Tänään on 19 Maalis 2024, 12:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mitä haistelet tänään?
ViestiLähetetty: 24 Maalis 2012, 13:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Täällä voi ilman pelkoa harjoitella foorumin käyttöä. Sori että tämä on niin ruma ja tyrkyttää tekstiviestivippejä - yritin vaihtaa värejä mutten aio uhrata energiaa tämän ylläpitoon ennen kuin meille selviää, viihdymmekö täällä oikeasti.

Itse fiilistelen juuri nyt Hannelea ja Zagorskia. Molemmat ovat oikein suositeltavaa nuuhkittavaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24 Maalis 2012, 19:48 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kukaan ei vastaa mitään! Toxu, sun pitää alkaa möykätä täällä.

Totta puhuen tämä paikka näyttää niin rumalta että viihdyn kyllä itse paremmin oman blogini puolella :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 13:56 
Onhan tämä vähän tällainen kolkko, kauniiden blogien rinnalla ainakin. Mutta testataan.

Tänään tuoksun Tauerin Une Rose Vermeillelta, joka on ihana, hilloinen gourmand-ruusu. Kevyessä krapulatilassa se on kuin lämmin, suloinen vaahtokylpy tai elämänuskoa vahvistava halaus ystävältä. Näin herkistynein aistein haistan ensi kertaa tuoksusta myös vadelman.

Mielestäni Toxun pitäisi ehdottomasti tulla nyt tulla kertomaan, mitä hänellä on tänään yllään.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 14:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä, Toxu räsypokkaa peliin, ja muista mainita kalsarien väri!

Yritin vaihtaa foorumin väriksi puuterin (koska pelkään että joukossamme on monta piilo-Chloé-fania) ja Afroditen vihreän (vain nähdäkseni millainen se on) mutta sori, mun IT-taitoni ovat mitä ovat. Mutta ehkä tämä mainosrobotti on haistanut aiheen, mulle nimittäin tyrkytetään tuolla yllä Yves Rocherin maksimaalista kauneutta minihinnoin. Ehkä sieltä tulee kohta targetoituja tuoksutyrkytyksiä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 15:01 
Mulle yläbanneri tarjoaa Suomi-pikavippiä. Ilmeisesti se haistaa, että tuoksusampleja on taas tilailtu luottokortilla.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 15:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mua huolestuttaa myös että ihmiset alkavat rahoittaa tuoksuharrastuksensa tekstiviestivipein... (lainatkaa mieluummin tuoksut toisiltanne tai multa).

Mulle tyrkytetään nyt Ikeaa: hyvältä näyttää, kaikki järjestyksessä: ja mainosbannerisa on lokerikko tai kaappi, joka tosiaan voisi tulla hyvään tarpeeseen jos lipastonlaatikko ja Muji-boksit käyvät ahtaaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 18:51 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
No heipä hei siellä. Ja kiitos Gogolille vaivannäöstä. Tuntuu että ois ehkä pitänyt pitää turpa kiinni yhtään mistään foorumihimosta. Hirveet paineet miulla - niin kovat että Wagner kalsarini siirtyvät kohta muotiin Teuvo Hakkarainen. (eh, tiedättehän, keltaruskeat, eh...)

Minkälaista huolenpitoa tämmöinen foorumi lopulta vaatii?? Gogol??? Se vain että voitko jättää tämän lojumaan ja mätänemään tänne, vai pitääkö siun olla vahtaamassa?? Minä en tiedä näistä nettijutuista hevon vattua. En edes ole varma onko tämä täysin ilmaista(?)

All right. Mie oon huomannu että tuoksuharrastajat voi tälläkin tapaa laittaa kahteen lajityyppiin: toiset ovat hurahtaneet ikuisesti testailuun, keräilevät näytteitä minkä ehtivät, ja tuntevat pakottavaa tarvetta testata eri tuoksuja päivittäin.
Toiset, kuten minä, ovat ennenmuuta täysikokoisten pullojen keräilijöitä, ja suhtautuvat harrastukseen jollain tapaa pragmaattisemmin. Miekään en oo tänään varsinaisesti nuuhkinut/testannut mitään. Suihkautin muutama tunti sitten suihkun jälkeen ylleni Dolce&Gabbanan By Maniä. Mainio, santelipuu vetoinen tuoksu joka on lakkautettu jo ajat sitten. (3 suihkausta, 2xkaula, 1xnuppi)

Mauttoman maukas By Manin seepra stripe pullo on eräs suosikeistani.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 19:26 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Annetaan tämän foorumin muhia hiljaisella liekillä takalevyllä, katsotaan mitä tapahtuu. Tämän kulut maksettaneen noilla rumilla mainoksilla, ei meidän tarvitse tehdä mitään. (Me asumme jollain serverillä jossakin Keski-Suomen vesikoiraharrastajien naapurissa.)

Mustakin olisi kiva saada aktiivinen foorumi, mutta mistä kaupasta me saataisiin tilattua ne 15 aktiivista lisäkäyttäjää? (Tämä on se syy miksi aina välillä suunnittelen excua Basenoteen - varsinkin kun siellä häärää pari italialaista, joilla on jo ollut antaa paljon lisävaloa tämän maan nuuhkimispotentiaaliin.)

Blogeihin verrattuna tässä on se etu, että yhdellä kliksautuksella voi avata uusia aiheita. Vaikka kysyä kysymyksiä tai kertoa jotakin. Foorumeita on kahdenlaisia pitkiä ja leveitä: pitkissä aaltoilee sama keskustelu samassa ketjussa jopa satoja sivuja vuosien ajan. Leveissä aiheet vaihtuvat villisti päivittäin, aloituksia on paljon, niihin vastaillaan hetki ja sitten riennetään jo eteenpäin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 20:11 
Juuri nyt en haistele mitään. Tai no, ranteissa ja kämmenselissä on kyllä joitain hentoja häivähdyksiä kaikenlaista ihanaa. :wink:

Juon jotain punaista energiajuomaa (en juo kahvia ja minulla on järkyttävä kirjoitusurakka edessäni, pakko saada valmista aikaan sivukaupalla ja se tarkoittaa taas pitkällistä yötä myöten nakuttelua). Ajattelin viihdyttää itseäni tuon vastenmielisen pakottavan urakan aikana joillakin tuoksuilla. Ihan vain siis fiilistelyä, ensikosketuksen hakemista.

Mainittakoon, että vihaan kaikkea pakollista. Kaikki kivakin muuttuu ärsyttäväksi ja vastenmieliseksi minulle, kun siitä tehdään pakollista. :?

Toxu, minäkin haluaisin kerätä nimenomaan pulloja! Kun löydän jonkun ihanan tuoksun niin haluaisin siitä koko pullon omakseni. Tällä hetkellä ei vain ole varaa. Tosin olen nyt viime päivinä syytänyt valuuttaa menemään sampleihin enemmän, kuin laki sallii ja kärsin siitä kovaa krapulaa. Toisaalta se on minuun itseeni panostamista, saan valtavasti tyydytystä tuoksuelämysmatkoistani ja niistä kirjoittamisesta!

Taidanpa kokeilla oikein rekisteröityä tänne, jos tästä vaikka tulisi jotain oikeasti pysyvää.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 23:06 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Annetaan tämän foorumin muhia hiljaisella liekillä takalevyllä, katsotaan mitä tapahtuu.


Hyvä idea.


Gogol kirjoitti:
Mustakin olisi kiva saada aktiivinen foorumi, mutta mistä kaupasta me saataisiin tilattua ne 15 aktiivista lisäkäyttäjää?


Semmoista kauppaa ei nyt taida olla tarjolla, mutta kyllähän suomessa jonkun verran meitä tuoksupäitä on liikkeellä. Esim. Basenotesilla on muutamakin enemmän tai vähemmän aktiivinen suomalainen, niitä voisi yrittää jujuttaa mukaan.
Siellähän on mm. tigrushka, joka on foorumissa modena, ja on ilmeisen kokenut ja innostunut harrastaja. Gogol, voisit vaikka sie kysyä kiinnostaako tämä häntä -- itse en kehtaa sillä meillä meni Basenotella joskus sukset vähän ristiin...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 23:13 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
Toisaalta se on minuun itseeni panostamista, saan valtavasti tyydytystä tuoksuelämysmatkoistani ja niistä kirjoittamisesta!



Juuri näin, Mohn. Toisinsanoen, money well spent.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 23:14 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ja luuletko etteivät sitten menisi tässä pikku ankkalammessa :)

(Tuoksut taitavat olla elämää suurempi asia.)

Mutta Tigrushka on mulle tärkeä tiennäyttäjä, seuraan hänen Twitter-feediään ja mikään tuoksu jonka hän mainitsee ei ikinä ole huono.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 01:31 
Tänään en haistele mitään. Nukuin aamulla pommiin ensimmäistä kertaa eläissäni iltavuorosta. Panin asiat tärkeysjärjestykseen ja join kuitenkin kunnon kahvit ja korvasin suihkussa käynnin CK:n Eternityllä. Eikö se saippuasta käy?

Viimeisin ajatus tuoksuasioista. Maailman paras tuoksu on kotini. Se aina yllättää, kun astuu ovesta sisään. Onko se tammiset huonekalut, onko se nahkasohva vai kahvikeitin? Vai onko se vuosien mittaan mattoihin, sänkyyn ja muihin huonekaluihin imeytyneiden hajuvesien määrä, mikä toivottaa tervetulleeksi kotiin? Miltä teillä tuoksuu?


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 15:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tänään ranteella savuaa Tauerin Rose Incense. Tässä suitsukkeisuudessa on jotakin aidosti pyhää, tekisi mieli siunata työkavereita paavillisin ottein. Tänä vuonna pitää osallistua pääsiäisen messuun, ihan vain tämän parfyymin kunniaksi.

Harmittaa muuten, kun aamuisin ennen töihinlähtöä ehtii tuoksutella vain yhtä parfyymia. First world problems.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 23:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Pakko mainostaa kun tällainen päivä sattui kohdalle - en ole nuuskinut tänään mitään!! :shock:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group