehydi accord vastaan happaman synteettinen oud-pohja ripauksella sivettiä. Lopputulos on annostelun alkuvaiheessa veden kielelle tuovan herkullinen. Se tuo mieleeni upouuden, kiiltävän mustan nahkatakin, joka on päälläni poikkeuksellisen voimakkaan ukkosmyrskyn jälkeisessä otsooniaallossa.

Petroleumin nenän ranteeseen liimaava alkutuoksu kääntyy ajan myötä valitettavan muodikkaaseen ja yleiseen ruusu-oud sekoitukseen. Se tuoksuu edelleen hyvältä, nahkamaiselta ja hyvin happamalta, mutta ensimmäisen puolentunnin sierainjuhla jättää jälkeensä väistämättä pienen pettymyksen tunteen.

Silti, ehkä eräs parhaista ja ainakin innovatiivisimmista oud- tuoksuista koskaan.

****


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:37 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Bvlgari : Black

Tällaisen taidonnäytteen edessä minun on pakko nöyrtyä. Sitä voi vain istuutua haistelemaan, sydän kiitoradalla, kun taivaat aukeavat.

*****


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:50 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Toxu, odottelen edelleen kirjaasi. Olen sen kolmas ostaja heti äitisi ja Vasilisan äidin jälkeen.

Olen vakavissani, tämä ei ole kuittailua.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:52 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Toxu, odottelen edelleen kirjaasi. Olen sen kolmas ostaja heti äitisi ja Vasilisan äidin jälkeen.

Olen vakavissani, tämä ei ole kuittailua.


Äitini ei ostele yhtään mitään. Kuoli 1992 marraskuussa. Isäni meni muuten samassa rysäyksessä, mutta ei siitä sen enempää...

Siitä on jo aikaa, ei siis mitään säälipisteitä tarvitse tänne välttämättä heitellä.

"Mä oon orpona, mut en orjana
Miksi itkemään, kun onnest' unta nään"


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 17 Huhti 2012, 13:30, muokattu yhteensä 6 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 20:55 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Olen pahoillani Toxu :( Äitisi saa siitä kuitenkin ekana oikovedokset, taivas toimii niin. Ja enkelit kadehtivat.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Laitoin tässä pari tuntia sitten ranteelle ja useampaankin paikkaan useampaakin tuoksua, jota sain Gogolilta lainaan. Mallen Carnal Flower on todella ihana! Olisi sitten kyseessä naistentuoksu tai mikä hyvänsä niin pidän siitä todella paljon. Minun ihollani ensin tulee esiin todella voimakas ja jopa mausteinen neilikka. Tässä tuntee voimakkaasti eugenolin tuoksun. Jos tuoksua nuuskuttelee hetken aikaa, siinä tunnistaa jopa Opiumin ilman ylenpalttista ambra-mirha-mandariini-komponenttia. Neilikan jälkeen pohjalle jää kuitenkin tuoksun kova ydin. Olen monesti yrittänyt pitää tuberosasta kuitenkaan siinä onnistumatta. Nyt olen vihdoin löytänyt tuberosaisuuden, josta voin pitää varauksetta. Tämä on ihana yhdistelmä raikkautta, itämaisuutta, imelyyttä ja eläimellisyyttä. Neilikka ja Tuberosa (olisiko tässä myös sukulaisia heliotrooppia ja mimosaa) ja tämä tunkkainen-kukkainen akseli on ollut minulle aina jotenkin vaikea. Se vetää magneetin lailla puoleensa, mutta kuitenkin salpaa hengityksen ja ällöttää. Tämä tuoksu vetää puoleensa, mutta ei inhota. I'm in love!

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 21:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Btw, I rest my case! Olen mummo :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 22:19 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Knize Ten

Viimeinen valssi yli ruosteisten naulojen.

*****


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 22:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Piti käydä lukemassa se Bois de jasminin arvostelu ja pari muuta, että onko Knize tenissä jotain joka ei nyt aukea. Pitää tsekata tämä joskus uudelleen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group