Tänään on 19 Maalis 2024, 07:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 12 Heinä 2016, 16:01 
Poissa

Liittynyt: 12 Heinä 2016, 15:58
Viestit: 2
Heippa, kertokaapas hyviä miesten tuoksuja. Juhlapäivä olisi tiedossa ja haluisin uutta tuoksua poikaystävälleni.
Listatkaa hyviä tuoksua :) perustelut ois kivat kans

-Mila


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Heinä 2016, 16:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Heippa ja tervetuloa, Mila.

Pystytkö mainitsemaan nimeltä joitakin tuoksuja, jotka aiemmin ovat todistettavasti kelvanneet sekä lahjan saajalle että sen antajalle?

EDIT: Päättelen, että kyseessä on nuori, n. 17-24 -vuotias herra? Jos olen kovin väärässä, kannattaa korjata. Sekin voisi olla hyödyllinen tieto, pitääkö lahjan löytyä suomalaisesta myymälästä (ja jos, niin mistä päin Suomea) vai onnistuuko koti- ja/tai ulkomaisessa verkkokaupassa asioiminen?

EDIT: **tämä hävisi jonnekin**


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Touko 2019, 22:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2019, 21:44
Viestit: 3
Ajattelin, että on ok vastata näin vanhaan ketjuun, koska tämä aihe pyörii varmaankin paljon hakukoneissa, jolloin vastauksista voi olla hyötyä muillekin. Tärkein vinkki kuitenkin kumppanille tuoksun ostamisessa on se, että siitä itse pitää. Usein tuntee kumppaninsa niin hyvin, että pystyy jo oman makunsa (hajunsa) perusteella tietämään tykkääkö toinen, kun tuoksua nuuhkailee. Samoin voi kuvitella, miten kyseinen tuoksu sopii kumppanille. Hutiostojsia voi myös ilmentyä, mutta niistä oppii ja kaikki arvostavat lahjoja. Ohjeena on siis mennä itse tuoksuttelemaan ja sen perusteella trhdä valinta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group