Tänään on 16 Huhti 2024, 23:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 21:32 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha, wo-hou, tukehdut ja sun aivot liukenee! Pelkästään se turkkilainen sauna rikkoo ikkunat - ja sulla on kolme powerhousetuoksua pienessä naisessa.

Vinkki: lähde nyt heti ratikkaan ja katso mitä tapahtuu.

Koska mä olen kesy kotirouva (Belle du Jour?) hengaan nyt Eevan suosituksesta Nicolaïn Juste un Rêven kanssa. Luulin hetken hukanneeni sen ja koin suuria tuskan hetkiä, mutta löytyi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 21:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
FT on tippana levitettynä ihan kiltti. Tuhmalla tavalla kiltti. Äärimmäisen tuhmalla tavalla kiltti. (Ja nyt lakkaan nuolemasta käsivartta.)

Mutta en taas kässää miten tämän pitäisi toimia spraypullosta :?: :?: :?: . No onneksi Lutenseissa saa päättää, asentaako pumpun paikoilleen vai ei. Tosin korkeat pullot ovat ilman pumppua todella onnettomuusalttiita.

(Mitähän sataa vuotta lähentelevä vuokraemäntä tuumaa turkkilaiselta saunalta vahvasti lemahtavasta sauvaparketista?)

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:01 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Eeva kirjoitti:
Vinkkinä kaikille CdG-narkeille: Helsinki kympissä on kivoja myyjiä - ja yksi nyrpeä. Jos se nyrpeä sattuu olemaan tiskillä parfyyminnuuhkutushetkellä, siitä ei kannata harmistua. Se ei pure eikä valita, nyrpistelee vain.


Mä harmistuin, huh huh!
Niitä tuoksuliuskoja oli käydessäni enää kaksi jäljellä, eikä se minua nokan vartta pitkin katsonut naikkonen tehnyt elettäkään lisätäkseen niitä.
Amsterdamissa saadun huippupalvelun jälkeen Helsingin tuoksuapajilla käynti oli kyllä aikamoinen palautus maan pinnalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Mä toivon, että Helsinki 10:läiset hankkisivat nyt uuden Vibskovin Berliinitesterin loppuneen tilalle. Haluaisin hasitaa sitä uudestaan... ostaa? ehkä.

Kamicha ja Eeva, teillä on tänään kadehdittavat cocktailit päällä! Itse poden krapulaa eilisistä tuoksuövereistä ja pysyttelen dans tes brasissa.

Muuten, onko kukaan koskaan löytänyt varteenotettavaa tuoksua the Six Scentseistä?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 23:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eeva kirjoitti:
Toxu: en tiedä, mitä on parsapissa (parsaa? pissaa? parsapizzaa?)


Et tiedä mitä on parsapissa? Noh, syö joku ilta reilu annos parsaa. Mielellään hyvin reilu, onhan kyseessä sentään erinomaisen mainio herkku.

Seuraavan aamun vessa reissullasi selviää sitten mitä on parsapissa. Voilà.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 11:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Toxu, ihanan brutaalia!

Tänään nuuhkin L'Artisanin tuoksua Mimosa pour moi. Se on ihana, kepeä ja keväinen, ja mimosa on vangittu tuoksuun taidokkaasti. Harmi vaan, että haistan taustalla melonin, enkä voi sietää melonia. Pas pour moi. Malheureusement.

Hitsi kun ois aikaa kirjoittaa tänne enemmän. Tyhmät työt. Tyhmä kiire.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 13:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, lukisin mielelläni enemmän arvioitasi, kirjoitat valtavan hyvin! Mimosa puor Moita tuoksui paperilla ihanalta, harmi, että siinä oli salamelonia :x

Kokeilin tänään Stellan L.I.L.Y:ä ja se on ankea vetyperoksidipesuainevalkokukka. Hyi. Jälkituoksu on onneksi hiukan säyseämpää keinokuituliljaa..

Tämä hajukevät on ollut designerosastolla poikkeuksellisen ankea, vaikka rimani on hyvin matalalla. 90 prosenttia tuoksuista on ollut tätä samaa WC-ankkaa steroideilla. Okei, gojimarjainen Omnia Coral oli sentään wearable ja Shalimar Initial l'Eau jopa ystävällinen ja flankeriäitiään tykättävämpi.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 17:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Laitoin pari minuuttia sitten ensimmäistä kertaa Jazzia. Tyrmäävä aloitus haisee saippualle ja tuhkakupille. Ei hyvä. Juuri kun aloin olla sitä mieltä, että tupakkatuoksut tuoksuvat herkullisilta. Eivät kaikki. Jospa tämä tästä paranisi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 17:46 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mäkin haluan kuulla lisää Eevan arvioita.

Mä olen tänään haistellut pahaa sutta (Méchant Loup) ja nyt seuraavaksi Timbuktua. Nämä L'Artisanit haalistuvat niin nopeasti että olisi vielä aikaa kolmannelle. Mulla on illalla treffit keskustassa ja pohdiskelen, sisällyttäisinkö mukaan jonkin tuoksuvan ekskursion.

PS Onko teillä tämä foorumi ollut sietämättömän hidas tänä iltapäivänä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 19:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Hidasteli vielä tunti sitten ainakin täällä.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
On hidastellut.

Jaakiem, ostin joskus vuosia sitten pullollisen Jazzia pikkuveljelleni lahjaksi. En kyllä enää yhtään muista miltä se tuoksui. Tykkäsin pakkauksesta ja pullosta.

Toistaiseksi on ollut tuoksuton päivä minulla tänään. Ajattelin kyllä tässä yötä kohden kokeilla josko Lutensin Chergui tai Fumerie Turque inspiroisi arvion kirjoittamiseen. En ole vielä päättänyt kumpaa kokeilisin.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 20:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Olen yrittänyt haistella Eau d'Italien Jardin du Poete'ta (nyt en kyllä osaa taivuttaa), mutta kovin on hillitty tapaus. Tykkään ensinuoteista: miellyttävää sitrusta (kuoria, greippiä) yrteillä höystettynä. Nyt tuoksuu greippi, mutta todella todella vaimeana. Minulla on valmistajan tikkusample.

Minun oli myös pakko pyytää miehen laittamaan L'Air du desért marocainia, kun sitä niin kovasti taas hehkutettiin. Ah :). Hänen mielestään se ei ole mitenkään erikoinen!?!

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Hellin, tykkäätkö L'air du desertista itse? Mielestäni se on upea myös naisella.

Täällä on testauksessa L'Artisanin Safran Troublant. Onpas tämä mieto. Vai onkohan sampleni jotenkin rikki? En ollut ensalkuun haistaa mitään, nyt ranteella on aistittavissa hento, makea sahrami. Sen aistii parhaiten, jos painaa nenän ihan kiinni ihoon.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 23:15 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Eeva kirjoitti:
Hellin, tykkäätkö L'air du desertista itse? Mielestäni se on upea myös naisella.


Tykkään tykkään :), minulla vain oli tuota toista tuoksua ylläni, mutta halusin kuitenkin haistella sitäkin. L'air du desért on kyllä semmoinen, että mieluiten nautiskelen rauhassa esim. kotona, ulkoillessa.. mökkeilyynkin sopisi.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Cananga Odorata
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 23:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Sain tässä kolmen viikon työputken päätteeksi taas oikein kunnon migreenin, joten haistelin ja maistelin (!) ylang ylangia. Voin sanoa, että pari nuuhkaisua pullosta, jossa on ylang ylang -öljyä meinaa viedä tajun ja ainakin minulla helpottaa pääkipua. Ja älkää nyt menkö tämän perusteella nuolemaan sitä pulloa! Ostin Grassesta ylangilla maustettuja sokerirakeita. Tuoksutreffeillä niitä saa sitten maistella. Ja Btw, ajattelin ottaa eteerisen öljykokoelmani (kyllä öljykokoelmani on sangen eteerinen) mukaan tuoksutreffeille, niin saatte vähän raaka-ainesäväreitä.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group