Tänään on 18 Huhti 2024, 12:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos kaikille mahtavasta seurasta, etenkin Aigulle ja kumppaneille järjestelyistä. Otetaan taas pian uusiksi (jään hekumoimaan uusien inpaavien näytteiden ja pullojen kanssa) :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos itsellenne! Oli upeaa saada tutustua teihin kaikkiin! Järjestämme mielellämme myös uudestaankin tapaamisen. :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 00:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mä kiittelin jo tuolla vanhassa ketjussa, mutta yhä silti kiitos tästä elämyksellisestä illasta!!

Että voi ihminen olla onnellinen - ja niin tohkeissaan noista kasseista, ettei unikaan ihan heti taida tulla. :lol:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 00:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Ihastunut huokaus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 06:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
:mrgreen: :D :!: :D :mrgreen: :!:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

<3<3<3 Kiitos!

(Olen vielä vähän liian väsynyt vivahteikkaampaan kiitokseen ja hehkutukseen, mutta olette ansainneet kaiken)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 06:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Lämmin kiitos onnistuneen tapahtuman järjestäjille - ja oli ihana tavata teitä kaikkia!

Ilta hurahti muuten käsittämättömällä vauhdilla!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 09:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Kiitokset teille kaikille <3 Oli inspiroiva ilta, aika vaan kului liian nopeasti.

Kuka muu oli aamulla seiskalta hereillä jatkamassa nuuhkimista?

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 09:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Itse antaisin muuten illan paras puku palkinnon jaetusti Vasilisalle ja Gogolille. :D Heillä oli iltaan kaivattua bling-blingiä! Toki muutkin leidit olivat upeasti pukeutuneet, mutta nämä paljettiunelmat sulattivat minun sydämeni.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 12:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Btw - Suden hetkeä on meillä toimistolla yksi 100 ml pullo valmiina. Eli sen saa ostaa pois, jos joku on vielä kiinnostunut. :) Muitakin eilen testattuja tuoksuja voimme järjestää.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 14:00 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kuvia?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 14:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kiitos järjestelyistä todella symppikselle järjestäjäkolmikolle, oli mukava tutustua!! Kiitos myös kaikille muille paikalla olleille, teitte illastani todella muisteltavan! Jotenkin päällimäiseksi jäi mieleen miten hirmuisen mukavia kaikki olivat, yhtään ei haitannut, että ensimmäistä kertaa tapasin teitä kaikkia, ei ollut millään lailla väkinäinen tai vaikea olo missään vaiheessa. Tuntui, että porukkaan vaan solahti. :D

Minä ainakin jännitin etukäteen, olen toisinaan kovin arka vieraassa porukassa ja tunnen helposti oloni vähän ulkopuoliseksi mutta tässä tapauksessa ei todellakaan tarvinnut omaa paikkaansa hakea! Lisäksi minua ilahdutti paljettien määrä, hellinilläkin oli ihanasti paljettinen hiussolki! :wink:

Niinhän siinä kävi, että melkein jäin kokonaan ilman tuoksuja iholla mutta ihan juuri ennen lähtöä suihkin äkkiä kolmea eri tuoksua iholle joista yksi oli vallan ihana, yksi ei niin minun makuuni ja yksi joka keikkui kiikun kaakun siinä ja siinä...

Hannelea kokeilin ihka ekaa kertaa tänä aamuna, sitä pitää kokeilla kunnolla ainakin toistamiseen ennen kuin uskallan sanoa siitä mitään. En sitten jaksanut aamusta lähteä koluamaan keskustaan (hotelli Messukeskuksen vieressä) vaan nautiskelin hotelliaamiaisen jälkeen ihan vaan hotellihuoneessa loikoilusta hyvän kirjan ja Hannelen seurassa. Kerrassaan mainio minireissu!!

Nyt olen takaisin kotona ja ihan hirmuisen hyvällä tuulella, iloisella mielellä ja akut ladattuina! Kiitos vielä kerran kaikille, olitte kerrassaan miellyttävää seuraa!! Lisää tätä!! :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 16:31 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Suuret kiitokset minunkin puolestani hauskasta ja asiantuntevasta seurasta sekä järjestäjille että osallistujille!!! Olipa inspiroivaa ja ihana tavata uusia ihmisiä juurikin tämän aiheen tiimoilla!!! Jatkoa seuratkoon :P

(Minä olen se ilmeisestikin ainoa osallistuja, joka ei ollut vielä eiliseen mennessä kirjautunut foorumiin, joten siitä ehkä tunnistatte :wink: )


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 17:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei uskota, että kellään oli hauskaa, jos ette voi todistaa sitä kuvilla. Edes joku kuva, josta näkee, millaisia pulloja siellä oli pöydillä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 17:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minulla jäi harmillisesti ja valitettavasti kamera kotiin mutta siellä kyllä näkyi ihmisillä kameroita ja kuviakin jopa otettiin. :wink: Eli varmaankin niitä jossain vaiheessa jossakin tulee näkyville kunhan kuvaajat kerkiävät kameroidensa sisällön koneilleen purkamaan.

Pulloja oli laidasta laitaan ja ainakin minulle niitä oli ihan liikaa, että olisin pystynyt kaikki niin lyhyessä ajassa sulattelemaan kaiken muun ihmeellisen ja kiinnostavan keskellä. Näin jälkeenpäin harmittaa, että olisi ollut niin monta sellaista joita olisi pitänyt kokeilla mutta en edes tajunnut niiden olevan pöydällä. :shock:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2012, 19:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Mohn kirjoitti:
Kiitos järjestelyistä todella symppikselle järjestäjäkolmikolle, oli mukava tutustua!! Kiitos myös kaikille muille paikalla olleille, teitte illastani todella muisteltavan! Jotenkin päällimäiseksi jäi mieleen miten hirmuisen mukavia kaikki olivat, yhtään ei haitannut, että ensimmäistä kertaa tapasin teitä kaikkia, ei ollut millään lailla väkinäinen tai vaikea olo missään vaiheessa. Tuntui, että porukkaan vaan solahti. :D

Minä ainakin jännitin etukäteen, olen toisinaan kovin arka vieraassa porukassa ja tunnen helposti oloni vähän ulkopuoliseksi mutta tässä tapauksessa ei todellakaan tarvinnut omaa paikkaansa hakea! Lisäksi minua ilahdutti paljettien määrä, hellinilläkin oli ihanasti paljettinen hiussolki! :wink:


Sama, sama, sama. Mua jännitti 1) vieraat ihmiset 2) oma väsymys ja sanonko ehkä jotain urpoa 3) osoitanko sivistymättömyyteni tuoksujen suhteen 4) kuulunko millään tasolla joukkoon. Mutta sitten päätin kuitenkin tulla, kun kutkutti niin paljon. Ja päättelin, että kuulun anyway enemmän teidän joukkoonne kuin perushajuvesikäyttäjä-brunobanani -jengiin.

Se, mikä lopulta yllätti, oli se miten vaikea tuoksuista on PUHUA. Kirjoittaminenkin on tosi tosi vaikeaa - mulla kestää pitkään prosessoida aistimaani, ja sen muotoileminen sanoiksi on hidasta ja pätkivää. Puhuminen oli eilen jotenkin niin haastavaa, että huomasin hokevani vain "hmmmm", "mmmm", "ihanaa" tai "uhhuh". Esimerkiksi viineistä ja teelaaduista puhuminen on paljon helpompaa.

Toisaalta myös huomasin, kuinka paljon olin ikävöinyt parfyymeista puhuvia ihmisiä. Asuin tuoksufriikin (L'Artisanilla työskennelleen) naisen alivuokralaisena Ranskassa joitain vuosia sitten, ja hän puhui paljon tuoksuista. Se oli mulle kimmoke oman hajuvesisuhteen kehittymiseen, ja eilinen toi mukanaan lämpimän tunteen siitä, että ihania, fiksuja ja herkästi aistivia ihmisiä löytyy Suomestakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group